| |
|
| haar blonderen met syoss lightener. |
darkxpaperdoll
|
heeft iemand hier ervaring mee? zou graag mijn haar hiermee willen blonderen .. maar ik vind er niet echt veel reviews van als je niet blond bent.
|
20/10/11 09:58
|
Lauww
|
Mijn enige ervaring met Syoss is dat het dikke boecht is.
|
20/10/11 10:00
|
Daav
|
I dig syoss. die hun shampoo is zacht en riekt naar engelenkutjes <3
|
20/10/11 10:34
|
LadyBracknell
|
dat gaat niet goedkomen met de haarkleur die ge nu hebt.
|
20/10/11 10:47
|
Viscera
|
Goed gek als je 't mij vraagt.
Ik ontkleur mijn haar ook en zet er dan een asblonde tint op en heb ook vrij donker haar van nature. Ga naar een kapperswinkel en vraag daar welke producten je best gebruikt. Jij moet volgens mij toch zéker een 30vol gebruiken.
|
20/10/11 10:59
|
PoundingSense
|
Van zwart naar blond zou ik écht wel op z'n minst met kappersproducten doen en nog liefst door een deftige kapper! Want ge gaat da volgens mij zelfs niet in 1x blond krijgen.. Wsl gaat ge eerst nog ros zijn en dan pas blond..
|
20/10/11 11:00
|
darkxpaperdoll
|
dus beter afbleken met gewone producten uit kapperswinkel dan syoss??
|
20/10/11 11:01
|
Hanimal
|
is da nen ontkleurder?
zo ja
NI DOEN
persoonlijk genant verhaal:
mijn haar is me de jaren donkerder geworden, bijna bruin. ik wou terug blond haar, zoals ik vroeger had, dus ik probeer een ontkleurder (van syoss) staat op de doos voor heel licht 35 minuten ofzoiet. dus ik wou het ni wt, en liet het er maar 25 minuten in
resultaat => wit me oranje schijn.
ik naar de kapper, hebbe het geprobeerd verder te ontkleure=> geen resultaat.
kleur erover => geen resultaat
hebbe ze het me iets het eruit 'gekneed'
maand later kon ik het er pas terug kleuren. maand me witte kop rondgelope
|
20/10/11 11:03
|
PoundingSense
|
dus beter afbleken met gewone producten uit kapperswinkel dan syoss??
Sowieso Maar ik zou het écht laten doen door een kapper als ik u was. Oké, da gaat waarschijnlijk nie goedkoop zijn, maar dat is sowieso al slecht voor uw haar en afbleken kan inderdaad zoals Hanimal zegt voor enorm genante momenten zorgen aangezien je ros, groen, ... god weet welke kleur nog kan uitslaan. En kappers zien zo'n mensen meestal ook niet zo graag komen als ze die fouten moeten oplossen..
|
20/10/11 11:12
|
Viscera
|
Ik ontkleur het altijd zelf maar ik laat dat wel door iemand anders doen, mijne beste vriend doet dat bij mij Hij is geen kapper maar dieje doet da heel goed vind ik
Ma misschien is 't beter da je naar de kapper gaat als dat echt de eerste keer is en je daar zelf ni veel van kent.
|
20/10/11 11:53
|
Fernando
|
Van zwart naar blond, ik wil niet weten hoe kapot uw haar gaat zijn als ge dat met syoss doet. Zelfs met goede producten is dat uw haar verkloten
|
20/10/11 12:25
|
darkxpaperdoll
|
ja ik ging van mijn ross en rood ook altij derek naar blond.. en heb daar nooit last vn gehad dernaa. maja da was bij de kapper.
|
20/10/11 12:46
|
Annnnn
|
syoss is echt géén goed merk !
|
20/10/11 12:52
|
Perversion
|
Ga maar naar de kapper, toen ik mijn haar zelf probeerde te blonderen met Syoss-shit was het groen.
|
20/10/11 13:26
|
Extraction
|
Geloof mij van zwart naar blond is echt héél heftig. Ontkleuren gaat uw haar echt een serieuze deuk geven. Ge kunt daarna italiaanse haarverf op uw haar zetten. Die is iets heftiger qua kleur om die zwarte tinten in dat ontkleurde haar te verdringen. Maar dan gaat ge wel wat centen moeten neertellen.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen: zilvershampoo als ge een gelige schijn hebt.
|
20/10/11 13:30
|
PoundingSense
|
Ik vind u eerlijk gezegd wel véél mooier met zwart haar dan met blond. Maar goed, dit even terzijde
En ros en rood is natuurlijk wel makkelijker dan direct van zwart. Zwart is écht hardnekkig. Zelfs bruin. Maar het is uw eigen beslissing uiteraard. En ik weet nu niet of dat lang haar echt uw eigen haar is of extensions, want als het uw echte haar is, moogt ge der vrij zeker van zijn dat dit sowieso nefast gaat zijn voor uw haar. Uw lengten hebben sowieso al redelijk wat te verduren tov kort haar (dat regelmatig geknipt wordt etc). Maar iig, succes ermee
|
20/10/11 14:27
|
darkxpaperdoll
|
ja goed ist zowiezo ni da wetek, en nee da zijn extensions heb van men eigen niet zo'n lang haar. maar bon syoss is dus niet goed, dus gewone kappers ontkleuring? en dan kleur erop? inclusief massas verzorging en maskers erna?
|
20/10/11 14:49
|
Wat
|
Nee, Syoss haarkleuringen zijn RETESLECHT vr uw haar. Koopt da blauw pakske van garnier. Laat da der effe op (das agressief maar ni zo agressief) en gebruikt die producten.
Dan een dagje wachten (dan loopt ge een dag rond met van da oranjeachtig haar, mr das wel nog chill) en dan hetzelfde merk kleur kopen. Zo ben ik toch naar wit kunnen gaan.
|
20/10/11 15:06
|
| |
|