| |
|
| Typfouten in waarschuwingen |
Aspen
|
Over 1 stom typfout ga ik de moderator zijn/haar "kunnen" niet in twijfel trekken, hoor?
Zoals al gezegd: Iedereen leest wel eens over een typfout.
Moest de moderator een reactie neertypen in de zin van :
Stop met komentaar dat dese footo goor of wat dna ook is.
Dese footo past perfect in het album.
Indien u niet op een gepasde en defdige manier kan antwoorden , antwoord dan niet.
,
ok ja, dan kunt ge u eens vragen stellen over hun "voorbeeldfunctie".
|
01/09/11 18:46
|
TrunkStuf
|
sorry hoor, maar ik vond geen werk ik ben dan maar moderator geworden....
waauw ik ben een voorbeeldfunctie
kankerzagers
|
01/09/11 19:04
|
Ypsilon
|
het hebben van dyslexie of 'te snelle typvingers' is geen belemmering om eventueel mod te worden. Zo simpel is dat. (vroeger toch, in 'mijn tijd' ). Zolang mensen maar problemen kunnen herkennen als ze die tegenkomen, de juiste maatregelen nemen met de middelen die ze hebben, en een samenhangende verantwoording kunnen geven voor hetgeen ze moesten doen.
Ik heb ook al hopen typo's gemaakt in forum-aankondigingen van nieuwe dingen. Dat boeit uiteindelijk ook niet, zolang mensen maar snappen wat het is, en zolang het maar werkt. In forumtopics kon ik die nog aanpassen, in waarschuwingen spijtig genoeg niet.
|
01/09/11 19:20
|
FrontBlunt
|
Ik moet toegeven dat ik Trunkstuff ook absoluut ni kan uitstaan om zijn constante spellingsfouten, maar mods zijn wel degelijk nodig.
|
01/09/11 21:51
|
Lobmans
|
idd Fernando
om toch een voorbeeld te geven:
jaren geleden moest ik eens straf typen en daar stond ook een typefout in die zin
'vna' ipv 'van' dacht ik
Sinds wanneer mag strafwerk GETYPT worden? :' )
Damn ik word blijkbaar oud, waar is de tijd van 100 keer met pen schrijven "ik mag mijn handboek niet vergeten."
En ontopic: dergelijke posts zouden idd wel eens even nagelezen mogen worden, daar hoeft ge heus geen gediplomeerde voor te zijn.
|
01/09/11 23:59
|
draw
|
op noxa he Lobmans
|
02/09/11 00:03
|
ayanami
|
Dat stoort me inderdaad ook soms, maar er stoort me zoveel. Dus, ach, om daarover een topic te maken vind ik ook ietwat overdreven.
Maar trouwens, het uitschelden van mensen met "kankerzagers", mag dat hier wel? Lol.
|
02/09/11 01:13
|
analekanale
|
Soms als ik me verveel terwijl ik eigenlijk zou moeten leren zoals nu, bekijk ik foto's met veel reacties.
Nu kwam mijn oog al een aantal x op de beruchte foto van de tepelpiercing.
Daar post een moderator het volgende onder:
Stop met commentaar dat deze foto goor of wat dna ook is.
Deze foto past perfect in het album.
Indien u niet op een gepaste en deftige manier kan antwoorden , antwoord dan niet.
Alle negatieve en afbrekende opmerkingen zullen gesanctioneerd worden.
13/08/07 20:32
Dit is een bericht van een album-moderator. Volg dit op aub.
Ik stoor me echt altijd aan dit laatste bericht, duidelijk is er niet eens de moeite genomen om het bericht een keertje te herlezen want anders zou die typefout aangepast zijn. Ik viseer hier niet de persoon die dit schreef want de meeste posten zijn zo "ineengeflanst". Ik zeg ook niet dat ik het veel beter zou kunnen ofzo maar... vinden sommigen onder jullie dat ook niet? Dat het zo onprofessioneel overkomt?
ik ga ondertussen op zoek naar nog voorbeelden.
Waar houdt ge u mee bezig jong :" ) d/t-fouten zijn veel erger en die stonden er blijkbaar niet in.
|
02/09/11 12:48
|
pijlbord
|
op noxa he Lobmans
jamaar.. stafwerk, typen..
Zucht. Never mind.
|
02/09/11 12:56
|
TrunkStuf
|
@frontblunt
dat mag, maar das ook omdat wij je voor 2 tot 4 keer hebben verwijderd dat jij 'mij' niet graag hebt
|
02/09/11 17:38
|
ThisxIsxIt
|
Wat verwacht ge nu, dat ze allemaal een master diploma in typen hebben ofzo:' )
En noxamods zijn per definitie vrijwilligers he, geen professionelen die er een loon voor krijgen. (en dan nog zou het idioot zijn om te zagen over een typfoutje)
lol op u eerste zin, ge klaagt/zaagt/zit op men kap da men zinsbouw suckt
en nu zet ge dit hier neer -.-
|
03/09/11 21:21
|
pijlbord
|
lol op u eerste zin, ge klaagt/zaagt/zit op men kap da men zinsbouw suckt
en nu zet ge dit hier neer -.-
Jezus ja, dit weer.
Dit is een totale ander situtie. Mensen klagen omdat mods een toevallig tikfoutje maken, en doen alsof ze 100% perfect moeten zijn, gewoon omdat ze mods zijn.
Gij daarentegen, tikt soms volledige alinea's die ik vier keer moet herlezen om te kunnen begrijpen. Ik eis van niemand perfect spelling en zinsbouw, want die van mij laat ook vaak te wensen over. Maar ik denk wel dat ik zo goed als altijd verstaanbaar ben.
Klein verschil.
Trek u dat zo is niet aan man. Ik gaf toch maar een opmerking, precies alsof uw leven kapot is omdat ik iets zei over uw zinsbouw.
|
03/09/11 21:53
|
candyman
|
Als dat u al zo kan ergeren, dan zou ik maar geen online kranten lezen. (standaard, hln, ...)
Die zijn geschreven door mensen die er wel betaald voor worden en zijn tot mij grote ergernis vaak in veel slechtere staat dan wat ik hier af en toe lees. Komt nog eens bij dat ze vaak niet eens onderzoeken of wat ze schrijven echt klopt. (zowel op inhoud als op spelling)
Mijn oplossing voor uw N oxa P robleem: zoek een leuke hobby.
|
04/09/11 08:55
|
Loschbosch
|
@ pijlbord : ik snap uw zinsconstructies best hoor , maar waar gij uw 20 verschillende meningen + argumenten vandaan haalt , snap ik niet . Zeker dat je niet schizo bent ?
on topic : Ik mijn ogen hoeft een moderator helemaal niet perfect te typen/schrijven. Wanneer ze mensen op hun plaats proberen te zetten is dit misschien een vereiste ja , aangezien je anders topics/weners zoals dit krijgt, maar voor de rest boeit dat toch echt niet?
|
07/10/11 22:36
|
paljaske
|
hahahahahahaa, wrm staat dit niet bij dagelijkse onzin btw?
mannen, we zitten met ne wener!
|
24/10/11 11:16
|
UltraPhere
|
Ik vindt het langs ene kant muggezifterij, da ene foutje, maar ik moet toegeven dat ik m'neige er ook altijd aan stoor, aan die onnozele typfouten, of het nu van een moderator is of niet. Oh Jezus, om nog maar te zwijgen van 'mensen' die er écht vierkant hun voeten aan vegen, aan ABN...
|
31/10/11 14:52
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|