Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:27
Online: 126
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieėren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 1 / 3 )    »
Waar, oh waar ga ik heen?

wellicht

In februari ga ik er met een vriendin 3 ą 4 dagen tussenuit.
Maar we weten niet goed naar waar.
Welke stad bevelen jullie aan?
Lissabon, Praag, Londen, Dublin of Rome? En waarom?
06/12/11 10:17
Followmehome

Hangt er vanaf wat je wilt doen ?

Londen ! Topshop primark jane norman miss selfridge, shoppen dus.
06/12/11 10:26
poezestreep

Praag is geweldig :] mooie stad, zeer goedkoop qua eten/drank/... (bier goedkoper dan cola meestal :p )
06/12/11 10:29
neighborhoods

Moet het uit die lijst komen? Ik zou zeker Berlijn aanraden als de keuze vrij is.
Anders zou ik Londen of Rome zeggen omdat beide steden geweldige ervaringen waren voor mij. Wel duur, maar ja; hoofdsteden...
06/12/11 10:39
Perversion

Dublin is ook wel de moeite, ben daar in de zomer 2 dagen geweest en er was nog zoveel dat we niet hebben kunnen zien. Ook wel peperduur zoals neighborhoods al zei...

Maar het hangt er idd vanaf wat ge wilt doen of wat u interesseert he. Wij hebben daar vooral musea gedaan.
06/12/11 10:44
missyclawfinger

Ik zeg ook Berlijn!
En dan zeker een fiets huren, dat kunt ge overal doen voor een spotprijs. De stad is helemaal fietsvriendelijk en er is genoeg te zien!

Luxemburg vind ik misschien wel de mooiste hoofdstad die ik tot nu toe heb gezien...
06/12/11 10:45
wellicht

Quote door neighborhoods
Moet het uit die lijst komen? Ik zou zeker Berlijn aanraden als de keuze vrij is.
Anders zou ik Londen of Rome zeggen omdat beide steden geweldige ervaringen waren voor mij. Wel duur, maar ja; hoofdsteden...

Ja het moet uit de lijst komen :p
In Berlijn ben ik al geweest en daar wil ik zeker nog eens terug naartoe, maar ik wil eerst andere steden/landen ontdekken.
06/12/11 10:49
zwanstnanihe

wildkamperen in noorwegen! Blijf dan wel iets langer dan 4 dagen. :p
06/12/11 10:51
Iphigenia

ik zeg londen
omdat ik daar zelf nog eens heen wilt
en ik rome niet echt geweldig vond (buiten de culturele dingen)
dublin lijkt me helemaal niets
praag is schijnt vooral voor oude mensen
en lissabon lijkt me ook nog wel leuk maar leuker in de zomer..
06/12/11 10:54
poezestreep

Praag is kweetnieoehard een studentenstad :p wel oppassen om s nachts niet te opvallend zat over tstraat te lopen, ze kunnen der daar ni echt mee lachen blijkbaar :' )
06/12/11 11:15
manontjeh

Ik ben deze zomer 5 dagen naar Dublin geweest en ik vond dat echt een geweldige stad. Met 5 dagen heb je het meeste wel gezien, dus 3 ą 4 dagen moet ook lukken. Wij hebben vooral musea en historische gebouwen bezocht, 'k weet niet of dat jullie ding is natuurlijk... Bijna alles ligt in het stadscentrum en is goed te doen te voet of met de bus.
06/12/11 11:24
piepie

Dublin is inderdaad zeer mooi, maar ik ben er vorig jaar in februari geweest en ik denk dat je het beter in de zomer ziet. De stad heeft erg veel mooie parken, en die komen beter dan tot zijn recht. In februari regent het er veel en dat is toch minder leuk als je een stad wil bezoeken.
Ik raad Lissabon aan, echt prachtig!
06/12/11 11:35
Blauwenadidasfrak

praag
06/12/11 11:49
Nakkeskud

Praag is heel interessant vind ik. Voor de rest zou ik misschien gaan voor Kopenhagen of Milaan. Niet het meeste goedkope (hoewel je de reis an sich soms heel cheapass kan vinden) steden, maar lijkt me echt wel de moeite waard!
06/12/11 12:15
Blanche

Ah ik had eerst niet gezien dat ge zelf een paar suggesties had voorgeschoteld :p
tussen die steden zou ik... Londen of Praag kiezen. Dat lijkt me op dit moment wel ideaal voor zo een 3 ą 4 dagen tripje met een vriendin :)
En blijkbaar is de hele kersttoestand wel een toeristentrekker in Londen :p + er staat daar ergens een gigantische kerstboom van lego!

06/12/11 13:00
ourbrokenparts

toen ik terugkwam van londen was ik helemaal betoverd daarvan maar uiteindelijk ga je daar enkel en alleen naartoe om te shoppen...
lissabon is een hele mooie stad en met wat geluk heb je in februari al een mooi zonnetje
praag is ook de moeite!
06/12/11 14:01
diem

istanbul. cheap + ge hebt veel feller een echt vakantiegevoel
london is volgens mij ouders (die daar lange tijd gewoond hebben) echt af te raden in de kerstperiode
heeel druk. tenzij ge dat graag hebt natuurlijk!
06/12/11 14:08
diem

oh en in istanbul kunt ge ook andere dingen shoppen dan fake-handtassen! gigantische malls met bv een zara die groter is dan welke in belgiė dan ook
06/12/11 14:11
upsidedown

Sowieso Berlijn! En die tip van een fiets huren daar is inderdaad heel handig ;)
06/12/11 14:22
SpeciaalGeval

Kben vorig jaar naar Dublin geweest en we gaan mss dit jaar terug. 't Is daar ZALIG. Het kostte op zich niet zo heel veel. Vlucht + B&B voor 4 personen was 200 euro. Ik denk dat we vorige keer 9 dagen zijn geweest, ik weet het niet meer zo goed. (a) Check op ryanair voor goedkope vluchten en zoek n toffe B&B ofzo? Verder maakt ge t zo duur als ge wilt e :p
06/12/11 14:31
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.047519 seconden.