| |
|
Witwicky
|
De titel is misschien onduidelijk en het is misschien iets waar vele onder jullie geen aandacht aan besteden tijdens het kijken van een film. Maar ik vroeg mij af, welk shot in welke film is voor jou echt de Crème de la Crème?
Mijn persoonlijke favoriet is deze . Een steadicam shot van 5min lang uit de film "Atonement". Interessant feit, de cameraman deed bij dit shot alle focus zelf, geen gebruik gemaakt voor een assistent focus puller.
|
16/11/11 22:15
|
Nakkeskud
|
Ik vind geen goed shot op youtube ofzo, maar het einde van The Fountain, sowieso!
|
16/11/11 23:20
|
Iphigenia
|
die waar ik meteen aan denk is de openings scene van inglorious basterds
meesterwerk
|
16/11/11 23:54
|
RevolutionForSale
|
Die van Freethinker is echt een meesterwerk, een vriendin heeft mij die al eens laten zien.
Mijn favoriet:
Control
|
17/11/11 00:09
|
Downtown
|
Die van Freethinker is echt een meesterwerk, een vriendin heeft mij die al eens laten zien.
Mijn favoriet: Control
ook één van mijn favoriete shots uit de film.
|
17/11/11 00:16
|
dandylullaby
|
Interessant feit, de cameraman deed bij dit shot alle focus zelf, geen gebruik gemaakt voor een assistent focus puller.
vrij normaal dat een steadicam operator zelf zijn focus doet, mits die rondloopt.
met dollyshots zitten ze er allemaal bij.
|
17/11/11 00:23
|
dandylullaby
|
Bela tarr weet zijn shots enorm te rekken, zonder dat het echt stoort, geweldige DOP.
|
17/11/11 01:06
|
ikbenfluffy
|
Weer al die alternatievere films, waarom kan niet iets gewoon mooi zijn zonder te denken van wow, dat die dat kan of amai dat is wel anders.
Mijn favo shot is het shot waarin Belle en het Beest dansen en de camera zich wegdraait van het koppel. Het toont dan de balzaal met gigantische ramen, een prachtige sterrenhemel en gigantische gouden lusters toont.
|
17/11/11 01:13
|
okupo
|
damn! ben de naam van de film even kwijt ,maar t was de scene waarin god zelfmoord pleegt
|
17/11/11 01:39
|
Witwicky
|
Idd, zalig shot.
|
17/11/11 01:49
|
Uw2ePersoonlijkheid
|
Weer al die alternatievere films, waarom kan niet iets gewoon mooi zijn zonder te denken van wow, dat die dat kan of amai dat is wel anders.
Mijn favo shot is het shot waarin Belle en het Beest dansen en de camera zich wegdraait van het koppel. Het toont dan de balzaal met gigantische ramen, een prachtige sterrenhemel en gigantische gouden lusters toont.
Goesting is goesting he.
|
17/11/11 02:14
|
JulieAndrews
|
STAR WARS : was m'n favoriet toen ik een kindje was.
Nu: geen flauw idee eigenlijk, kzal er eens over nadenken.
Edit: O! En The Snowman
|
17/11/11 08:58
|
Nakkeskud
|
damn! ben de naam van de film even kwijt ,maar t was de scene waarin god zelfmoord pleegt
The Begotten? Really?
Doe wat minder hipster, en wat meer film. Niemand houdt van artyfarty zwart-wit gezeik.
|
17/11/11 09:03
|
| |
|