Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:55
Online: 104
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 1 / 2 )    »
Lay-out veranderen werkt niet meer

Fogheads

Ik zou dus graag mijn lay-out willen veranderen. Maar telkens ik die vakjes wil verslepen doet het gewoon niks. Ik kan dus niet meer bepalen waar ik mijn gb, nieuws, info zet. Ik heb eens een nieuw profiel gemaakt om te zien of dat enkel aan mijn profiel lag maar blijkbaar dus niet want ook bij dat nieuw profiel kon ik geen veranderingen brengen aan mijn lay-out. Dus dacht ik tzal wel aan de laptop liggen en probeerde ik dus op een ander laptop maar ja hoor ook hier weer hetzelfde probleem. Kna dit eens nagekeken worden?
05/11/11 19:48
DreamyxEyes

Ik heb dat ook eens gehad. Misschien eens een andere browser proberen? Dat werkte bij mij.
05/11/11 19:52
DeadAngell

Ik heb da precies ook bij mijn layout bij IE, maar in chrome niet!
05/11/11 19:58
Fogheads

ik werk met chrome, heb ook al geprobeerd met IE
werkt ook niet.
05/11/11 20:02
gregorsamsa

bij mij(firefox) werkt dat zonder problemen.

edit: net geprobeerd in chrome en ook zonder problemen.
05/11/11 20:15
TrunkStuf

ipv een nieuw profiel aan te maken ooit aan gedacht om mss de helpdesk hiervan op de hoogte te brengen ???????????????????

05/11/11 20:17
texke

Staat uw Javascript aan?
05/11/11 20:17
Fogheads

Quote door TrunkStuf
ipv een nieuw profiel aan te maken ooit aan gedacht om mss de helpdesk hiervan op de hoogte te brengen ???????????????????

misschien omdat ik effectief ook dat nieuw profiel zou gebruiken moest ik mijn lay out kunnen veranderen ?????????????????????

bon ja javascript staat overal aan.
05/11/11 20:22
texke

Mja, hier werkt het met Opera en IE, dus toch ergens een beveiliging die JS tegen gaat.
Opent twitter goed?
05/11/11 20:24
Fogheads

kheb geen twitter maar kal het eens bekijken zal ook eens via opera proberen.
mozilla , ie en chrome werken al niet voor mij
05/11/11 20:27
texke

Moet geen twitter hebben normaal. Die site doet ferm ambetant als er iets foutloopt met javascript :p
Welk OS?
05/11/11 20:29
Fogheads

met opera lukt het wijzigen wel, en twitter opent normaal met chrome.
OS is WINDOWS 7
05/11/11 20:34
texke

Chrome hier op een Windows 7 64bit gesmeten, ook geen problemen, mijn laatste test zal zijn zonder JRE, daarna laat ik het over aan de browsernerds.
05/11/11 20:40
Torturedvision

Ik heb dat ook eens gehad, dag erna lukte alles terug normaal :)
05/11/11 20:43
texke

Kan je ondertussen dit eens proberen? Cijferkes moeten in theorie verplaatsbaar zijn.

Edit: 'k heb nog iets aangepast ook, misschien dat het helpt :p
05/11/11 20:47
Hellogloomy

Ik heb dit ook al maanden haha

" Jouw vraag : Ik merk al maanden dat ik mijn profiel opmaak niet kan bewerken.
De "Sla alle opmaakopties op"-knop werkt niet op Internet explorer, Firefox, Safari en Chrome. Het is vervelend en ik hoop dat men hier een oplossing voor heeft (...) ik heb overigs hier al eens een bericht over gestuurd maar nooit antwoord op gehad.

Antwoord : Er zijn inderdaad nog enkele problemen mee. Net zoals vele andere dingen die niet werken zullen die in verloop van de volgende 2 maanden nagekeken en hopelijk ook gemaakt worden. Je bent dus niet de enige die hier problemen mee heeft.

Indien je een reactie wilt terugsturen, kan je best op dit bericht reageren via de beantwoord-knop. Het komt dan vanzelf weer bij de helpdesk uit."

dat kreeg ik als antwoord, in begin juli :p en het is nog altijd niet aangepast. Goddamn noxa

05/11/11 23:27
texke

Het werkt, kunnen niet meer aanpassen dan dat eh..
05/11/11 23:48
nimmegeers

Dat antwoord komt van mij, en dat was omdat Yps toen gezegd had dat hij nog eens naar noxa ging kijken in de vakantie. Maar dat is er niet van gekomen wegens verhuizen van servers enz. denk ik.
06/11/11 00:13
texke

Der is niks van verhuizing gebeurd nochtans :p
06/11/11 00:24
ViolentRed

bij mij werkt dat ook al een tijdje nietmeer
maaaar wat ik wel heb is dat als ik zo 10cm hoger klik, dat er wel een vakje verplaatst dus als ge een beetje zoekt kunt ge het gewilde vakje wel omslepen :D
06/11/11 00:24
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.079726 seconden.