| |
|
| Typfouten in waarschuwingen |
bigpinkbow
|
Soms als ik me verveel terwijl ik eigenlijk zou moeten leren zoals nu, bekijk ik foto's met veel reacties.
Nu kwam mijn oog al een aantal x op de beruchte foto van de tepelpiercing.
Daar post een moderator het volgende onder:
Stop met commentaar dat deze foto goor of wat dna ook is.
Deze foto past perfect in het album.
Indien u niet op een gepaste en deftige manier kan antwoorden , antwoord dan niet.
Alle negatieve en afbrekende opmerkingen zullen gesanctioneerd worden.
13/08/07 20:32
Dit is een bericht van een album-moderator. Volg dit op aub.
Ik stoor me echt altijd aan dit laatste bericht, duidelijk is er niet eens de moeite genomen om het bericht een keertje te herlezen want anders zou die typefout aangepast zijn. Ik viseer hier niet de persoon die dit schreef want de meeste posten zijn zo "ineengeflanst". Ik zeg ook niet dat ik het veel beter zou kunnen ofzo maar... vinden sommigen onder jullie dat ook niet? Dat het zo onprofessioneel overkomt?
ik ga ondertussen op zoek naar nog voorbeelden.
|
01/09/11 16:07
|
pijlbord
|
Wat verwacht ge nu, dat ze allemaal een master diploma in typen hebben ofzo:' )
En noxamods zijn per definitie vrijwilligers he, geen professionelen die er een loon voor krijgen. (en dan nog zou het idioot zijn om te zagen over een typfoutje)
|
01/09/11 16:10
|
Fernando
|
Professioneel, dat zijn ook maar mensen gelijk gij en ik, die hier toevallig zéér vrijwillig meer tijd in steken om het hier vlot te laten gaan.
|
01/09/11 16:11
|
bigpinkbow
|
Ik zeg ook helemaal niet dat die alles perfect moeten doen enzo maar, ze delen sancties uit, en ze oordelen over wat iemand anders zegt dus hebben ze toch een soort van "voorbeeldfunctie" dacht ik?
Bon ik dacht nu ook wel dat die mensen daar echt echt mee bezig waren en niet dat iedereen dat zomaar kon worden
|
01/09/11 16:13
|
draw
|
idd Fernando
om toch een voorbeeld te geven:
jaren geleden moest ik eens straf typen en daar stond ook een typefout in die zin
'vna' ipv 'van' dacht ik
|
|
Yennie
|
Ook al heeft de spelling nazi in mezelf die fout ook al een paar keer opgemerkt, die mensen doen ook maar hun best.
|
|
ElectricCity
|
Ik heb wel al reacties gelezen die heel grof overkomen.
Of ze daar iets aan doen of niet,dat laat ik in het midden.
Maar ik vind wel dat er dan iets aan moet gedaan worden.
Al is het de eerste keer een waarschuwing.
Tweede keer is het een ban.
|
01/09/11 16:14
|
ElectricCity
|
Ah oei, het gaat over typfouten.
Excuseer
|
01/09/11 16:14
|
enfant
|
Ok, dat is 't echt wel niet waard om een topic over te maken. Laat staan om nog meer typfouten van moderators te zoeken :' )
|
01/09/11 16:15
|
ElectricCity
|
Maakt toch niet uit.
Da's toch eens menselijk hé seg
|
01/09/11 16:18
|
FlyingMonkeyMaster
|
Ik zal professioneel mod zijn als ik er degelijk voor betaald zal worden.
Deal?
Nee, maar bon, ge gaat mij niet vertellen dat gij nooit typo's hebt staan en dat, zelfs als ge alles nog eens naleest, ge nooit perongeluk over een typo heen leest. Dat overkomt iedereen wel eens.
Van alle dingen die er al gezegd zijn over mods, vind ik dit wel origineel
En @ andere noxdanen: als ge dingen tegen komt die echt niet kunnen, moogt ge dat altijd melden via helpdesk he. Wij kunnen niet altijd alles zien.
|
01/09/11 16:28
|
faun
|
Ze zullen altijd wel iets vinden om over te zagen zeker
|
01/09/11 16:33
|
Nakkeskud
|
Gij verveelt u precies ook keihard eh, misschien eens een hobby zoeken ofzo?
|
01/09/11 16:34
|
JonasIsInThaHouse
|
Dit topic heeft me aan het denken gezet.
Is het eigenlijk verantwoord voor de objectiviteit dat mods hier een actief deel zijn - vrienden hebben, 'vijanden' hebben - van deze community?
ach, we moeten met zen alle wat begrip hebben voor de mods; ik denk dat ze wel zo objectief mogelijk proberen zijn. Je mag ook niet vergeten dat ze er vrijwillig tijd insteken en dat ze eigenlijk ook gewoon het beste voor iedereen voor hebben. Denk niet dat er mods zijn die moedwillig personen gaan viseren...
|
01/09/11 16:37
|
faun
|
Dit topic heeft me aan het denken gezet.
Is het eigenlijk verantwoord voor de objectiviteit dat mods hier een actief deel zijn - vrienden hebben, 'vijanden' hebben - van deze community?
En hoe ga je mods vinden die geen deel uitmaken van een community die vrijwillig er wel aan willen werken?
|
01/09/11 16:38
|
stagnation
|
wat een gekanker om een stomme typfout. zoek een hobby ²
|
01/09/11 16:38
|
zwanstnanihe
|
Ik heb begrip voor de mods. Kwas daar gwn over aan het nadenken terwijl ik op het WC zat. 't is hier 'maar' noxa hé, alles is hier goed zoals het is. Please don't let me be misunderstood.
|
01/09/11 16:41
|
LyNNekeeuuh
|
Ik kan mij ook doodergeren aan typfouten. Serieus. Errare humanum est, maar als je een 'voorbeeldfunctie' hebt, overlees dan toch hetgeen je hebt getypt!
|
01/09/11 16:44
|
| |
|