| |
|
onandodemo
|
Weet iemand misschien waar ik een nieuwe PlayStation 2 kan kopen? Ik kan enkel een nieuwe op Bol.com vinden, maar die levertijd bedraagt zes tot acht weken, dus ik neem ergens aan dat dat niet in orde komt (en sowieso is dat gewoon héél lang wachten).
Ik heb niks tegen tweedehands, maar ik neem aan dat PS2s die nu tweedehands verkocht worden al veel gebruikt gaan zijn, en ik wil toch dat dat ding nog lang genoeg meegaat en fatsoenlijk werkt. Internationaal (Engeland) vind ik ook alleen dingen omgerekend van boven de 120 euro.
Iemand enige idee waar ik dit nog kan vinden, volledig nieuw in box?
|
10/11/11 14:29
|
VoMiCa
|
Of koop u een ps3 die ook ps2-spellekes kan draaien?
|
10/11/11 14:47
|
stateofextasy
|
Ik heb mij geloof ik vorig jaar een nieuwe gekocht op Bol.com, toen duurde dat geloof ik nog niet zo lang...
En ik heb er nauwelijks op gespeeld eigenlijk :' )
Maar na snel de standaard webshops te bekijken, is de PS2 precies overal uit het assortiment gehaald...
|
10/11/11 14:52
|
onandodemo
|
Of koop u een ps3 die ook ps2-spellekes kan draaien?
Mja dat heb ik ook al gedacht, maar dan moet ik al het oudste model terug kopen. Wat wil zeggen dat die niet geweldig goed is (groot, verschillende problemen waarschijnlijk), véél gebruikt gaat zijn ('oud' ) en nog steeds veel kost (ik wil gewoon PS1 en PS2 spellen kunnen spelen, goedkoop).
|
10/11/11 14:53
|
onandodemo
|
Ik heb mij geloof ik vorig jaar een nieuwe gekocht op Bol.com, toen duurde dat geloof ik nog niet zo lang...
En ik heb er nauwelijks op gespeeld eigenlijk :' )
Maar na snel de standaard webshops te bekijken, is de PS2 precies overal uit het assortiment gehaald...
Het grappige is, gisteren stond er nog 2-3 weken levertijd. En toen heb ik gemaild om te vragen of die wel écht beschikbaar was. Krijg ik een mail terug dat de levertijd 6-8 weken is (ze hebben dat gewoon overnacht veranderd, teh fuq?), dus ik vertrouw het niet helemaal qua beschikbaarheid.
|
10/11/11 14:55
|
zwanstnanihe
|
Da hebben ze normaal nog gloednieuw in SOMMIGE multimedia winkels. Maar waarom nog een PS2 kopen, als ik vragen mag?
|
10/11/11 15:05
|
onandodemo
|
Da hebben ze normaal nog gloednieuw in SOMMIGE multimedia winkels. Maar waarom nog een PS2 kopen, als ik vragen mag?
Omdat ik een PS2 wil? Ik vind gewoon dat ze daar fijne spellen voor hebben, die nu heel goedkoop zijn. Graphics en nieuwe releases en al die shizzle... /care. Daarvoor heb ik al een Xbox 360.
|
10/11/11 15:10
|
zwanstnanihe
|
Omdat ik een PS2 wil? Ik vind gewoon dat ze daar fijne spellen voor hebben, die nu heel goedkoop zijn. Graphics en nieuwe releases en al die shizzle... /care. Daarvoor heb ik al een Xbox 360.
hm, ja in dat geval zou ik idd geen oude ps3 kopen. + chances are dat ge sneller een ps2 vindt dan nog een oud model van de ps3. Ik denk trouwens dat ze in de bart smit nog ps2 consoles verkopen.
|
10/11/11 15:19
|
LadyOfFlowers
|
Bart smit? Mediamarkt? Fnac?
of kijk eens via de webshop van dreamland? dan wordt dat in de colruyt geleverd.
Ik heb het overlaatst nog in de bart smit gezien.
edit: of ga gewoon naar Game mania, als dat in de buurt is. Daar zullen ze mss wel goeie 2dehands hebben.
|
10/11/11 15:21
|
onandodemo
|
Bart smit? Mediamarkt? Fnac?
of kijk eens via de webshop van dreamland? dan wordt dat in de colruyt geleverd.
Ik heb het overlaatst nog in de bart smit gezien.
edit: of ga gewoon naar Game mania, als dat in de buurt is. Daar zullen ze mss wel goeie 2dehands hebben.
Mja ik zal eens in de Bart Smit gaan kijken en zometeen op die webshops. Maar Game Mania vertrouw ik voor geen haar. Ik heb daar al vier tweedehandsspellen gekocht, héél duur sowieso en ALLEMAAL niet werkend. Die controleren dat écht niet goed.
|
10/11/11 15:28
|
KTD
|
Ik heb mijne gekocht in Weert (Nederlands Limburg) in de Munt. Geen idee meer hoe duur maar 't was niet TE duur (aangezien ik er SingStar en 2 microfoons bij kreeg)
|
10/11/11 17:32
|
decomposer
|
Ge kunt ook héél makkelijk een PS2 ombouwen en er staan immens veel PS2 games online die ge kunt downloaden, heb daarom vorige zomer ook een nieuwe PS2 gekocht voor 100 euro ofzo.
Ik heb wel al geen idee meer welke winkel dat was, maar lag in Maastricht. Zal eens gaan kijken of ik de doos (en dus kassa ticket) er nog van vind
|
10/11/11 17:33
|
pijlbord
|
maar die levertijd bedraagt zes tot acht weken, dus ik neem ergens aan dat dat niet in orde komt
Bol.com is perfect te vertrouwen hoor. Het ergste dat u gaat overkomen is dat ge 8 weken moet wachten en dat ze dan een mail sturen dat ze niet kunnen leveren en uw geld terugstorten. Die 6 tot 8 weken staat bij veel artikelen, wilt volgens mij gewoon zeggen dat ze die dingen niet in stock hebben liggen en zelf ook nog ergens moeten bestellen.
|
10/11/11 17:52
|
Fruity
|
In de game mania kunt ge er 2de hands kopen, enkele weken terug stond er toen nog ene in dieje van leuven
|
10/11/11 18:04
|
PoundingSense
|
Bij de GameMania kunt ge een nieuwe PS2 kopen voor 99 euro!
|
10/11/11 18:12
|
onandodemo
|
Bol.com is perfect te vertrouwen hoor. Het ergste dat u gaat overkomen is dat ge 8 weken moet wachten en dat ze dan een mail sturen dat ze niet kunnen leveren en uw geld terugstorten. Die 6 tot 8 weken staat bij veel artikelen, wilt volgens mij gewoon zeggen dat ze die dingen niet in stock hebben liggen en zelf ook nog ergens moeten bestellen. Oh ja, ik bedoelde het op de manier van dan zeggen dat het er niet is en m'n geld terug te storten. Dan heb ik 8 weken gewacht, voor niks eigenlijk.
Ik ga alleszins nog eens kijken in de BartSmit en Game Mania!
|
10/11/11 20:01
|
AkiKitazawa
|
In de e-plaza kunt ge da ook kopen voor 99 euro.
|
10/11/11 20:04
|
onandodemo
|
In de e-plaza kunt ge da ook kopen voor 99 euro. Op de site vind ik die nochtans niet?
|
10/11/11 21:20
|
AkiKitazawa
|
Op de site vind ik die nochtans niet?
Ah, ik ben die toen gewoon in de winkel zelf gaan halen, geen idee hoe het zit met de website.
|
10/11/11 22:21
|
| |
|