Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:38
Online: 112
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 1 / 2 )    »
Paspoort Amerika

MitchVoorspoels

Gegroet noxanen,

Gisteren ben ik teweten gekomen dat ik volledig betaald naar Amerika mag gaan om daar wat te zitten gamen (voor 5dagen totaal)
Nu blijkt dat je daar paspoort e.d. voor nodig hebt, aangezien het weekend is en het gemeentehuis al toe is vroeg ik mij af of men hier weet of het effectief (minimum) 5 dagen altijd duurt voor je dat paspoort geregeld krijgt, en of er ook snellere manieren zijn, aangezien het al volgende donderdag vertrekken is.

Any experiences?
07/10/11 16:04
marijne

ge kunt ook op een snelle manier uw paspoort aanvragen, maar dan betaald ge wel meer
07/10/11 16:10
MitchVoorspoels

Quote door marijne
ge kunt ook op een snelle manier uw paspoort aanvragen, maar dan betaald ge wel meer

Ook al van gehoord, maar lukt dat effectief in 2-3 dagen?
07/10/11 16:12
sharo

ge kunt voor zo'n 200 euro denk'k een passpoort op enkele uren hebben.. bel daarvoor naar de ambassade van belgië
07/10/11 16:19
Epifyt

vergeet je ESTA niet te regelen
07/10/11 16:43
aaroneke

Contact opnemen met de ambassade en zoals gezegd je ESTA via de website regelen, anders mag je niet binnen !
07/10/11 16:49
Relatief

Quote door Epifyt
vergeet je ESTA niet te regelen

dat was nie noodzakelijk, als ge op de luchthaven aankomt vragen ze of ge het online gedaan hebt, anders moet ge daar ter plekke een formulier invullen. allee zo ist bij mij toch gegaan.
07/10/11 16:50
marijne

Quote door MitchVoorspoels

Ook al van gehoord, maar lukt dat effectief in 2-3 dagen?

ja (zoals hier al vermeld), zelfs in enkele uren
maar dat kost veel geld
07/10/11 17:07
MitchVoorspoels

Ff opgezocht, rond de 260 euro blijkbaar, maar ik denk dat ik dat betaald terug kan krijgen. Dus er is nog hoop, volgens sommige sites moet ge daar zelfs niet voor naar de ambassade, laat ons hopen dat het gemeentehuis ook die spoedprocedure kan inroepen.
07/10/11 17:15
marijne

Ik weet dat er in het gemeentehuis bij ons vroeger een poster hing met uitleg voor als ge een paspoort in sneller dan 1 dag wilt, dus ik denk ook wel dat uw gemeentehuis u kan helpen
07/10/11 17:31
MetalGirl

als ge een vriendelijke madam hebt en er zit iemand dat die paspoorten regelt dan moet ge is lief lachen en dan doen die dat misschien wel. Allé ja zo heb ik toch al vaak papiertjes mee gekregen waar ge normaal een week op moet wachten
07/10/11 18:19
MalleSander

ff offtopic, wat moogt ge gaan gamen en waarom? :D
07/10/11 18:30
MitchVoorspoels

Intel extreme masters in New york.
League of legends
Team Sypher heeft waarschijnlijk een "AP mid" nodig die ook nog deftig frans spreekt.
07/10/11 18:41
Justpurrrfect

Af en toe zie ik zo een banner die zegt dat ik gratis een Green Card voor Amerika krijg als ik weet wat de naam van de huidige president is. Misschien moet ge daar eens op klikken.
07/10/11 18:42
MitchVoorspoels

Quote door Justpurrrfect
Af en toe zie ik zo een banner die zegt dat ik gratis een Green Card voor Amerika krijg als ik weet wat de naam van de huidige president is. Misschien moet ge daar eens op klikken.

Misschien wel, ik zal dat gaan afhalen met die mazarrati die ik krijg omdat ik toevallig 1000000ste bezoeker ben.
07/10/11 18:44
Blauwenadidasfrak

Quote door MitchVoorspoels

Misschien wel, ik zal dat gaan afhalen met die mazarrati die ik krijg omdat ik toevallig 1000000ste bezoeker ben.

Wow, de wereld is echt klein. Ik heb die gisteren ook gewonnen.
07/10/11 18:58
LiamT

ESTA is inderdaad niet verplicht om online in te vullen aangezien juist hetzelfde papier op het vliegtuig krijgt..
En eigenlijk is da wel dikke zever, want online betaal je er $10 voor terwijl het anders gratis is, de klootzakken ;) !

En ja, uw pas, rekent daar maar op een goede 275euro om dat op 3dagen in orde te krijgen.. Spoedprocedures zijn namelijk niet goedkoop ;) !

Maar have fun in New York + ik hoop dage ook iets van de stad ziet en niet alleen maar de wereld vanachter uw pc of whatever :D

07/10/11 19:56
Katiaaa

Over uw ESTA doen ze tegenwoordig in de vlieghaven nogal moeilijk... Mijn ma ging met een vriendin naar Amerika, en die had een typfout gemaakt in die ESTA, en het eerste wa ze in de vlieghaven zeiden; "één van jullie kan niet vertrekken, want den ESTA is niet in orde.." gewoon door een domme typfout.. Dus ik denk wel dat je dat in orde moet hebben
07/10/11 20:01
Jilltheripper

Ik had dat ook voor en ik heb gewoon in het gemeentehuis om een spoed'pas' gevraagd.
Dat was dan 250 euro ongeveer (in plaats van 80), ze zijn die de dag erna dan komen leveren in het gemeentehuis, maar net wanneer het dicht ging, dus ik kon het niet gaan afhalen.
Die meneer vond dat zo erg dat ik zoveel betaald had en dan nog nen dag langer zou moeten wachten, dat die dat na sluitingsuur naar mij thuis is komen brengen :p

Dus: op 1-2 dagen kunt ge het hebben als ge meer wilt betalen :)
08/10/11 11:09
FreeHug

Whatever you do, don't grow a beard.
08/10/11 12:18
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.082621 seconden.