Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:59
Online: 116
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Lifestyle «    ( 1 / 3 )    »
Borstverkleining

unicornsex

Dag noxa!

Ik zal het kort houden: mijn vraag is of hier meisjes/vrouwen zitten die een borstverkleining hebben ondergaan en waar ik een paar vragen aan mag stellen. De getuigenissen op internet zijn bijna allemaal van oudere dames.
Ik weet dat de kans misschien niet zo groot is dat hier iemand op noxa zit die dat al heeft laten doen maar ik kan maar proberen.

Alvast bedankt!

08/11/11 20:08
Ki

iemand van mijn klas heeft dat vandaag laten doen
08/11/11 20:15
californiagirls

Ik heb een operatie gehad aan mijn borst, maar geen verkleining. Ze hebben er wel vanalles uitgehaalt dus idk, als ge wilt? Misschien helpt het ofzo? :D
08/11/11 20:17
analekanale

<--

Edit: haha. ik zet dat hier en meteen komt er keiveel volk op mijn profiel kijken. precies of ik heb foto's van voor en na :)
08/11/11 20:36
FlyingMonkeyMaster

Quote door analekanale
<--

Edit: haha. ik zet dat hier en meteen komt er keiveel volk op mijn profiel kijken. precies of ik heb foto's van voor en na :)

Iedereen wil gewoon zien hoe gigantisch uw schap is/was.
Dat is een trend die altijd opduikt vanaf dat een vrouwelijke noxaan over haar dikke loezen begint.
08/11/11 21:04
stagnation

moet ge niet wachten tot die volgroeid zijn? ik bedoel, op u 17de...
08/11/11 21:30
LadyBracknell

ik weet alleen dat als ge daar echt veel last van ondervindt en dat kunt aantonen ook ge dat volledig kunt terugtrekken. ik weet wel niet zeker of dat onder de 18 jaar kan, mensen die ik ken die het laten doen hebben waren altijd ouder. dat geeft wel een litteken ook he: ne cirkel rond uwe tepel en dan een streepje vanaf dijee cirkel tot onder uw borst. maar als ge echt veel last hebt van uw borsten denk ik dat ge met dat litteken ook niet veel zult inzitten :)
08/11/11 21:36
einherjar

Quote door stagnation
moet ge niet wachten tot die volgroeid zijn? ik bedoel, op u 17de...

Tenzij het echt noodzakelijk is dacht ik? Ik bedoel als ge er echt rugklachten etc van hebt (heb ik toch eens gehoord/gelezen).
Edit: Wat LadyBracknell zei dus :)

Ik ken wel mensen die dat hebben laten doen, maar zelf heb ik dat niet meteen nodig me dunkt :D
08/11/11 21:36
analekanale

@ stagnation: als ge al een jaar dezelfde cupmaat hebt, moogt ge er vanuit gaan dat uw borsten volgroeid zijn. bij mij was dat toen dus het geval :)
maar ge moet daar inderdaad echt wel zeker van zijn. een vriendin van mij heeft da ook laten doen, maar haar borsten waren blijkbaar nog nie volgroeid :) als in: nu heeft ze even grote borsten als destijds...

@ LadyBracknell: ge trekt dat niet volledig terug. zelfs nie voor een groot deel. geloof mij, ik kan het weten. ik moest op consultatie bij de ziekenkas. laten zien dus. zij zeiden meteen "oké, het is nodig" (of iets dergelijks). en dan trekt ge daar wel wa van terug, maar veel is da nie. da's nie eens de helft :)
da van die littekens is waar. maar na een aantal jaar zie je da bijna nie meer. (again: I know) plus da ge normaal nie in u blote borsten loopt rond te zwabberen dus ik neem aan dat een klein littekentje nie zo'n ramp is... ge moet natuurlijk ook wel zien da ge fatsoenlijk doe wat de chirurg zegt da ge moet doen... als ge zijn raad in de wind slaat, zou het wel is héél goed kunnen dat het nie mooi geneest en het lelijke littekens worden...

(Wedden dat wij hier stiekem al alle vragen van de topicstarter aan 't beantwoorden zijn.)
08/11/11 21:42
Hellogloomy

ik ken een meisje die het pas nog heeft ondergaan (ze is pas 19), voor en na foto. Ze heeft nu nog een D-cup maar ze heeft het ook enkel voor medische redenen (te belastend voor de rug) laten doen.

Aangezien je haar geen vragen kunt stellen, citeer ik maar even,
Haar antwoord op de vraag of het pijn deed:
"Nu niet heel erg meer alleen als ik heel veel begweeg haha maar toen ik uit de narcose kwam was wel echt vreselijk ;P had zooooo veel pijn toen hebben ze me zoveel morphine gegeven dat k gewoon tot de volgende dag heb geslapen en daarna viel het ook wel mee met de pijn gelukkig (:"

Haar antwoord of ze er blij mee is:
"Ben er echt heel heel heeel blij mee haha ;p het enigste vervelende is dat ik niks mag doen ):"

Zo, een getuige van een niet-oudere dame :p
08/11/11 21:45
einherjar

Quote door analekanale
@ stagnation: als ge al een jaar dezelfde cupmaat hebt, moogt ge er vanuit gaan dat uw borsten volgroeid zijn. bij mij was dat toen dus het geval :)
maar ge moet daar inderdaad echt wel zeker van zijn. een vriendin van mij heeft da ook laten doen, maar haar borsten waren blijkbaar nog nie volgroeid :) als in: nu heeft ze even grote borsten als destijds...

Groter zelf denk ik...
08/11/11 21:45
unicornsex

Op uw 17e kan het wel degelijk, zelfs vroeger als het echt nodig is. :) (en het is echt nodig hier, zodus)
08/11/11 21:46
OmdatikInezben

iemand dak ken is van nen I naar nen C geegaan en heeft er in totaal zelf 8euries van betaald.. kweet niet hoe groot da je zelf bent en in hoeverre t aan te tonen is daje der last van ondervind..
k hoop datter een goei oplossing (én betaalbaar) bestaat x
08/11/11 22:56
JuicyLove

Waarom is da zo oneerlijk verdeeld :(
08/11/11 23:08
Equalya

Quote door OmdatikInezben
iemand dak ken is van nen I naar nen C geegaan en heeft er in totaal zelf 8euries van betaald.. kweet niet hoe groot da je zelf bent en in hoeverre t aan te tonen is daje der last van ondervind..
k hoop datter een goei oplossing (én betaalbaar) bestaat x

EEN I ? :' ) shitttt man
08/11/11 23:14
Aspen

Quote door Equalya

EEN I ? :' ) shitttt man

Niet noodzakelijk "shitttt" .. -> cupmaat i
08/11/11 23:20
Freakske

ik ben principieel tegen!
09/11/11 09:10
Wat

Ik zou wachten. Toenek 18 was, ging ik ook gaan horen en de nadelen wogen toen echt zwaarder door. Plus mijn borsten zijn daarna nog 2 cuppen groter geworden, dus maar best dat ik gewacht heb.

Ik weet ni of ge der echt lichamelijke last van ondervindt, maar als da enkel psychische last is, dan zou ik mss minimisers overwegen? Die creëren bij mij toch de illusie da ze kleiner zijn dan de werkelijkheid.

09/11/11 09:13
Bulgur

no offence, maar ik ben direct naar uw foto's gaan kijken
09/11/11 13:32
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.076236 seconden.