Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:21
Online: 102
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Culinair «    ( 2 / 2 )    »
cakejes zonder boter

Sstig

da ga ik es maken! (als ik goesting/tijd he B)
31/08/11 09:01
Mrliz

Da lijkt mij eigelijk nog wel lekker!
31/08/11 12:27
Torturedvision

Quote door FreeHug

Ik volg niet. Het is ondertussen toch al even geleden, maar volgens mij is seks nog altijd een originele star wars trilogie beter dan masturberen.

Mooie vergelijking. En ik geef u zeker gelijk :p
31/08/11 14:45
Miekx3

Oke, tip, doe er zeker nog genoeg suiker bij want ik heb nu cakejes gebakken zonder suiker erbij te doen, enkel 3 zakjes vanillesuiker, en ze smaken echt naar brood :D
31/08/11 21:24
OmdatikInezben

Quote door Miekx3
Oke, tip, doe er zeker nog genoeg suiker bij want ik heb nu cakejes gebakken zonder suiker erbij te doen, enkel 3 zakjes vanillesuiker, en ze smaken echt naar brood :D

haha, ook al meegemaakt! bananenbroodjes ipv bananenmuffins.. fail it is! :D
31/08/11 21:30
Miekx3

jaah, kheb er nu roomkaas met confituur opgesmeerd maar nu smaakt het naar een boterham naar plattekaas :D Ach ja, da's ook nie slecht he, en het ziet er goed uit :D
31/08/11 21:35
Cheesy

Iemand een lekker recept voor vegan cupcakes? :D
31/08/11 21:52
Wat

Quote door Cheesy
Iemand een lekker recept voor vegan cupcakes? :D
klik
01/09/11 08:42
Cheesy

Hebt ge die zelf ookal gegeten? Ik eet niks van soja dingen, en tis voor een cadeautje, dus ik kan ze zelf ni proeven :p

01/09/11 19:20
Wat

Ik ben zelf ni vegan fzo, maar mijn zus maakt der geregeld dinges van. :) En ik vind ze altijd geslaagd. :)
01/09/11 19:38
starsxscreams

Oeh! Heb het even voorgelezen aan mn moeder die een echte foodie is (geeft ook kookles) en ik moest het al direct naar haar doormailen zodat ze het in een receptvorm kan typen en afprinten voor dan klaar te maken, en eventueel op haar kookles ook eens te maken! :]
01/09/11 20:54
Miekx3

Nice :p Ja ik vind ze echt wel de moeite ook, en zo met weinig suiker en da roomkaas-confituurspul erop vind ik ze perfect als ontbijt!
01/09/11 21:38
Wakkie

Quote door Miekx3
als het net uit de oven komt ruikt ge wel een soort van zurig appel aroma, maar ik proefde daar toch niks meer van? :p Ik zou dan wel echt fijne appelmoes gebruiken (zoals die van Everyday), zodat ge zeker geen toevallig brokje appel tegenkomt ;)

da's omdat dat mousseline is en geen compote :|
hebde van elke merk

Quote door pijlbord
Oh god nu heeft mijn brein een link gemaakt tussen masturbatie en appelmoes.

pijltje, how? :D
06/09/11 10:38
starsxscreams

Quote door pijlbord
Oh god nu heeft mijn brein een link gemaakt tussen masturbatie en appelmoes.

Ja...dank u ja :p
En nu moet ik denken aan die appeltaart scene uit American Pie..
12/09/11 21:13
pijlbord

Quote door starsxscreams

Ja...dank u ja :p
En nu moet ik denken aan die appeltaart scene uit American Pie..

Die ik niet ken, gelukkig.
12/09/11 21:22
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.059514 seconden.