Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:58
Online: 113
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Games «    ( 1 / 9 )    »
Skyrim

Shipwreckage

Man man wie heeft het al en wat vind je ervan?

heb het net een uurtje insteken en ik ben volledig verkocht. Tis wel even wennen.
08/11/11 19:13
dandylullaby

ik heb net hem uit den plastiek gedaan 8)
08/11/11 19:18
Matva

Ik heb hem al :D

Maar dankzij Steam (online activatie verplicht) kan ik hem pas de 11e spelen (PC) :( feelsbadpony.jpg

Nee, eigenlijk is dat niet erg, want ik heb nog examens tot donderdag :' )

Heb al wel fun beleeft door er een foto van te posten op 4chan met de 8/11/11 timestamp :D Al die amerikonders en de rest van de wereld aan't ragen, "FAAAAAAAKE!!" etc... :' ) Great.
08/11/11 19:27
ongezien

ffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu .

steam.seriously.fu
08/11/11 19:31
Vivisplekkie

Ah ik dacht dat Skyrim pas op 11 nov uitkwam :o
08/11/11 19:39
Shipwreckage

vind het super fijn nu ge effectief van alles kunt doen met leder, eten, specerijen.
Ge kunt dus echt jagen voor leer , op zoek gaan naar eten en dat koken tot een gerecht. Ze hebben er mooi werk van gemaakt. Zelf wapens en armor maken
08/11/11 19:44
astrozombie138

Damn, ik wil die ook zo hard hebben op xbox he, maar ik betaal geen 60 euro voor een game.
08/11/11 19:50
tjoeketjoeke

Quote door astrozombie138
Damn, ik wil die ook zo hard hebben op xbox he, maar ik betaal geen 60 euro voor een game.

modchippen he (al heb ik dat nooit gedaan)
08/11/11 19:52
pijlbord

Quote door Shipwreckage
vind het super fijn nu ge effectief van alles kunt doen met leder, eten, specerijen.
Ge kunt dus echt jagen voor leer , op zoek gaan naar eten en dat koken tot een gerecht. Ze hebben er mooi werk van gemaakt. Zelf wapens en armor maken

Call me stupid, maar ik zou toch veel liever digitale friggin' draken afmaken dan virtuele kruiden verzamelen en koken ffs:' )

(ik overdrijf even, ik weet ook wel dat skyrim = cum in pants blablabla)
08/11/11 19:53
Daav

Ik moet nog even wachten tot Bethesda die officieel uitbrengt. Gah, ze mochten er wel wat vroeger mee zijn, maar kom, toch best cool.
08/11/11 19:53
zwanstnanihe

Ik ga hier niets lezen want spoilers gaan hier vloeien vrees ik. Ik hoop dat m'n vriendin het morgen kan gaan kopen terwijl ik op m'n werk zit, anders neem ik ontslag en ga ik er zelf achter. :' )
08/11/11 19:58
Justpurrrfect

Mijn lief heeft de speciale editie. Die is er alvast helemaal weg van.
08/11/11 20:06
theHeretic

Deze komt zeker en vast in huis, maar momenteel geniet ik nog te veel van Dark Souls. Echt een dikke, vette aanrader!
08/11/11 20:55
FlyingMonkeyMaster

Daar ga ik binnenkort ook van smullen!
08/11/11 21:01
GevallenEngel

Door Skyrim (en CoD) moest ik megalang aanschuive in de game mania vandaag, en ik kwam gwn voor een budgetgame :p
Dude achter de kassa: gij zijt den enigste vandaag da ni Skyrim of Call of Duty komt hale vandaag, spijtig dak u geen prijs mag geve dervoor :D
08/11/11 21:14
Matva

Quote door GevallenEngel
Door Skyrim (en CoD) moest ik megalang aanschuive in de game mania vandaag, en ik kwam gwn voor een budgetgame :p
Dude achter de kassa: gij zijt den enigste vandaag da ni Skyrim of Call of Duty komt hale vandaag, spijtig dak u geen prijs mag geve dervoor :D

Haha, win :D Yup, in Borsbeek ook een mega rij en die gingen ALLEMAAL met Skryim buiten XD
08/11/11 23:29
nimmegeers

Ik ga het misschien ook kopen, ben nog niet zeker. :p
09/11/11 00:18
Cryptic

Ik wil gewoon spelen. Nu.
Bullshit dat ze releasedate behouden voor PC.
09/11/11 01:00
dandylullaby

tijdens mijn middagpauze Skyrim gaan halen, geen wachtrij of niks ni, yek yek yek!
zalige game!
super uitgebreid!
09/11/11 01:34
zwanstnanihe

ik heb hem gepre-orderd bij bartje smit, verkopen ze hem daar ook al? Heb namelijk nog niet de tijd gehad langs te gaan.
09/11/11 08:52
«    ( 1 / 9 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.026441 seconden.