| |
|
Bulgur
|
tajine is gewoon superlekker
tot zover mijn nuttige bijdrage
|
17/09/11 13:34
|
Fogheads
|
roeren doe ik ook niet is ver onmogelijk aangezien die bomvol zit , daarom ook dat half glaasje water om het uur zodat er altijd vocht genoeg is waardoor het niet aanbrandt. hoewel ik soms wel eens een kleine plekje heb waar het beetje verbrand is. ik zet mijn vuur ook maar op 1-2
en voor soms eens te varieren kunt ge er eens rode of groene curry pasta bij toevoegen geeft een lekkere smaak
|
17/09/11 17:17
|
MetalGirl
|
ja bij mij zat er ook zeker genoeg vocht in heel de tijd ze. nuja het was zeker nog eetbaar!
ik ben niet zo een fan van curry. of smaakt rode curry helemaal anders?
|
17/09/11 18:15
|
Fogheads
|
beiden zijn totaal verschikkend aan de smaak van die groen gele curry
|
17/09/11 19:53
|
MadameChocolate
|
Ik gebruik meestal kip, lam of gehaktballen, onderaan leggen met wat ui (en olie natuurlijk)
dan raapjes, wortel, aubergine, courgette, paprika, tomaat, zoete aardappel in kwartjes opstapelen en dan afkruiden (paprika, komijn, zout, peper,koriander, curry...) als laatste leg ik nog 2 blokjes kippenbouillon bovenop met een soeplepel tomatenpuree
Ik gebruik wel enkel kippenbouillon van bij de turk, ook van knorr wel maar bij de turk is die totaal anders van structuur (niet zo droog) en smaak...zoveel beter dan "onze" knorr
Enkele uren op het vuur en klaar, mijn laatste exemplaar is helaas stuk, de bodem is eruit gebarsten bij het van het vuur nemen, heel ons gasvuur vol
|
19/09/11 00:17
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|