| |
|
| Septum verbergen voor ouders |
Matva
|
Graaf, een piercing die ge niet ziet
also:
I don't want to live on this planet anymore.
Ge hebt 2 keuzes:
Ofwel hangt ge de rebel uit en kloot ge uw ouders en steekt ge da gewoon.
Oftewel buigt ge niet onder de peer-pressure en laat ge da gewoon.
Kunnen wij die keuze voor u maken? Nope :3
|
03/10/11 13:12
|
nimmegeers
|
't Gaat niet over een keuze maken, 't gaat over of dat makkelijk te verbergen is. Leer lezen beste Matva.
|
03/10/11 13:20
|
Csilla
|
doe gewoon een ringetje in da nie te groot is, dus nie zo groot als da van mij
kheb ook ooit een kleiner in gedaan en da gewoon naar binnen gedraait, da jeukt wel een beetje maar da bleef goe steke, ge zag da echt nie ^^
en btw, da hangt echt nie vol snot, das bullshit
|
03/10/11 19:22
|
PhotographOfADream
|
ik zal ne foto laten zien waar da der nog snot aan mijne septum hing
editt: ik had die meer in mijn neus dan eruit wel
|
03/10/11 20:23
|
Redbracelet
|
Ik heb ook een; en ik heb die in het begin ook verborgen gehouden alleen kijken dat je neus niet bloed^^ voor de rest is dat suppermakkelijk om te verbergen!!!! en ik ben er heel tevreden mee met mijne
|
03/10/11 21:34
|
shampain
|
Graaf, een piercing die ge niet ziet
also:
I don't want to live on this planet anymore.
Ge hebt 2 keuzes:
Ofwel hangt ge de rebel uit en kloot ge uw ouders en steekt ge da gewoon.
Oftewel buigt ge niet onder de peer-pressure en laat ge da gewoon.
Kunnen wij die keuze voor u maken? Nope :3
Peer - pressure om een septumpiercing te nemen? Serieus? De meeste mensen vinden da zelfs vies, nu ni dat ge kei uniek en speciaal bent als ge da wel hebt maar ik denk echt ni da ge van groepsdruk kunt spreken.
|
06/10/11 08:48
|
KittiexEllke
|
ik heb da al 5j in men neus steken, ziet ge ni zitte . . . nu ik haal die er amper nog uit omdat ik ook een medusa en een dahlia heb & dan is da teveel op elkaar . . . & gene bang hebbe , da doe gene zeer & verzorging is easy
|
18/10/11 23:11
|
Suissons
|
KittiexElke : bij sommige mensen doet dat wel serieus pijn hoor (in mijn geval toch zeker en ik heb al zo goed als elke piercing laten zetten). Valt te zien hoeveel kraakbeen er onder u neusbot zit want als ze door kraakbeen moeten , doet het wel pijn. Kan ook moeilijk anders , hebt ge al eens gevoeld hoe dik dat stuk kraakbeen is daar? Maar anyway , het hangt er dus gewoon van af hoe uw neus van vorm is of het pijn gaat doen of niet. Ook zijn er familieleden die in de 7 jaar dat ik mijn septum heb , die nog nooit hebben gezien. Dus verstoppen gaat zeker .
|
20/12/11 07:14
|
PatientHope
|
... Valt te zien hoeveel kraakbeen er onder u neusbot zit want als ze door kraakbeen moeten , doet het wel pijn...
Een goed geplaatste septum zit niet door je kraakbeen, maar door het kleine, zachte stukje er net onder!
|
20/12/11 09:14
|
PoundingSense
|
Als ge goed leest staat er dat ook helemaal niet
|
20/12/11 18:49
|
Suissons
|
Dat staat er inderdaad niet. Er zijn mensen die geen zacht stukje hebben onder hun kraakbeen ! Dit is vaak zo bij mannen en hangt gewoon af van hoe uwe neus gebouwd is of ge dat hebt of niet. Als ge geen zacht deeltje hebt en ge wilt toch een septum = door kraakbeen. Dat is niet ideaal , maar dat zijn vele piercings niet hoor en toch worden ze gezet. Kijk maar naar de surface piercings en leer lezen aub.
|
13/01/12 02:26
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|