| |
|
Shipwreckage
|
Man man wie heeft het al en wat vind je ervan?
heb het net een uurtje insteken en ik ben volledig verkocht. Tis wel even wennen.
|
08/11/11 19:13
|
dandylullaby
|
ik heb net hem uit den plastiek gedaan
|
08/11/11 19:18
|
Matva
|
Ik heb hem al
Maar dankzij Steam (online activatie verplicht) kan ik hem pas de 11e spelen (PC) feelsbadpony.jpg
Nee, eigenlijk is dat niet erg, want ik heb nog examens tot donderdag :' )
Heb al wel fun beleeft door er een foto van te posten op 4chan met de 8/11/11 timestamp Al die amerikonders en de rest van de wereld aan't ragen, "FAAAAAAAKE!!" etc... :' ) Great.
|
08/11/11 19:27
|
ongezien
|
ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
.
steam.seriously.fu
|
08/11/11 19:31
|
Vivisplekkie
|
Ah ik dacht dat Skyrim pas op 11 nov uitkwam
|
08/11/11 19:39
|
Shipwreckage
|
vind het super fijn nu ge effectief van alles kunt doen met leder, eten, specerijen.
Ge kunt dus echt jagen voor leer , op zoek gaan naar eten en dat koken tot een gerecht. Ze hebben er mooi werk van gemaakt. Zelf wapens en armor maken
|
08/11/11 19:44
|
astrozombie138
|
Damn, ik wil die ook zo hard hebben op xbox he, maar ik betaal geen 60 euro voor een game.
|
08/11/11 19:50
|
tjoeketjoeke
|
Damn, ik wil die ook zo hard hebben op xbox he, maar ik betaal geen 60 euro voor een game.
modchippen he (al heb ik dat nooit gedaan)
|
08/11/11 19:52
|
pijlbord
|
vind het super fijn nu ge effectief van alles kunt doen met leder, eten, specerijen.
Ge kunt dus echt jagen voor leer , op zoek gaan naar eten en dat koken tot een gerecht. Ze hebben er mooi werk van gemaakt. Zelf wapens en armor maken
Call me stupid, maar ik zou toch veel liever digitale friggin' draken afmaken dan virtuele kruiden verzamelen en koken ffs:' )
(ik overdrijf even, ik weet ook wel dat skyrim = cum in pants blablabla)
|
08/11/11 19:53
|
Daav
|
Ik moet nog even wachten tot Bethesda die officieel uitbrengt. Gah, ze mochten er wel wat vroeger mee zijn, maar kom, toch best cool.
|
08/11/11 19:53
|
zwanstnanihe
|
Ik ga hier niets lezen want spoilers gaan hier vloeien vrees ik. Ik hoop dat m'n vriendin het morgen kan gaan kopen terwijl ik op m'n werk zit, anders neem ik ontslag en ga ik er zelf achter. :' )
|
08/11/11 19:58
|
Justpurrrfect
|
Mijn lief heeft de speciale editie. Die is er alvast helemaal weg van.
|
08/11/11 20:06
|
theHeretic
|
Deze komt zeker en vast in huis, maar momenteel geniet ik nog te veel van Dark Souls. Echt een dikke, vette aanrader!
|
08/11/11 20:55
|
GevallenEngel
|
Door Skyrim (en CoD) moest ik megalang aanschuive in de game mania vandaag, en ik kwam gwn voor een budgetgame
Dude achter de kassa: gij zijt den enigste vandaag da ni Skyrim of Call of Duty komt hale vandaag, spijtig dak u geen prijs mag geve dervoor
|
08/11/11 21:14
|
Matva
|
Door Skyrim (en CoD) moest ik megalang aanschuive in de game mania vandaag, en ik kwam gwn voor een budgetgame
Dude achter de kassa: gij zijt den enigste vandaag da ni Skyrim of Call of Duty komt hale vandaag, spijtig dak u geen prijs mag geve dervoor
Haha, win Yup, in Borsbeek ook een mega rij en die gingen ALLEMAAL met Skryim buiten XD
|
08/11/11 23:29
|
nimmegeers
|
Ik ga het misschien ook kopen, ben nog niet zeker.
|
09/11/11 00:18
|
Cryptic
|
Ik wil gewoon spelen. Nu.
Bullshit dat ze releasedate behouden voor PC.
|
09/11/11 01:00
|
dandylullaby
|
tijdens mijn middagpauze Skyrim gaan halen, geen wachtrij of niks ni, yek yek yek!
zalige game!
super uitgebreid!
|
09/11/11 01:34
|
zwanstnanihe
|
ik heb hem gepre-orderd bij bartje smit, verkopen ze hem daar ook al? Heb namelijk nog niet de tijd gehad langs te gaan.
|
09/11/11 08:52
|
| |
|