| |
|
| Septum verbergen voor ouders |
elektroKardiogramn
|
Hallo,
vorige week ergens was ik eens bezig tegen een vriend van me dat ik graag nog een piercing zou hebben.
Mijn keuze is gevallen op een septum, maar ik zit met ouders die daar precies wat tegen zijn .
Nu vertelde een vriend van me dat hij een vriendin kent die haarne septum verbergt voor haar ouders,
dus gewoon haar 'hoefijzerke' in haar neus steekt.
Zijn er nog die dat doen/gedaan hebben? En is dit... "Handig?" :" ) Aleja, floept dat dingetje daar dan niet terug uit bij het niezen ofzo? Ziet ge dat werkelijk niet zitten als ge dat "in uw neus steekt"?
Alvast mijn bijdrage voor de dagelijkse onzin vandaag
|
02/10/11 20:47
|
LABELED
|
retainer, das zo precies een U dage omgekeerd in u neus kunt steken, zo deed ik het voor mijn werk.
Niemand van clienteel of bazen die doorhad dat ik dat had!
bij mij floepte da dr nie uit omda die 2 beentjes redelijk kort tegen elkaar stonden.
|
02/10/11 20:51
|
Wat
|
Kmeost da ook doen voort werk, en dan haddek der zo'n retainer.
Ge moet wel rekening houden da als ge da pas laat zette da deraan komen keiveel zeer doet. Dus als ge da wilt verbergen voor uw ouders, vraagt dan of ze der direct een retainer insteken (want als ge da zilver dingeske moet bewegen naar bove de eerste 2 weken, dan gaat ge telkens keiveel huilen. Allé, mss enkel bij mij, want da was eerst scheefgezet en der kwam keiveel druk op mijn neustusseschot-ofhoegedaooknoemt)).
|
02/10/11 20:52
|
Hellogloomy
|
ik was 13 toen ik persé een septum wou (wat een snotaap was ik toch), heb het uiteindelijk enkele maanden na mijn verjaardag toen gaan doen (zonder dat mijn ouders het wisten weliswaar) en heb het zo een dikke 3/4 jaar kunnen verbergen tot ik het uiteindelijk toch maar na die drie jaar vertelden
Ik heb altijd een gewoon ringetje met twee bolletjes ingehad en die kon ik gewoon naar binnen draaien zodra ik thuis zat enz.
Je voelt het niet zitten, ook niet met niezen en al die andere vreemde situaties die mensen altijd voor ogen halen.
|
02/10/11 20:55
|
Herwherwolf
|
Heb dat ook nog gestoken en ouders hebben er ooit nooit iets van geweten. Was niets van te zien en viel er ook niet zomaar uit.
|
02/10/11 20:56
|
Hellogloomy
|
Kmeost da ook doen voort werk, en dan haddek der zo'n retainer.
Ge moet wel rekening houden da als ge da pas laat zette da deraan komen keiveel zeer doet. Dus als ge da wilt verbergen voor uw ouders, vraagt dan of ze der direct een retainer insteken (want als ge da zilver dingeske moet bewegen naar bove de eerste 2 weken, dan gaat ge telkens keiveel huilen. Allé, mss enkel bij mij, want da was eerst scheefgezet en der kwam keiveel druk op mijn neustusseschot-ofhoegedaooknoemt)).
da viel bij mij precies wel mee, je moest die overigs altijd ronddraaien om te ontsmetten en om te verzorgen.
|
02/10/11 20:57
|
Invidia
|
Ik weet dat een vriendin van mij dat ook zo deed en dat haar ouders dat heel lang niet doorhadden Ouders kunnen maar beter zsm vrede sluiten met piercings, want hun kinderen doen het toch achter hun rug
|
02/10/11 20:58
|
Morthagg
|
ik was 13 toen ik persé een septum wou (wat een snotaap was ik toch), heb het uiteindelijk enkele maanden na mijn verjaardag toen gaan doen (zonder dat mijn ouders het wisten weliswaar)
... Piercers hebben bij een dertienjarige puber een piercing gezet zonder naar ouderlijke toestemming te vragen? Scheef.
Soit. Ja, ik heb al vaker gehoord dat dat dus goed te doen is, maar blijkbaar doet dat dus ook schijteveel zeer in het begin. En jammer ook dat die halve hoefijzers helemaal niet mooi zijn naar mijn mening, alleszins lang zo mooi niet als een gewoon ringetje.
|
02/10/11 20:59
|
Hellogloomy
|
Als ik er nu zelf aan terug denk vind ik het zelf ook vrij scheef Morthagg. Volgensmij had ik toen gelogen over mijn leeftijd, idk. Ik was in ieder geval weer zo'n pubergeval dat persé een septum wou toen
|
02/10/11 21:00
|
TheGetawayPlan
|
Ik heb mijne al 5 jaar lang en ze hebben het nog steeds niet door. Gewoon goed ver naar achteren laten zetten, en niet niezen of uw neus snuiten waar uw ouders bij zijn. Oh en ze niet elke dag naar buiten dragen helpt ook, 'uw dochter heeft een piecing' is nogal een roddel die kan rondgaan ;p. Gewoon een tijdje uitlaten dan.
|
02/10/11 21:50
|
Halcyon
|
ik vind septums zo vies he da hangt toch constant vol snot bah
verder geen nuttige inbreng, sorry
|
02/10/11 22:04
|
KissTheGun
|
Mijn zus heeft de hare nu 2 jaar, en mijn ouders weten het ni. Die draagt die ook naar binnen. Zij zit over mij aan tafel (kendet, vaste plaatsen), en soms zie ik da wel zitten als die 'k weeni, ... haar hoofd naar boven draait (ale ge snapt het wel) maar mijn ouders hebben da nog nooit gezien. Misschien is da omda ik da weet. Dan doe ik zo eens teken, en dan draait die haar hoofd. Voilaaaa.
|
02/10/11 22:06
|
JuicyLove
|
vriendin van mij verbergt da ook
|
02/10/11 22:14
|
tjoeketjoeke
|
I don't want to live on this planet anymore.
|
02/10/11 22:56
|
xRauwrr
|
Iemand van bij mij in de klas deed dat ook bijna altijd (op school sowieso want wij mochten dat niet). Kreeg die er met LO zo'n volleybal tegen. Ja, dat deed pijn toen
Toen wist ik dat dus pas en ervoor nooit iets van gezien, dus 't is te doen
|
02/10/11 23:57
|
PhotographOfADream
|
Ik had dat vroeger ook, en ik draaide die ook gewoon naar binnen, maar dan blijft er hard snot op uw bollekes zitten tenzij dat alleen bij mijn snotneus was
|
03/10/11 07:56
|
Torturedvision
|
Bij ons in de klas in 't hoger zat er ene die dat tijdens stages ook altijd omhoog draaide (lerarenopleiding) en die hebben daar nooit iets van gemerkt/gezegd tijdens zijn stages.
|
03/10/11 09:40
|
RomahRandomness
|
Ik heb zelf een septum en ik 'verberg' die meestal op familiefeesten van mijn lief. (Omdat die zijn opa een zeer conservatieve hongaar is, en ik al negen piercings in mijn gezicht heb, maar dat de meeste mensen het meeste een 'probleem' hebben met mijn septum) en als je gewoon zo'n ringetje hebt, kan je dat perfect naar binnen draaien zonder dat het opvalt. Je moet wel een beetje opletten dat je je hoofd niet te fel naar achter buigt, want anders kunnen mensen perfect in uw neus kijken Maar voor de rest is da ni echt een probleem
|
03/10/11 11:40
|
| |
|