Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:44
Online: 116
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Lifestyle «    ( 2 / 2 )    »
haar blonderen met syoss lightener.

Fernando

Van ros naar blond is echt wel makkelijker dan van zwart vertrekken, en ik vond van ros naar blind al vreselijk voor mijn haar. Ik heb het 15 cm mogen laten knippen en dan was mijn strohaar nog niet weg. Maar met kort haar valt het mss nog mee dan
20/10/11 15:10
EndlessxStory

Kheb mijn haar ontkleurt mee die ontkleurder van garnier.
Kvond die persoonlijk wel goe. Ma het hangt ook af van u haar , lengte van u haar enz.. hoe u resultaat gaat zijn
20/10/11 15:48
Extraction

Ja, trouwens. De raad dat iemand een paar comments hierboven gaf over uw haar een dag te laten rusten: is eigenlijk wel het beste. Alleen ja, hebben veel mensen er geen zin in om met een rare kleur rond te lopen en doen kappers het ook in één keer.
20/10/11 16:16
MemDjay

blonderen gaat echt niet van vandaag op morgen. Dat duurt echt een jaar ofzo voordat je 'uw' kleur hebt.
en dat zal elke nep-blondine u zeggen denk ik..

Dus doe maar rustig aan met dat ontkleuren, anders gaat heel uw haar kapot en is het voor niks geweest,
kunt beter elke maand je haar een midden-blond verven, en zodra je haren die kleur echt vat, kun je verder zakken naar de kleur die je wil.
20/10/11 18:08
brennekeh

Quote door MemDjay

blonderen gaat echt niet van vandaag op morgen. Dat duurt echt een jaar ofzo voordat je 'uw' kleur hebt.
en dat zal elke nep-blondine u zeggen denk ik..

Dus doe maar rustig aan met dat ontkleuren, anders gaat heel uw haar kapot en is het voor niks geweest,
kunt beter elke maand je haar een midden-blond verven, en zodra je haren die kleur echt vat, kun je verder zakken naar de kleur die je wil.

ik ben van bruin naar blond gegaan in een keer :) zonder een jaar er op te moeten wachten en this echt mooi witblond :)
gwn deftige ontkleuring halen en achteraf ne astint opzwieren om van de oranje kleur af te zijn, wel goed verzorgen natuurlijk :) daar raad ik de hair repair van bonacure voor aan en elke week minstens een keer een maskertje deftig laten intrekken :)
20/10/11 18:38
Jaikalymaa

Quote door Perversion
Ga maar naar de kapper, toen ik mijn haar zelf probeerde te blonderen met Syoss-shit was het groen.

Heb je daar geen foto van? :D
20/10/11 19:00
AllThatGlitters

syoss is gewoon rotslecht al die hun producten
20/10/11 20:04
Perversion

Quote door Jaikalymaa
Heb je daar geen foto van? :D

Nee, helaas. Ik was te druk bezig met naar de kapper te lopen. :p
20/10/11 20:09
Jaikalymaa

Quote door Perversion

Nee, helaas. Ik was te druk bezig met naar de kapper te lopen. :p

hahaha :D oké het is je vergeven
20/10/11 22:08
xCharlieee

Ga gewoon naar de kapper, wtf
21/10/11 20:01
darkxpaperdoll

bij de kapper is het twee weken gelede volledig verkeerd gegaan .. dus probeer het liever zelf is.
21/10/11 21:18
Evamusement

ALS ge het al zelf doet, doe het dan met kappersproducten, maar toch raad ik het u niet aan
ik heb mijn haar ooit wel een paar tinten lichter gekregen door ze zelf te ontkleuren, maar dat was van donkerbruin naar lichtbruin. van zwart naar blond gaat ge echt niet zelf kunnen denk ik
22/10/11 14:40
hugsanir

Van zwart naar blond is inderdaad zeer riskant, de kapper waar ik onlangs ging zei het me ook nog. Dan zou ik inderdaad naar de kapper gaan als ik jou was, om de schade zo beperkt mogelijk te houden..
23/10/11 11:47
xCharlieee

De kreatos ofzo zijn geen kappers, das gewoon roemmel..

Just sayin'.
23/10/11 15:57
darkxpaperdoll

kreatos..huh?
23/10/11 18:03
xCharlieee

Omdat ge zegt 'Bij de kapper.' Kreatos was een vb, da ne kapper in een winkelstraat gene kapper is.
Das gewoon brol.
08/11/11 02:43
drumsandguns

Ze heeft het toch nergens over ne kapper in een winkelstraat :' )

Nu euh in elk geval, ik zou het bij een goeie kapper laten doen.
11/11/11 11:55
xCharlieee

Ik heb ook ni gezegd da ze het daar over had, ik gaf alleen maar mijn mening in het geval ze het - daar - over - zou hebben.
Aangezien we da ni weten, want zoveel uitleg gaf ze niet ;)
19/12/11 08:50
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.043015 seconden.