Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:29
Online: 111
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Internet «    ( 1 / 1 )    »
facebook constant vast

Taar22

Als ik op facebook zit, loopt dit constant vast. Vooral als ik foto's bekijk.
Ik kan dan nergens meer op klikken ofzo en moet het venster dan sluiten met alt, control, delete. Ik denk niet dat het aan mijn internet of computer zelf ligt, want op andere websites heb ik geen problemen.

Heeft iemand hier nog last van? En vooral: weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt ! :)
19/09/11 21:37
Effaaa

Ik heb dat ook altijd. Volgens mij ligt het gewoon aan FB zelf :p
19/09/11 21:44
Knives

das bij mij ook altijd, da ligt gwn aan facebook (y)
die zegt ook altijd da ik (3) meldingen heb en als ik daarop klik dan staan er geen nieuwe reacties x)
19/09/11 21:53
TrunkStuf

vraag het eens aan facebook
19/09/11 21:56
DinosaurKiller

Geen problemen mee.
19/09/11 22:04
stoffelmans

das gewoon facebook ;)

oplossing: delete account xD
19/09/11 22:30
FrontBlunt

Mijn helen browser crasht soms als iemand iets tegen mij wilt zeggen. Dan hoor ik dat pwoempgeluidje en bam, weg.
19/09/11 22:47
Jorunn

Quote door FrontBlunt
Mijn helen browser crasht soms als iemand iets tegen mij wilt zeggen. Dan hoor ik dat pwoempgeluidje en bam, weg.

Pwoempgeluidje? :p
19/09/11 22:49
Hanimal

gn last van.
19/09/11 22:53
Taar22

Quote door stoffelmans
das gewoon facebook ;)

oplossing: delete account xD

Ja nee, dat is niet altijd zo geweest bij mij. Maar de laatste paar dagen wel.
19/09/11 23:03
Lauww

Quote door FrontBlunt

Haha, idem :p Dan ben ik in een ander tabblad bezig en hoor ik dat geluid en dan gaat het in mijn hoofd al direct: "daaaaaaamn nee, niet crashen, alsjeblieeeef!" :p

19/09/11 23:10
Followmehome

Ah ik dacht dat dat aan mijn computer lag dan duw ik altijd ESC en dan doet ie het weer...
19/09/11 23:17
tiddlywinks

ik kan ook geen foto's bekijken: als ik daar op klik komt er een laadbalkje in de foto zelf en daar stopt het dan ook mee :D
20/09/11 00:12
Mrliz

Die problemen heb ik niet, maar ik kan wel geen foto's uploaden! Echt al 5 keer geprobeerd en die blijft gewoon laden, er komt geen einde aan...
20/09/11 01:34
easyboy

Heb je al eens met een andere browser geprobeerd? Ik had onlangs ook enorm veel last met FB via FF. Gewoon even al m'n plugins uitgeschakeld en één voor één weer ingeschakeld. Het bleek aan greasemonkey te liggen.
20/09/11 07:54
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.045391 seconden.