Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:44
Online: 116
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Muziek «    ( 1 / 3 )    »
pukkelpop 2012

Naaktslak

en wie is er blij dat pkp doorgaat en met welk gevoel gaat ge terug ? En wat zijn de bands die ge zou terug wille ?
19/10/11 23:30
pijlbord

Konden we nu echt niet iets langer zonder pkp topic?
Dit is net alsof ge reclame zou maken voor sinterklaas net na kerstmis:' )
20/10/11 00:14
Aphid

Quote door Naaktslak
en wie is er blij dat pkp doorgaat en met welk gevoel gaat ge terug ? En wat zijn de bands die ge zou terug wille ?

Really, stop about the topics. Hetgeen ge nu gaat hebben is dat er mensen zijn die zitten te bleitn over het feit da ze hun geld ni terugkrijgen en ge gaat mensen hebben die enorm happy zijn met het feit da Pukkelpop doorgaat. Dees wordt een grote discussie die op niks ga slagen.

But OT: I'm a Pukkelpopper myself, happy to see it happening again.
20/10/11 00:30
Bulgur

ik ben het woord pukkelpop echt zo beu gezien/gehoord
20/10/11 07:04
paisible

Quote door Aphid

Really, stop about the topics. Hetgeen ge nu gaat hebben is dat er mensen zijn die zitten te bleitn over het feit da ze hun geld ni terugkrijgen en ge gaat mensen hebben die enorm happy zijn met het feit da Pukkelpop doorgaat. Dees wordt een grote discussie die op niks ga slagen.

This
20/10/11 07:58
Torturedvision

En blijkbaar zijn het enkel de mensen die zich ergeren aan nieuwe PKP topics die uberhaupt het topic binnenkomen en lezen over wat het gaat.

Grow some balls and ignore or take part.
20/10/11 09:20
zwanstnanihe

Al goed en wel, ma dan wel geen topic meer een week voor pkp he volgend jaar. :p
20/10/11 10:02
Stormtrooper

Ik ben blij dat het festival nog bestaat. De eerst eerste pukkelpop vond plaats op ons voetbalpleintje hier in Heppen & het heeft leopoldsburg dus ook erg geraakt dat het festival getroffen was en dat er een koppeltje van bij ons gestorven is dat enorm veel van elkaar en van muziek hield.. Ik heb heel veel respect voor de organisatie.
20/10/11 10:05
BlackBleedingFlower

blij da pukkelpop doorgaat

ma, om heel eerlijk te zijn, ik heb nooit gedacht dat het niet zou doorgaan.
En ik vind het nog wel een cva systeem om mensen te vergoeden.
20/10/11 10:26
Naaktslak

blij da pukkelpop doorgaat

ma, om heel eerlijk te zijn, ik heb nooit gedacht dat het niet zou doorgaan.
En ik vind het nog wel een cva systeem om mensen te vergoeden.

ik ben het volledig met u eens :D
20/10/11 10:49
rockkurt

1) niemand is verplicht die drankbonnen op te nemen.
2) tis een schone gunst van Pukkelpop om toch iets te geven, ze zijn het niet verplicht om iets te geven aangezien 'zij' niet in fout zijn
3) ben zeker blij dat het doorgaat

20/10/11 11:36
neighborhoods

" Ohnee en nieuw pukkelpoptopic :s :s :s "
Oké, ik vond het ook even genoeg met al die pukkelpoppraat op Facebook en Noxa maar inderdaad: ignore or take part.

OT vind ik het een mooi initiatief en ik ben blij dat het doorgaat.
20/10/11 11:49
Pejer

Quote door Aphid

Echt, "pukkelpop" is geen geheime club of familie of wat dan ook.
Het woord "pukkelpopper" is zo'n achterlijkheid, miljaar.
Precies of dat is uw religie...

Belachelijke zever.

20/10/11 11:56
saracore

Zever, gezeverrrr.

Iemand die duzend drank- en eetbonnen wilt overkopen?
20/10/11 12:03
neighborhoods

Quote door saracore
Zever, gezeverrrr.

Iemand die duzend drank- en eetbonnen wilt overkopen?

Nee danku, ik krijg er van de Pukkelpoporganisatie en die zijn 'gratis'!
20/10/11 12:05
Hanimal

blij dat het doorgaat.
die bonnekes da we krijgen is wel vriendelijk ma ni zeker dak die ga aanvragen.

moet ni echt iemand terugzien van de bands, normaal 30 seconds to mars, ma die kome eind november toch nog een keer naar België
foo fighters zouden leuk zijn.
20/10/11 12:06
SaveYourSympathy

Ik ben heel erg blij dat het doorgaat! En ik kan niet begrijpen dat sommige mensen zitten te zagen over de terugbetaling van de tickets. Gisteren stond er in de krant dat de mensen hun geld moeten terugkrijgen in de vorm van geld en niet door eet- en drankbonnetjes. Er zijn enkele 'Pukkelpoppers' die niet tevreden zijn met de regeling van de organisatie. Ik vind het schandalig dat deze dan zeggen van: "Ja maar dan zijn wij verplicht van 3 jaar lang te gaan. En dan zijn wij verplicht van daar eten en drinken te nemen. Bla bla bla."
De mensen die maar blijven doordrammen over het geld hebben de storm op Pukkelpop2011 blijkbaar niet volledig nuchter meegemaakt. Zij geven er blijkbaar ook niet om dat pkp waarschijnlijk niet zou kunnen doorgaan als ze iedereen z'n ticket zouden terugbetalen. Dan denk ik zo van: "Wees blij dat je de komende jaren nog naar Pukkelpop kan gaan en kan genieten van de optredens, de leuke sfeer en het veel te duur eten/drinken. De mensen die omgekomen zijn, hebben dat geluk niet. En jij zit hier te zagen over geld."

Ik zou zeggen: op naar Pukkelpop 2012! B)
20/10/11 12:10
saracore

Kan allemaal wel zijn, maar ik vind niet dat ik mee moet opdraaien voor het voortbestaan van Pukkelpop. 't Was misschien niet de Chokri zijn schuld, maar evenmin die van mij.
20/10/11 12:23
demo

Ben ik nu de enige die het een enorm domme oplossing vind dat men eet en drankbonnen geeft als 'terugbetaling' van het pukkelpopticket?

Dit bewijst maar dat pukkelpop niet het alternatieve festival is dat het zich zo profileert maar gewoon een vertakking van live nation is die zijn winst en positie in het festivallandschap wilt veiligstellen.
20/10/11 12:23
Fernando

Maar dude, voor zoveel geld eetbonnen, da's gratis eten heel uw festival?
20/10/11 12:27
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.082887 seconden.