| |
|
NicolasJazz
|
Zoals hij zegt, iedereen moet offers brengen. De stakingen zullen waarschijnlijk niet veel veranderen aan de akkoorden. Als de stakingen iets doen, dan is het problemen veroorzaken ipv oplossen.
|
02/12/11 19:48
|
Morthagg
|
Ik had niet eens door dat er stakingen waren tot een leerkracht dat een paar uur geleden vertelde.
Muh.
|
02/12/11 19:49
|
xRauwrr
|
heb er hetzelfde gevoel over
|
02/12/11 20:00
|
Ki
|
ja heb ik ook gelezen, maar hij zegt zowat bijna hetzelfde als in het artikel 'word eens volwassen'
|
02/12/11 20:05
|
xRauwrr
|
Uw prof is nu op Canvas
|
02/12/11 20:08
|
Daav
|
Ik heb dit vandaag vernomen, toen ik ironisch genoeg dringend een vakbond nodig had. Een vakbond die een werkende regering (na jaren tijd) in de weg zit... ik kon nimeer bij van stommiteit eigenlijk. Maar het is zo schrijnend dom dat ik er niet écht kwaad om ben.
|
02/12/11 20:16
|
ikbenlara
|
ik haat vakbonden. die zagen.
|
02/12/11 20:58
|
MitchVoorspoels
|
Iedereen gebruikt tegenwoordig "Kroniek van aangekondigd.." me dunkt.
Dat terzijde moeten ze stoppen met janken en gewoon gaan arbeiten.
|
02/12/11 20:59
|
Analog
|
Het artikel waar iedereen het over heeft en terecht. Ik vond de titel nog meer ironisch omdat er vakbondsmensen van die bommetjes lieten ontploffen in het Centraal Station omstreeks kwart voor negen. Vervelend, net zoals die betogingen.
|
02/12/11 21:01
|
Ki
|
Het artikel waar iedereen het over heeft en terecht. Ik vond de titel nog meer ironisch omdat er vakbondsmensen van die bommetjes lieten ontploffen in het Centraal Station omstreeks kwart voor negen. Vervelend, net zoals die betogingen.
ja inderdaad, vervelende bommekes
|
02/12/11 21:10
|
FreeHug
|
Ik vond de betoging best nog wel gezellig.
|
02/12/11 21:11
|
diem
|
Ik vond de betoging best nog wel gezellig.
Exact door mensen gelijk gij neem ik betogers niet serieus.
Niet wetend waarvoor ge betoogt, gewoon, mooi meegenomen dagske congé. Ugh.
|
02/12/11 22:43
|
Fernando
|
Ja, bommekes. En pinten.
Dat vond ik best jammer eigenlijk, maar ik vond mijn treintrit richting huis ook wel gezellig. Een man was keikwaad op mij "omdat ik een student ben". Het spijt mij meneer. Ik beloof dat ik echt kei lang ga werken enalles.
Heel eerlijk vond ik die betoging ook wel wat laat komen. En ik vind het ook jammer dat de mensen die geïnterviewd worden voor tv ook niet veel meer te zeggen hebben dan de slogans die op hun bordjes staan ofzo.
Als ge een punt wilt maken moet ge u niet gewoon gaan bezuipen trouwens, ik snap dat niet zo goed. Buh.
En dan boos zijn op mij omdat ik niet mee pinten ben gaan zuipen in Brussel op straat, maar dat gisteravond deed op café. Meh.
Die hele betoging was misschien ook wel "meh".
|
03/12/11 00:23
|
ThaCitroz
|
Was ook leuk om een manier te vinden om thuis te geraken van kot... fiets stuk en 0 eten op kot. Kon ni naar een winkel geraken door die bussen en ook ni naar huis.
De meeste staken toch maar voor da dagske verlof. Tegenwoordig elke 2 maand ofzo. Muf gedoe imo.
|
03/12/11 00:37
|
whynot2000
|
Begint te lijken op die occupy wall street dingen, alleen zijn het hier oudere mensen die loos gaan betogen.
Als ge een betoging plant voor da het akkoord waartegen ge zogezegd betoogt geeft ge gewoon toe da ge het ni serieus neemt.
|
03/12/11 03:53
|
fishmeester
|
Ik snap niet waarom al die mensen in blauwe jasjes mee protesteren. Horen dat geen liberalen te zijn? (Wat doen liberalen trouwens in een vakbond?) Of protesteren zij misschien omdat er niet genoeg wordt bespaard?
|
03/12/11 10:35
|
AdrianHealey
|
het regeerakkoord gaat niet ver genoeg; daar zouden ze beter tegen staken.
De liberale vakbond kan evengoed de tjeven vakbond noemen.
|
03/12/11 12:28
|
RubenSletsel
|
Binnen 2 weken zouden de bussen weer staken heb ik in school gehoord
|
03/12/11 12:44
|
| |
|