Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:19
Online: 102
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Wetenschap en Filosofie «    ( 1 / 3 )    »
Moet je zijn wie je wil zijn of zijn wie je bent?

Liggett

Al vele malen beiden moeten doen.. maar ben er nog niet aan uit..
Any opinion?
29/08/11 19:55
Cotto

als je bent wie je wil zijn, ben je ook wie je bent, dus 'k snap het niet
29/08/11 19:59
konijnenboom

Quote door Cotto
als je bent wie je wil zijn, ben je ook wie je bent, dus 'k snap het niet

Ma nee, pak bv da ge kei verlegen zijt en ge zou graag minder verlegen zijn, da's toch ni hetzelfde?
29/08/11 20:02
josxhetxduffexei

Maar ge zijt niet altijd wie ge wilt zijn als ge zijt wie ge zijt he, Cotto :p Maar ik vind het maar een pseudo-filosofische vraag waar hieronder vrees ik vooral gezever gaat komen, aangevuld met een paar lame hipster-quotes.
Maar ok: ge moet de gulden middenweg vinden tussen uzelf blijven en iets onmogelijk ("ik word wereldheerser" ) willen worden
29/08/11 20:02
pijlbord

Ik heb niet genoeg gepaft voor deze vraag. Pijlbord uit.
29/08/11 20:03
Liggett

Quote door pijlbord
Ik heb niet genoeg gepaft voor deze vraag. Pijlbord uit.
Ik begin net, daarmee :p
29/08/11 20:05
asphyxiate

Wat is dat toch met die pseudofilosofische topics lately! :D
29/08/11 20:08
Liggett

Quote door konijnenboom

Ma nee, pak bv da ge kei verlegen zijt en ge zou graag minder verlegen zijn, da's toch ni hetzelfde?

Het gaat mij nu ni direct om verlegen zijn ofzo :p
29/08/11 20:09
PoisonedSoul

Quote door josxhetxduffexei
Maar ge zijt niet altijd wie ge wilt zijn als ge zijt wie ge zijt he, Cotto :p Maar ik vind het maar een pseudo-filosofische vraag waar hieronder vrees ik vooral gezever gaat komen, aangevuld met een paar lame hipster-quotes.
Maar ok: ge moet de gulden middenweg vinden tussen uzelf blijven en iets onmogelijk ("ik word wereldheerser" ) willen worden

Ik wou ook zoiets zeggen... Als ge bent wie ge wilt zijn, bent ge het toch al... Dan is er toch niks meer te willen ? :' )
asphyxiate

Quote door konijnenboom

Welja, als je dan minder verlegen reageert ga je het jezelf misschien ook 'aanleren' of wordt het een automatische waardoor je vanzelf minder verlegen wordt. Niet?
overdrive

jup altijd beide doen, anders schiet je sowieso ergens te kort
29/08/11 20:10
Liggett

Quote door PoisonedSoul

Ik wou ook zoiets zeggen... Als ge bent wie ge wilt zijn, bent ge het toch al... Dan is er toch niks meer te willen ? :' )

Maar als ge in de stage zit waar ge nog ni zijt wie ge wilt zijn.. Waar beide opties mogelijk zijn, misschien 3D denken? ;)
29/08/11 20:11
Liggett

Quote door asphyxiate

Welja, als je dan minder verlegen reageert ga je het jezelf misschien ook 'aanleren' of wordt het een automatische waardoor je vanzelf minder verlegen wordt. Niet?

Let us hope..
29/08/11 20:11
agarwaen

De wijsheid zit hem erin om in te zien dat de gouden raad 'wees jezelf' eigenlijk hetzelfde betekend als de verantwoordelijkheid over je eigen leven op te nemen. En daarmee ook de mogelijkheid tot verandering om zodoende te worden wie je wil worden.
29/08/11 20:14
Liggett

Quote door agarwaen
De wijsheid zit hem erin om in te zien dat de gouden raad 'wees jezelf' eigenlijk hetzelfde betekend als de verantwoordelijkheid over je eigen leven op te nemen. En daarmee ook de mogelijkheid tot verandering om zodoende te worden wie je wil worden.
Thanks! ;)
29/08/11 20:16
Fernando

Wow, als ge over zo'n dingen wilt leuteren raad ik u de pagina 'filosofisch cafe' aan op facebook, daar komt dagelijks zoiets voorbij. Maar een topic onder wetenschap en filosofie :' )
29/08/11 20:32
Paradiseofrave

I'm too old for this shit
29/08/11 20:34
Malicia

Zijn wie je bent en wie je moet zijn. Een "volle" jezelf. (ik snap mezelf, maar ik weet niet of t zo duidelijk is voor de rest)
29/08/11 20:49
Fernando

Ik kan u alleen maar zeggen dat als de kloof tussen wie ge zijt, en wie ge wilt zijn, heel groot is, dat ge dan heel ongelukkig zijt.
Als ge zijt wie ge wilt zijn, geen probleem.
29/08/11 20:53
Sober

Dat is zelfdiscrepantie, zijn wie je wil zijn vs wie je bent (lang leve Sociale Psychologie-herexamen). Als je bent wie je wilt zijn, zal je je ook beter in je vel voelen. Want als je iemand bent die je niet wilt zijn, gaat ge u ongemakkelijk voelen en dissonantie ervaren (haha, ik kan ook es met woorden smijten!). Dus ik ga voor zijn wie je wilt zijn!
29/08/11 21:02
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.059133 seconden.