Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 18:00
Online: 109
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Games «    ( 2 / 2 )    »
nieuwe ps2 kopen

monologue

Bij de Bart Smit in Hasselt heb ik er ff geleden nog zien staan.
10/11/11 23:18
famicomconnection

je kan mss wel tweedehands van mij overkopen. ik heb die samen met mijn broer gekocht, maar ik speel er amper op, hij is nooit hier en heeft zelf een ps3 op kot.. dus misschien maar 5x op gespeeld..
11/11/11 00:20
Deinviov

In de Carrefour in Kuringen heb ik ze onlangs nog zien staan voor € 90 of € 99
11/11/11 06:46
dandylullaby

game mania?
11/11/11 12:20
missmonster

Bij ons in de Bart Smit (Hasselt) hebben we nog 1 exemplaar.
Hadden er deze week 3 binnengekregen dus in andere filialen zullen ze er ook nog wel hebben.
11/11/11 19:37
catonthewall

In de free record shop heb ik er tot voor kort ook nog zien staan en de game mania geloof ik ook. Is in elk geval nog wel te vinden;
11/11/11 20:40
Cheesy

Bij de fun. Wij in hasselt hebben zelfs nog een gamecube in originele doos staan :,)
11/11/11 23:08
Blauwenadidasfrak

de mijne kan illegale spelletjes aan & die kunt ge dus zelf op cd zetten wat heel handig is
en ge krijgt er duizend spelletjes bij als ge die koopt
ALS e
11/11/11 23:30
onandodemo

Oké ik heb ondertussen al ene gekocht! En voor alle mensen die hun eigen PS2 aan me willen kwijtspelen: ik vroeg expliciet waar ge een nieuwe kunt vinden. :$ :$
12/11/11 13:39
texke

Redelijk deftige bron bij Sony heeft mij vandaag laten weten dat PS2's effectief niet meer verkocht worden, of toch niet meer buitengaan bij Sony.
14/11/11 20:34
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.075465 seconden.