Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:50
Online: 114
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

«    ( 1 / 1 )    »
Rise Against + Architects + Touché Amoré

Datum : 28/02/12  19:00
Type : Optreden

Aanwezigen : 23 

Crashes

RISE AGAINST
http://www.riseagainst.com/

ARCHITECTS
http://www.myspace.com/architectsuk

TOUCHE AMORE
http://toucheamore.com/

Tickets:

VVK: € 25
Pukkelpop-tickethouders (combi- of donderdagticket): € 15

Maximum 2 tickets per bestelling en per persoon.

Na de tragische gebeurtenissen op Pukkelpop dit jaar beloofden we onze fans om dit gemiste optreden goed te maken. We zijn dan ook erg blij met een extra halte in onze tournee en dit in de AB te Brussel op 28 februari. Tickets voor dit concert zijn 15 euro (+reservatiekosten) als je een ticket van Pukkelpop (combiticket of ticket 18.08).

Tickets voor Pukkelpop-tickethouders zijn enkel te koop via een speciale link die zij persoonlijk door Pukkelpop krijgen toegestuurd.

UURSCHEMA:
18u30 Deuren / DJ Eppo Janssen
19u15 Touché Amoré
20u00 Architects
21u00 Rise Against

28/10/11 15:55
DeManMetDeHoed

Al uitverkocht, blijkbaar. What the fuck, ik had eigenlijk wel goesting om vervelende tieners ineen te moshen tijdens Touché Amoré.
29/10/11 15:15
Crashes

Quote door DeManMetDeHoed
Al uitverkocht, blijkbaar. What the fuck, ik had eigenlijk wel goesting om vervelende tieners ineen te moshen tijdens Touché Amoré.

Ja twas heel snel uitverkocht, k ken er veel die geen ticket meer konden bestellen jammer genoeg
30/10/11 15:09
Sixthofjune

Ik hoop op een show van touche amorre alleen.
31/10/11 12:20
punXor

Touché Amoré <3
01/11/11 15:46
thefearinyoureyes

Ahhh gay.

Ik hoop ook op een show alleen.
Wat doet Architects daar trouwens bij..
03/11/11 09:26
RomahRandomness

Fuck yeah! kijk er naar uit!
08/11/11 21:43
Shipwreckage

hoop dat TA ergens zonder die zeik bands speelt
11/11/11 20:47
Analog

Quote door Shipwreckage
hoop dat TA ergens zonder die zeik bands speelt
Dit x100.
Echt een vreemde line-up.
21/12/11 15:56
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.055415 seconden.