| |
|
diaphanous
|
Ik ben heel erg blij dat het doorgaat! En ik kan niet begrijpen dat sommige mensen zitten te zagen over de terugbetaling van de tickets. Gisteren stond er in de krant dat de mensen hun geld moeten terugkrijgen in de vorm van geld en niet door eet- en drankbonnetjes. Er zijn enkele 'Pukkelpoppers' die niet tevreden zijn met de regeling van de organisatie. Ik vind het schandalig dat deze dan zeggen van: "Ja maar dan zijn wij verplicht van 3 jaar lang te gaan. En dan zijn wij verplicht van daar eten en drinken te nemen. Bla bla bla."
De mensen die maar blijven doordrammen over het geld hebben de storm op Pukkelpop2011 blijkbaar niet volledig nuchter meegemaakt. Zij geven er blijkbaar ook niet om dat pkp waarschijnlijk niet zou kunnen doorgaan als ze iedereen z'n ticket zouden terugbetalen. Dan denk ik zo van: "Wees blij dat je de komende jaren nog naar Pukkelpop kan gaan en kan genieten van de optredens, de leuke sfeer en het veel te duur eten/drinken. De mensen die omgekomen zijn, hebben dat geluk niet. En jij zit hier te zagen over geld."
Ik zou zeggen: op naar Pukkelpop 2012!
The same.
|
20/10/11 22:08
|
CHARISJx
|
Ben blij dat het doorgaat, puur omda ik hoop op een gelijkaardige line up als vorig jaar. Voor de Foo Fighters zou ik graag mijn leve riskere, voor de rest boeit het me gene flikker meer.
De terugbetaling in bonnekes -yeuj- is dan weer een slimme manier om de volgende 3 jaar hetzelfde aantal bezoekers te lokken en hopelijk nog meer. En het enige waar het nog om draait is het geld da zij daarvoor ophoesten, recht in de Chokri zenne zak, weliswaar.
|
20/10/11 22:25
|
marijne
|
zijt eens allemaal blij met die bonnen
festival eten is het beste ooit man
|
20/10/11 22:59
|
Aphid
|
Echt, "pukkelpop" is geen geheime club of familie of wat dan ook.
Het woord "pukkelpopper" is zo'n achterlijkheid, miljaar.
Precies of dat is uw religie...
Belachelijke zever.
Pukkelpop gaat aan de Pukkelpoppers die online een ticket hebben gekocht voor de editie 2011 drank- en eetbonnen met een waarde van 75 of 150 euro ter beschikking stellen voor de volgende drie edities. Nochtans gaat het om overmacht en gaan de kosten de inkomsten van de editie 2011 te boven. Voor de organisatie is echter steeds de vraag geweest hoe Pukkelpop kan blijven voortbestaan én zij tegelijkertijd de Pukkelpoppers enigszins kan tegemoetkomen.
Bron: Pukkelpop.be
Tis een term da zelf het festival gebruikt voor een bezoeker van het Pukkelpop festival. Tis gelijk da ge zou zegge; kijk, een chiromeiske. Don't like what you read? Don't read it. Just saying bro
|
20/10/11 23:09
|
Pejer
|
Bron: Pukkelpop.be
Tis een term da zelf het festival gebruikt voor een bezoeker van het Pukkelpop festival. Tis gelijk da ge zou zegge; kijk, een chiromeiske. Don't like what you read? Don't read it. Just saying bro
Ik ben me er volledig van bewust dat de organisatie dat zelf gebruikt.
Dat verandert niks aan het feit dat ik dat belachelijke zever vind.
Uw vergelijking met een jeugdbeweging (de chiro) gaat niet op, dat is een effectieve vereniging waar ge effectief lid van bent. Het enige dat ge van pukkelpop kunt zijn is een klant.
|
21/10/11 12:38
|
kipknot
|
Voor de Foo Fighters zou ik graag mijn leve riskere
Nigga whut? Ik ben een groot muziekliefhebber, maar mijn leven riskeren voor één of andere band, dat gaat er net iets over.
|
21/10/11 13:57
|
yanick
|
snap niet dat iedereen hier om zit te zagen
1) zijt blij dat je tenminste iets krijgt , ze zijn niet verplicht iets te doen.
2) zijt blij dat pukkelpop tenminste nog door gaat.
|
22/10/11 16:03
|
PinkFashion
|
Never really liked the festival anyways...
|
22/10/11 22:38
|
Brain
|
maar waar zijn alle mensen die hun ticket niet terugbetaald moesten hebben nu ineens heen? ale, iedereen heeft die groepen op FB gejoined, ma nu da ze wel beginnen terug te betalen begint iedereen wel te klagen dat ze geld willen ipv drankbonnen?
Ik ben één van die mensen en ik ben heel content met die bonnen. Ik denk zelfs dat'k ze niet allemaal ga opnemen.
Ze willen geld inzamelen voor de slachtoffers, waar gaat het allemaal naar toe? Eens gedacht aan mensen die geen eten kunnen kopen?
Gooi anders ineens alle miserie in de wereld op Chokri zijn schouders? Het is toch normaal dat hij iets wil doen voor de slachtoffers? Die mens kan niet voor elk goed doel een rekening open doen hoor.
|
23/10/11 13:38
|
timieboy
|
snap niet dat iedereen hier om zit te zagen
1) zijt blij dat je tenminste iets krijgt , ze zijn niet verplicht iets te doen.
2) zijt blij dat pukkelpop tenminste nog door gaat.
das het hele punt just wur
ze zijn WEL verplicht om mensen te vergoeden, dag 1 was overmacht maar de andere 2 dagen zijn afgelast en dan is terugbetaling verplicht.
Meer zelfs, als ge echt naar de rechtbank gaat zulde het wel degelijk winnen.
|
23/10/11 13:46
|
Si1en
|
Wat een drogredenering, dag 1 wordt alles vernielt, maar de andere dagen moet ineens miraculeus alles terug werken, alles terug rechtstaan? Dat zou pas onverantwoord zijn, zelfs de dingen die nog rechtstonden zouden (dit is een persoonlijke mening) nietmeer mogen gebruikt worden zonder eerst terug getest te worden enzo. Betwijfel ook tenzeerste dat ge dat wel degelijk gaat winnen, en als ge al zo stom zijt van dat aan te klagen kunde wel eens meer kwijt spelen dan enkel de prijs van uw ticket.
Wat ik ook niet snap zijn die inzamelacties (reclame spot op tv enzo) mensen die grote schade hebben geleden kunnen toch beroep doen op rampenfonds/verzekering?
Nuja, ik heb herexamens, dus sowieso niet mijn probleem.
|
25/10/11 15:05
|
Mrliz
|
das het hele punt just wur
ze zijn WEL verplicht om mensen te vergoeden, dag 1 was overmacht maar de andere 2 dagen zijn afgelast en dan is terugbetaling verplicht.
Meer zelfs, als ge echt naar de rechtbank gaat zulde het wel degelijk winnen.
Gij vergeet dat heel de wei én camping plat lag/ondergelopen was door dat half uurtje overmacht op dag 1 zeker?
|
29/10/11 20:13
|
Invincible
|
Fuck Pukkelpop, ik ga naar Glastonbury in 2013 !
|
31/10/11 14:31
|
kipknot
|
Ik zou het anders geniaal vinden moest pukkelpop terug kleinschaliger gaan. In 1991 speelden er acht bands ofzo op pukkelpop en die affiche was 100 keer beter dan die van dit jaar waar er 100 keer meer bands spelen. Terug meer kleinschaligheid wegens een beperkter budget hoeft niet noodzakelijk een negatieve evolutie te zijn.
|
14/11/11 14:35
|
Basta
|
Ik zou het anders geniaal vinden moest pukkelpop terug kleinschaliger gaan. In 1991 speelden er acht bands ofzo op pukkelpop en die affiche was 100 keer beter dan die van dit jaar waar er 100 keer meer bands spelen. Terug meer kleinschaligheid wegens een beperkter budget hoeft niet noodzakelijk een negatieve evolutie te zijn.
behalve voor Chokri zijn portefeuille natuurlijk...
|
20/11/11 14:05
|
toucheamore
|
ik. ben. dit. zo. kots. beu.
|
16/12/11 23:44
|
Vogroth
|
Buiten al die kritiek die dit festival over zich heen krijgt zou ik zeker willen gaan, om mijn verjaardag te vieren.
Ik blijf het nog steeds schandalig vinden dat iedereen zo graag over da festival zeurt. Ge moet verdikke blij zijn da ge nog leeft.
|
17/12/11 02:32
|
AURAforDUMMIES
|
Die regeling is voor mij allemaal goed en wel, maar had toch graag mijn bonnetjes van 2011 ook opgebruikt.
Same :/
|
25/01/12 17:56
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|