Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:26
Online: 108
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Instrumenten «    ( 1 / 1 )    »
Tweedehands piano kopen

Jorunn

Gegroet noxanen,

Ik ben op zoek naar een tweedehands piano. Ik ben vandaag in het atelier van mijn pianostemmer geweest en die had een Yamaha U1 staan voor 3500 euro. Omdat ik er graag éen zou vinden die misschien toch net iets goedkoper is, heb ik ook op 2dehands.be gekeken. Daar zag ik deze Yamaha U1 .
Verder vond ik ook nog deze lippmann .

Nu is mijn vraag of er hier iemand ervaring heeft met het merk Lippmann. Wat zijn de voor-en nadelen? Heeft dit merk een goede reputatie?

Ervaringen met de Yamaha U1 en tips ivm het kopen van een 2dehands piano zijn ook welkom!

Alvast bedankt!

11/09/11 16:36
kellox

bij ons op school hebben ze veel van die yamaha's en ze zijn van aanslag wel fijn! en volgens mij is die U1 er zo eentje waarbij de klep automatisch langzaam dicht valt als je hem naar beneden drukt. Lippmann vind je niet zo heel erg vaak, de reden waarom weet ik niet...
11/09/11 23:51
HaroldSaxon

Feit is dat Yamaha zéér goede piano's maakt en die U1 ook sowieso wel in orde zal zijn, zeker als hij via je pianostemmer komt.

Maarrr 't is niet omdat het een onbekend merk is (zo zijn er wel redelijk wat) dat de Lippmann slechter zou zijn dan Yamaha. 'k heb er in ieder geval nog nooit van gehoord (en ik heb toch al wel op redelijk wat piano's gespeeld)
Ik zou hem sowieso gewoon al eens uitproberen of je hem fijn vind spelen enzo, daarvoor hoef je niet meteen te beslissen of je hem wilt (y) .
12/09/11 14:16
Torturedvision

What HaroldSaxon said... :)

12/09/11 20:45
Perversion

Idd, best zo'n Lippmann eens gaan uitproberen. Met Yamaha zit ge sowieso goed maar voor 't zelfde geld is die Lippmann dat ook en die kost u dan precies toch ook al een pak minder.
13/09/11 12:19
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.029925 seconden.