Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:25
Online: 112
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Literatuur «    ( 1 / 1 )    »
Superhelden

Sober

Hallo !

Ik ben op zoek naar boeken over superhelden (geen strips/comics) in de aard van Spiderman. Liefst in het Nederlands. Het mag cliché zijn (het ontdekken van de krachten, de wereld willen redden, geliefden worden gekidnapt/gedood door een superslechterik, de wereld redden).

:D
10/09/11 20:21
Sober

Het mogen ook superheldinnen zijn!
10/09/11 20:21
Hanimal

de onsterfelijke reeks vind ik wel goed
10/09/11 20:25
Knives

'scott pilgrim vs the world'-comics

moét ge echt gelezen hebben want die zijn firetrucking awesome.
10/09/11 20:29
nimmegeers

Ik ben op zoek naar boeken over superhelden ( geen strips/comics) in de aard van Spiderman.

Niet duidelijk genoeg?

Also: ik vind dit precies nog een interessant topic, misschien heb ik dan nog eens een reden om een boek te checken. :p Ik zou dan wel liefst enkel Engelstalige boeken willen.
10/09/11 20:32
pijlbord

In slachthuis vijf van Vonnegut kan het hoofdpersonage door de tijd reizen, dat is een superkracht. Al denk ik niet dat het de stijl is die gij zoekt :p
10/09/11 20:35
Sober

Quote door pijlbord
In slachthuis vijf van Vonnegut kan het hoofdpersonage door de tijd reizen, dat is een superkracht. Al denk ik niet dat het de stijl is die gij zoekt :p

Niet wat ik zocht, maar wel wat ik es graag zou lezen!
10/09/11 20:37
Disambiguation

I am number four
The power of six
10/09/11 22:49
Knives

oepsie :D ik leg altijd meteen de link naar scott pilgrim als ik 'superheld' hoor
coz he is awesome
10/09/11 23:46
SingleSweety

Eragon (gaat over ne jongen die een drakenei vind)
the chronicles of narnia, alle 7 verhalen (niet echt cliché, maar wel leuk & spannend om te lezen !)
10/09/11 23:52
Epifyt

Zoiets als de Grote Vriendelijke Reus :D
Ooit heb ik dit wel eens gelezen:

Helden - HUGHES-HALLETT, L.
Verlossers, verraders, supermensen: een geschiedenis van heldenverering
ISBN: 9789029563543

maar dat is niet wat je zoekt denk ik :)

En voor de rest de klassieke Griekse dingen zijn vaak heldenverhalen (zoals odysseus) maar dat lijkt me ook niet wat je zoekt?
11/09/11 10:05
CommonExistence

Watchmen... Maar dat is dan weer een graphic novel...
11/09/11 11:04
LadyOfFlowers

Het zijn geen superhelden maar wel goeie fantasy: de boeken van Charlaine Harris, the sookie stackhouse novels. Die boeken liggen aan de bais van True Blood.
Ik lees ze in het engels maar ondertussen zijn ze ook in het nederlands te verkrijgen.

11/09/11 11:07
whynot2000

Carrie van Steven King. Een gepest meisje dat ontdekt dat ze telekinetische krechten heeft en wraak wilt nemen.

Mathilda van Roald Dahl. Zelfde idee maar dan niet zo spooky.
12/09/11 03:32
tjoeketjoeke

The Stand
The Dark Tower
beiden van Stephen King
en beiden ook in comic versie al zijn de boeken natuurlijk beter

het zijn wel kleppers waar je een tijdje zoet mee bent.
12/09/11 16:16
Sober

Quote door whynot2000
Carrie van Steven King. Een gepest meisje dat ontdekt dat ze telekinetische krechten heeft en wraak wilt nemen.

Mathilda van Roald Dahl. Zelfde idee maar dan niet zo spooky.

Carrie, gezien en gelezen. & Mathilda is pure nostalgie :D
13/09/11 21:50
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.082186 seconden.