Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:01
Online: 107
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Games «    ( 1 / 1 )    »
Nederlandstalige Minecraft server

JulieAndrews

Een paar weken geleden heb ik met een paar vrienden een Nederlandstalige Minecraft server gestart met als thema "Het antieke Griekenland"

Nu dacht ik dat er mss geïnteresseerden op noxa zouden zitten, hier was al eens eerder een topic over Minecraft, en iedereen is hier nederlandstalig. I am the weaver.

Meer informatie op
www.AtticaServer.be

groetjes
10/11/11 18:23
letsfuck

oke mijn broers spelen op minecraft ik zal het hun zeggen!
10/11/11 18:53
JulieAndrews

dank

mijn broer zit er ook op, en een vriend van hem zijn broer ook
't is echt een server voor broers
zeg dat tegen je broer
10/11/11 19:06
nimmegeers

Ik hou het wel op de noxaserver. :p Ook al zit ik daar zo goed als alleen meestal. :' )
10/11/11 19:51
JulieAndrews

spijtig
10/11/11 20:22
astrozombie138

Ziet er wel vet uit, misschien kom ik wel eens een kijkje nemen.
10/11/11 20:45
tekkonkinkreet

ik weiger gewoon mijn stormtrooper skin te veranderen, anders deed ik mee
10/11/11 21:32
JulieAndrews

Quote door tekkonkinkreet
ik weiger gewoon mijn stormtrooper skin te veranderen, anders deed ik mee

Geef uw stormtrooper skin een toga en ik laat het toe.

Of

Ik kan er voor zorgen dat je account enkel een andere skin krijgt op onze server. (eigenlijk een soort skin boven je echte skin)
11/11/11 13:35
tekkonkinkreet

hmmm een toga klinkt wel goed ja
11/11/11 22:40
DeTijd

't Is nochtans de moeite, ho hoo!

Nee, serieus, de server zit goed in elkaar. Er is een economisch systeem, de stad is in constante opbouw maar het gros van de gebouwen is al af. Momenteel hebben we ook een hindernissenparcours dat pas voltooid is.

In vergelijking met andere servers komt hij er voor mij toch quasi altijd beter uit. :)
12/11/11 19:27
DeTijd

IE IS WEER ONLINE (na periode van droog staan :o )
11/12/11 18:44
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.039291 seconden.