| |
|
AddictedToo
|
letterkoekjes (nicnacjes) met andalouse-saus. hmm!
|
26/10/11 16:28
|
Wakkie
|
Veel mensen snappen niet dat ik vanalles in mijn pannekoeken bak. Dingen zoals kaas, spek, appel, ...
Niemand die ik ken heeft daar al ooit van gehoort, terwijl het toch een echt gerecht is hoor en helemaal niet abnormaal. Toch word ik dan raar bekeken Ik eet nooit geen "gewone" pannekoek.
Zoete pannekoek?
Want er is zo'n Bretoense specialiteit (ik denk dat het zelfs boekweitpannekoeken zijn) en die vult men op met allerlei dingen. Overheelijk!
|
30/10/11 10:23
|
bucketpump
|
spinazie (en eventueel sojaroom) in de spaghettisaus is megafuckinggoed
misschien gene echt rare combinatie, maar toch iets da ik niemand anders weet doen
Wij eten dat ook wel, ook in lasagne mmm.
|
30/10/11 14:52
|
Wakkie
|
Moet ge toch al veel spinazie in uw saus kappen wilt ge da proeven.
Een goeie laag in ne lasagne daarentegen komt wel vaak voor, en is yummie!
|
31/10/11 11:30
|
lamacore
|
opgerolde salami met hagelslag in, spaghetti met fruithagelslag, alles met hagelslag eigelijk
|
31/10/11 16:57
|
Neith
|
Spinaziepuree met veel curryketchup, ik vind dit eigenlijk niet zo vreemd, maar mijn mama vind het walgelijk.
|
04/01/12 22:55
|
Bulgur
|
spinazie (en eventueel sojaroom) in de spaghettisaus is megafuckinggoed
misschien gene echt rare combinatie, maar toch iets da ik niemand anders weet doen
dan zijn we alvast met twee!
ot: boterhammen met pindakaas en confituur
misschien niet zo raar, maar ik zie vaak genoeg mensen raar opkijken bij deze combo
|
07/01/12 01:51
|
musicofthemoon
|
k'heb ooit men nonkel ne frit met aardbeienyoghurt zien eten :' ) Walgelijk!
|
29/01/12 12:39
|
Timbert
|
Nou op dat gebied ben ik misschien heel saai.. maar ik krijg voortdurend mailtjes van zo'n website die kortingen geeft voor restaurants etc.
Ik zag dus die Groupon deal van een vietnamees restaurant en ik ging er heen om te dineren. OMG ik heb nog nooit zoiets raars gegeten. Het was een broodjes met soort van knoflook salami erin met Ketchup en mosterd. Dat was dus echt niet te eten en ging er bijna van over me nek
|
13/02/12 15:18
|
Raptorrauw
|
Chocolade en paprika chips. Niet tegelijk, maar om de beurt, in willekeurige volgorde. Makes my day.
jup
of salami en choco achterelkaar eten
jummie en hespenworst heeft ook wel dat effect
en warme appelmoes met mayonaise
ik heb al zoveel geëxperimenteerd dat ik het niet meer weet
|
17/02/12 10:42
|
lastdayofmagic
|
warme appelmoes met mayonaise heeft idd wel iets :/
|
18/02/12 17:23
|
Timbert
|
Maar het kan ook anders! Dit keer heerlijke had ik een groupon deal voor tapas gehaald. Erg lekker hoor! En als ik het lekker vind dan wil dat heel wat zeggen, haha!
|
09/03/12 16:02
|
Bulgur
|
lang leve een sterke maag!
|
11/03/12 11:05
|
Timbert
|
Ow, bij mij ligt het meer aan mijn smaak dan dat mīn maag het niet zou verdragen . Maar ze geven niet alleen korting op restaurants, mīn zusje gaat ook wel eens met mīn moeder naar een wellness spa . En vandaag zag ik een aanbieding voor een ipad beschermhoes, best wel een handige site eigenlijk .
|
13/03/12 17:37
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|