Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:38
Online: 112
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 2 / 2 )    »
Paspoort Amerika

LiamT

Quote door Katiaaa
Over uw ESTA doen ze tegenwoordig in de vlieghaven nogal moeilijk... Mijn ma ging met een vriendin naar Amerika, en die had een typfout gemaakt in die ESTA, en het eerste wa ze in de vlieghaven zeiden; "één van jullie kan niet vertrekken, want den ESTA is niet in orde.." gewoon door een domme typfout.. Dus ik denk wel dat je dat in orde moet hebben

Raar, ik ben in September geweest, zowel op de luchthaven in Brussel als op JFK in New York hebben ze gewoon gevraagd of we de ESTA online hadden ingevuld, voor de rest hebben ze er eigenlijk niet verder achtergevraagd..
09/10/11 13:25
Bulgur

Quote door LiamT

Raar, ik ben in September geweest, zowel op de luchthaven in Brussel als op JFK in New York hebben ze gewoon gevraagd of we de ESTA online hadden ingevuld, voor de rest hebben ze er eigenlijk niet verder achtergevraagd..

idem hier
moet er gewoon chance mee hebben
soms vragen ze er achter
soms nie
14/11/11 15:45
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.036879 seconden.