| |
|
| hoe lookgeur uit haar krijgen? |
Veerrleee
|
Je haar met melk, olijfolie, citroen wassen...
Zou al wat moeten beteren dan...
Ik zeg ni da de geur helemaal verdwenen is..
|
28/10/11 10:21
|
Blanche
|
Uw haar met een rauw ei wassen.
|
28/10/11 14:08
|
egon
|
White spirit over uw haar kappen
|
28/10/11 14:09
|
MetalGirl
|
ik raad u aan om nooit een rauw ei op uw kop te kappen. Dat plakt zo hard dat als ge dat uitwast de helft van uw haar mee weg is.
|
28/10/11 14:10
|
SalsaDeTomateX3
|
Een klasgenoot van mij is exact een week geleden gedoopt geweest en heeft gisteren besloten zijn haar de kleuren omdat de stank in de douche écht niet meer te houden was.
Hij had ook al veel geprobeerd, en deze laatste optie bleek 'tschijnt wel het beste te helpen..
|
28/10/11 16:06
|
Fernando
|
ik raad u aan om nooit een rauw ei op uw kop te kappen. Dat plakt zo hard dat als ge dat uitwast de helft van uw haar mee weg is.
Maar moet ge dat er niet onmiddelijk uit wassen? Allee, niet zo uren laten intrekken ofzo? Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad, integendeel, mijn haar was kei zacht.
|
28/10/11 16:53
|
MetalGirl
|
haja waarschijnlijk. maar als ge op de jeugdbeweging zijt moogt ge dat niet direct uitwassen
Ik zie ook niet in waarom een ei de geur van look zou tegen gaan.
|
28/10/11 16:59
|
ailleurs
|
Naar de sauna de dag erna.
De medesaunabezoekers kijken je niet al te vriendelijk aan, maar het werkt naar het schijnt.
|
29/10/11 12:00
|
Halcyon
|
ik zou gewoon me een goeikoop fleske reuk rondlopen en zo om de tien minuten is op mijn haar spuiten
|
30/10/11 13:03
|
Dalliance
|
haha nee, slecht idee
|
30/10/11 15:03
|
Onvoorspelbaar
|
Volges mij zou melk mss wel werken, als ik les had in de snijzaal waste ik mijn handen ook met melk, en het werkt tegen lijkgeur dsu
|
01/11/11 11:56
|
Wakkie
|
look is wel iets anders dan wa rot vlees
|
01/11/11 17:58
|
Onvoorspelbaar
|
ja dat wel, mja t'is misschien het proberen waard
|
02/11/11 16:46
|
Dalliance
|
ja dat wel, mja t'is misschien het proberen waard
kzal't is proberen, kan weinig kwaad denk ik, merci
|
02/11/11 17:52
|
VANE
|
Ik weet uit ervaring dat je best je haar laat verven!
Geen kleurshampoo, maar echt laten verven!
(Tip: je kan je haar altijd laten verven in je eigen haarkleur )
|
03/11/11 23:17
|
Wakkie
|
u gewoon niet laten dopen vind ik nog de beste oplossing
|
04/11/11 15:03
|
useless
|
ik moet toegeven, ik ben te lui om alle tips hier te lezen dus excuses als ik iemand herhaal:
ge had direct na de doop sowieso uw haar met koud water moeten wassen, warm water zet de porieën open, dus als ge dat niet hebt gedaan is de lookgeur al goed ingetrokken.
verder heb ik het direct na de doop gewassen met dreft, melk en citroen, alle drie na elkaar, twee maal. de lookgeur is dan niet hélemaal weg, maar ik rook het alleen nog maar onder de douche, na 2-3 maanden was de geur totaal weg
|
17/12/11 20:39
|
Dalliance
|
Bedankt allemaal voor de nuttige (en soms ook minder nuttige) reacties, maar het is ondertussen al een tijdje geleden dus ik heb er geen last meer van
|
03/01/12 18:51
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|