| |
|
Invincible
|
Ja want met rugpijn rondlopen dag en nacht is vooral plezant.
Da heb ik zelfs en ik heb geen tetten
|
17/11/11 11:41
|
Justpurrrfect
|
als het écht nodig (en daar beslissen externen over), trekt ge daar wa geld van terug.
Maar bij een borstvergroting is het meestal niet écht nodig, de meeste vrouwen willen dat enkel voor esthetische redenen laten doen. Lichamelijke klachten hebt ge daar niet van, he, da's enkel psychologisch. Ik vraag me af hoe klein uw borsten moeten zijn als een vergroting écht nodig is...
|
17/11/11 18:33
|
FreeHug
|
Ik heb een ex-achtig iets die dat heeft laten doen. Die littekens vallen beter mee dan dat zij dacht. Als ge dat goed verzorgt, geneest dat blijkbaar heel egaal en na een paar jaar ziet ge enkel nog zo'n lichte verkleuring. Maar dat is blijkbaar wel bijzonder pijnlijk.
Als kerel is het trouwens moeilijk om kunnen in te beelden dat borsten te groot kunnen zijn. Das lijk een calypso ijslolly die te lekker is. Maar wij zijn dan ook voornamelijk geïnteresseerd in het esthetische aspect van de zaak. Ge moet altijd doen waar ge u het beste bij voelt.
|
17/11/11 21:52
|
ikbenlara
|
Maar bij een borstvergroting is het meestal niet écht nodig, de meeste vrouwen willen dat enkel voor esthetische redenen laten doen. Lichamelijke klachten hebt ge daar niet van, he, da's enkel psychologisch. Ik vraag me af hoe klein uw borsten moeten zijn als een vergroting écht nodig is...
ik ziegeen enkele reden? enlighten me.
|
17/11/11 23:12
|
MetalGirl
|
Als uw ene borst echt een cupmaat kleiner is dan uw andere dan betalen ze dat soms wel terug.
Verder beslist de dokter van uw ziekenkas dat dus dat zal ook overal anders zijn.
Een vriendin van mij wilde ook altijd een borstverkleining maar die zei dat ze ging proberen te wachten tot nadat ze kinderen had gehad. Maar als het echt te lastig was dat ze dat dan wel eerder ging doen. Ik denk dat dat een redelijke deal met u zelf is. Een ander vriendin heeft dat laten doen op haar 16 en ok die waren echt groot maar ik vond dat precies zo jong. Vooral omdat ge met het ouder worden ook nog wel bijkomt enzo. En misschien hangt het ook wat van uw beroep af dat ge later gaat doen hoeveel last ge er effectief van hebt? Allé ik weet dat niet want ik heb geen te grote borsten. Maar ik heb ook last van mijn rug door mijn werk en als ge nu gewoon heel de dag achter een bureau zit valt daar misschien beter met te leven.
En ja als ge het dan toch doet, zorg dan dat ge een deftige dokter hebt!
|
17/11/11 23:17
|
analekanale
|
Ik heb een ex-achtig iets die dat heeft laten doen. Die littekens vallen beter mee dan dat zij dacht. Als ge dat goed verzorgt, geneest dat blijkbaar heel egaal en na een paar jaar ziet ge enkel nog zo'n lichte verkleuring. (...)
thank you dat probeer ik dus al de hele tijd duidelijk te maken. blijkbaar kon ik het niet zo duidelijk zeggen als jij.
|
21/11/11 10:26
|
FreeHug
|
thank you dat probeer ik dus al de hele tijd duidelijk te maken. blijkbaar kon ik het niet zo duidelijk zeggen als jij.
A men's perspective heet dat dan. Ik heb de chance om dat als man al gezien te hebben zeker.
|
21/11/11 21:13
|
Ayel
|
Ja zie. Ik moet een extra halve hormonenpil nemen bij mijn gewone pil en da begint hier weer te groeien..
|
09/12/11 21:14
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|