| |
|
Hanimal
|
Hoi,
ik hoop dat een aantal mensen mij misschien wat tips kunnen geven ofzo,
het gaat als volgt
ik werk nu al 3jaar bij Blokker en ja het werk dat ik daar verzet en als ik hoor hoe mijn bazin me soms prijst over dat ik iedereen meekrijg en doorwerk en.... dan vind ik dat mijn loon daar niet aan voldoet.
en opslag vragen dat gaat in zo'n groot bedrijf niet zomaar
maar daar gaat het hier niet echt over.
Ik zoek al enige tijd werk als koerier. pakjes rondbrengen, bij de post misschien brievenbussen leegmaken, medicijnen leveren aan apothekers, zulke dingen. geen camioneur
nu vind ik op internet niet al te veel terug, of ik weet niet goed op wat ik moet zoeken.
vaak moet je een rijbewijs C of CE hebben en ik bezit enkel een rijbewijs B. of je moet al koerierervaring hebben.
De vraag:
Hebben mensen hier ervaring met zulk werk en kan je me misschien een bedrijfsnaam geven dat zulk werk kan aanbieden, en ja ik weet da Fedex, DHL en DPD zulke bedrijven zijn en die sites hou ik in het oog. maar misschien nog andere?
Dank u aan de vriendelijke mensen die me even op weg willen helpen
|
22/11/11 12:27
|
Freakske
|
Ik denk dat je in die branche best als zelfstandige werkt. Ge moet da wel zien zitten natuurlijk
|
22/11/11 12:44
|
Elisje
|
UPS (ben je misschien niet zoveel mee, maar is het enige dat ik kan bedenken )
|
22/11/11 12:44
|
zwanstnanihe
|
Inderdaad er zijn er veel die dat als zelfstandige doen. Het is natuurlijk niet iets dat je moet doen zonder 2 keer nadenken, maar als je echt die richting uit wil gaan is het zeker de moeite om dat eens uit te tjekke die shizzlewizzle.
peace out neger
|
22/11/11 13:54
|
Hanimal
|
op zelfstandige basis zie ik niet direct zitten. toch niet om het zelf op te richten
|
22/11/11 14:07
|
bitethecurb
|
TNT is ook nog een koeriersbedrijf.
|
22/11/11 14:56
|
Safie
|
febelco die brengen medicijnen rond en daar moet je enkel een gewoon rijbewijs voor hebben voor zover ik weet
|
22/11/11 16:41
|
kipknot
|