Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:45
Online: 115
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Tv en Radio «    ( 3 / 3 )    »
The Walking Dead

NovaHova

Kzal nog eens verder kijken dan, want er gebeurde idd de fucking kloten.
10/12/11 21:44
DisparVulgo

Seizoen 1 was redelijk spannend tot ze met zo een vergezocht en lame einde aankwamen waarmee ge op uw honger bleef zitten.

Seizoen 2 legt de nadruk nog wat meer op de overlevenden en de aandacht gaat niet meer echt uit naar de 'walkers'. Jammer, want er gebeurt niks wat je echt bij blijft in seizoen 2. :/
04/01/12 15:28
Shipwreckage

bwa vind het interessant om de personages beter te leren kennen ma ja ieder zen ding natuurlijk, thoeft niet altijd hack en slash te zijn voor mij, hoewel dat best fucking epic is
13/01/12 01:53
nimmegeers

Still on the farm... hopelijk subiet wat beter ze.
20/02/12 21:35
Ypsilon

ik zit aan episode 7 van seizoen 2 , en dat einde is fantastisch. Hoe een aantal dingen snel en onverwacht bij elkaar komen, dat is echt mooi ineengestoken.

En ik weet dat het niet enkel over de zombies gaat, maar toch vind ik dat ze te weinig aanwezig zijn, zelf onrechtstreeks. In seizoen één ergerde ik me heel hard aan die bos-kampeerders die blijkbaar niks moeite deden om zich te verdedigen ook al wisten ze door wat ze bedreigd werden. In seizoen twee lijkt het 90% van de tijd een verhaaltje over 2 families die een weekje vakantie doorbrengen op een rustige boerderij. Er zijn wat conflictjes, er is de agressieve nonkel en de knorrige bompa, de wispelturige tante en de koppige vader, en ehm ... een neger die duidelijk geen familie is. Maar je merkt veel te weinig van die constante druk van de zombie bedreiging, terwijl die er toch zou moeten zijn. Ze zouden meer bezig moeten zijn met barricades en prikkeldraad, met voedselvoorraden en medicijnen, en de potentiële bedreiging van een kudde zombies. Niet omdat ik vind dat zo'n serie constant zombies moet hebben, maar omdat zo'n onderliggende druk alle relaties (positief en negatief) vergroot, en dat maakt het wel een boeiende serie.

Het is in verhaal-technisch opzicht een klassieke situatie van een groep mensen die niet bij elkaar wil zijn (want ze botsen te veel wegens hun voorgeschiedenis of verschillende karakters), maar ze moeten wel bijeen blijven voor de veiligheid (want er zijn overal zombies). Dat eerste deel zorgt voor mooie dramatische verhalen met uitgewerkte personages, het tweede deel is gewoon niet genoeg benadrukt. Zelfs voor een zombie-serie die niet over zombies gaat.
21/02/12 16:17
nimmegeers

Quote door Ypsilon
en ehm ... een neger die duidelijk geen familie is.
:D :D :D

I agree, ze zijn te weinig bezig met de zombies zelf.
21/02/12 19:46
souffrance

komaan, the walking dead is fucking awesooooome!!!!

opnames van seizoen 3 beginne pas in mei!!! fml#
29/04/12 11:51
«    ( 3 / 3 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.023659 seconden.