Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:27
Online: 126
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Actualiteit «    ( 1 / 4 )    »
Di Rupo I

zwanstnanihe

Koning Albert II heeft PS-voorzitter Elio Di Rupo gisteravond benoemd tot premier. Tijdens die audiëntie heeft Di Rupo de vorst de namen voorgelegd va...
Lees verder op http://www.demorgen.be/dm/nl/3625/De-Formatie/ article/detail/1358476/2011/12/06/Ministerpost jes-verdeeld-Geen-Gennez-te-bespeuren.dhtml

Hoera hoera, een regering. Elio is officieel benoemd, en de ministerpostjes zijn verdeeld. Betere tijden in zicht of moet het ergste nog komen? De meningen hier zullen erg verdeeld zijn, dus dit kan interessant worden.
06/12/11 10:08
MitchVoorspoels

Ach, we kunnen altijd nog staken als het niet naar onze zin is.
06/12/11 10:15
Effaaa

De meest corrupte kerel van de Belgische politiek staat in voor de Economie. 't Komt allemaal goed! :)
06/12/11 10:22
Freakske

De Crem nog steeds op Defensie *zucht*
Reynders weg op Financiën, hoera!

En stiekem wel blij dat Gennez er ni bij is, ik kan die ni hebben. Wel content met VDL op economie. Bij de rest heb ik zoiets van "allez dan" of "ik geef hen een kans"
06/12/11 10:27
JulieAndrews

Quote door Freakske
En stiekem wel blij dat Gennez er ni bij is, ik kan die ni hebben.

qft, die is zo oliedom dat het pijn doet om naar te kijken.
06/12/11 10:39
zwanstnanihe

En Faantje wordt terug burgemeester van Kortrijk. -.- God, I hate that man.
06/12/11 10:54
Wat

En mijn favo-politieker verhuist naar Namibië. Het leven kan toch zo schoon zijn.
06/12/11 11:17
Wat

Dikke leugenaar

Schrap mijn Namibië-opmerking maar. De voze leugenaar.
06/12/11 11:53
Matva

Quote door zwanstnanihe

Hoera hoera, een regering. Elio is officieel benoemd, en de ministerpostjes zijn verdeeld. Betere tijden in zicht of moet het ergste nog komen? De meningen hier zullen erg verdeeld zijn, dus dit kan interessant worden.

Hoera, hoera, een regering van personen waar de meerderheid niet op gestemd heeft >_>

NVA is het nieuwe VB aan't worden. Ik vind dat niet echt kunnen, maar kom. We zullen maar gelijk onnozelaars gaan stemmen gaan zeker?
06/12/11 11:53
Nakkeskud

Boh, ik heb geen zin om op voorhand daarover te praten, heeft toch geen zin.
Het enige waar ik euforisch over kan zijn is dat Gennez er niet meer is (en iedereen met mij denk ik).
06/12/11 12:09
zwanstnanihe

't mes snijdt aan 2 kanten he, Matva.
en lol @ Wat :' )
06/12/11 12:12
josxhetxduffexei

Kan Di Rupo De Winter niet het land uitzetten? :p
En idd, joepie voor Gennez! Nadeel is dat ze nu mss haar kop weer meer gaat laten zien in Mechelen...
06/12/11 12:28
yveske23

Hoera, we hebben een regering. Ben eens curieus hoelang dat gaat duren... :|
06/12/11 12:32
Daav

Quote door Matva

Hoera, hoera, een regering van personen waar de meerderheid niet op gestemd heeft >_>

NVA is het nieuwe VB aan't worden. Ik vind dat niet echt kunnen, maar kom. We zullen maar gelijk onnozelaars gaan stemmen gaan zeker?

De meerderheid mensen is dan ook fucking stom.

Geen NVA = betere wereld. Eindelijk een regering dat werkt; zolang bepaalde idioten niet meteen gaan staken.
06/12/11 12:35
Vacuum

Quote door Matva

De "meerderheid" heeft voor zover ik weet nog altijd NIET op NVA gestemd.
Dus muil houden en knielend gaan huilen voor die levensgrote poster van De Wever die ongetwijfeld ergens op uw kamer hangt.
06/12/11 13:03
zwanstnanihe

Quote door Daav
Eindelijk een regering dat werkt; zolang bepaalde idioten niet meteen gaan staken.

Eindelijk een regering dat misschien kan werken. We zullen zien zeker.. the proof of the pudding is in the eating.
06/12/11 13:10
Daav

Quote door zwanstnanihe

Eindelijk een regering dat misschien kan werken. We zullen zien zeker.. the proof of the pudding is in the eating.

Ik bedoelde een regering dat daadwerkelijk arbeidt, niet zozeer functioneert; dat doet geen enkele regering ooit voldoende. Hoe snel tevreden een mens tegenwoordig kan zijn dat als iemand gewoon al opdaagt voor zijn job, het al lang goed is.
06/12/11 13:14
AdrianHealey

Heeft er iemand eigenlijk een deftig argument pro deze regering?

Enfin; het enige wat ik zie is 'hoera een regering!' alsof een regering wenselijk is op zichzelf.

Vacuum: deze regering heeft geen democratische meerderheid bij de bevolking. Voor zogenaamde democraten is dat toch wel pijnlijk, vind je niet?
06/12/11 13:14
Matva

Quote door Daav

De meerderheid mensen is dan ook fucking stom.

Geen NVA = betere wereld. Eindelijk een regering dat werkt; zolang bepaalde idioten niet meteen gaan staken.

Ah sorry, ik dacht dat we nog steeds in een democratie woonde en bijna 40% van de stemmen wel iets wil zeggen. My mistake!
06/12/11 13:21
ChewChewMelon

We zijn allemaal verdoemd!
06/12/11 13:26
«    ( 1 / 4 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.042534 seconden.