| |
|
NeedAMiracle
|
Hallo!
Voor mijn verjaardag heb ik een bon gekregen waarbij ik uit een hele lijst iets kan kiezen om te doen (musea,eten,..). Ik wou dan iets kiezen dat ik kan doen in Gent of Brugge omdat ik daar nog nooit geweest ben en dan heb ik dat toch eens gedaan. Ik weet echter niet echt in welke stad er het meeste te doen valt.
Daarom vraag ik nu dus aan jullie: welke stad vinden jullie het leukst en wat valt er zoal te beleven?
De persoon waarmee ik ga heeft het wel niet zo op musea en ik in de meeste gevallen ook niet dus dat zouden we al niet graag doen. Gewoon wat rondwandelen en mooie plekjes zien lijkt ons ook wel leuk,het hoeft niet meteen iets te zijn waar je echt iets moet doen ofzo (maar dat mag altijd). Leuke winkeltjes mogen ook altijd vermeld worden.
Alvast bedankt!
|
07/11/11 18:56
|
draw
|
Brugge
|
07/11/11 19:11
|
tjoeketjoeke
|
Gent heeft tenminste een rosse buurt, zoals het hoort
|
07/11/11 19:14
|
Snowwhite
|
Brugge heeft een chocolademuseum
|
07/11/11 19:19
|
Sstig
|
goh ik zou zegge..BRUGGE GODVERDOEME
|
07/11/11 19:21
|
Wat
|
Kzou da allebei skippen en naar Antwerpen gaan.
Just saying.
|
07/11/11 19:25
|
NeedAMiracle
|
Het zou fijn zijn moesten jullie ook zeggen waarom
|
07/11/11 19:25
|
NeedAMiracle
|
Kzou da allebei skippen en naar Antwerpen gaan.
Just saying.
Antwerpen heb ik al gezien ondertussen
|
07/11/11 19:26
|
PositiveVibrations
|
Brugge is wel een mooie stad, en dat heb je op één dag gezien, minder zelfs. Gent vind ik ook wel heeel gezellig. Maar om te wandelen, winkelen en eten zou ik voor Brugge gaan
|
07/11/11 19:34
|
easyboy
|
Ik vind Gent gezelliger dan Brugge, maar voor één dagje denk ik dat je beter naar Brugge gaat. Er valt meer te zien en is meer op toerisme gericht. (tenzij je graag shopt, dan is Gent zeker een aanrader)
|
07/11/11 19:38
|
Epifyt
|
Waarom niet Namen?
|
07/11/11 19:40
|
NeedAMiracle
|
Waarom niet Namen?
Ik denk niet dat ik in Namen iets kan doen met die bon maar ik ben niet zeker.
Wat is er zo speciaal aan Namen dan?
|
07/11/11 19:42
|
rinka
|
gent is gezellig , maar zoveel winkels heeft da nu ook weer niet ..
ma in zijstraatjes zijn er wel nog leuke winkeltjes vind ik.
In brugge ben ik nog nooit geweest..
|
07/11/11 19:49
|
Epifyt
|
Ik denk niet dat ik in Namen iets kan doen met die bon maar ik ben niet zeker.
Wat is er zo speciaal aan Namen dan?
Citadel (oude burcht) + hoop andere archeologische gebouwen, verder is het parlement ook mooi verlicht 's avonds (aan het water). en gewoon iets andere cultuur, leuke winkelstraatjes zijn er ook + goede eetzaakjes.
Als je een Waalse optie overweegt kan je mss ook naar Luik voor de architectuur (shoppingcentrum, cinema, station), de pot au lait of cafetjes aan de Maas met Franstalige zangers, shoppen etc kan er zeker ook. En je hebt natuurlijk die trap.
|
07/11/11 19:50
|
NeedAMiracle
|
Citadel (oude burcht) + hoop andere archeologische gebouwen, verder is het parlement ook mooi verlicht 's avonds (aan het water). en gewoon iets andere cultuur, leuke winkelstraatjes zijn er ook + goede eetzaakjes.
Als je een Waalse optie overweegt kan je mss ook naar Luik voor de architectuur (shoppingcentrum, cinema, station), de pot au lait of cafetjes aan de Maas met Franstalige zangers, shoppen etc kan er zeker ook. En je hebt natuurlijk die trap.
Ik zie dat de dingen die ik in Namen en Luik kan gaan doen met die bon niet zo interessant zijn,maar toch bedankt!
|
07/11/11 19:56
|
Yanner
|
Bojan Jorgacevic koos ook voor Brugge
|
07/11/11 20:03
|
LadyOfFlowers
|
Brugge Veel aangenamer om te wandelen.
|
07/11/11 20:07
|
Blanche
|
Wel, als je het gevoel wilt hebben in een kitsch poppendorp te wandelen, zou ik zeggen Brugge!
|
07/11/11 20:10
|
| |
|