Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:18
Online: 95
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Wetenschap en Filosofie «    ( 2 / 3 )    »
Moet je zijn wie je wil zijn of zijn wie je bent?

Liggett

Quote door Sober
Dat is zelfdiscrepantie, zijn wie je wil zijn vs wie je bent (lang leve Sociale Psychologie-herexamen). Als je bent wie je wilt zijn, zal je je ook beter in je vel voelen. Want als je iemand bent die je niet wilt zijn, gaat ge u ongemakkelijk voelen en dissonantie ervaren (haha, ik kan ook es met woorden smijten!). Dus ik ga voor zijn wie je wilt zijn!
Meer had ik niet nodig. Toppic mag dicht ;) Thanks
29/08/11 21:06
Disambiguation

Wees gewoon niemand wie je niet kan zijn
29/08/11 21:54
bigpinkbow

Ik ben altijd wie ik graag wil zijn, en dat kost me godverdomme veel werk!
Maar als ik dan thuis kom ben ik mezelf, minder tof, minder spontaan, minder interesant en een dikke zeurpiet! Mijn vriend kent mij... allebei mij en vind mijn gedrag bespottelijk want hij vind me leuk zoals ik ben! Maar ik trek mijn schouders op en negeer hem.
29/08/11 22:06
Korsakov

Gewoon zijn wie je wilt zijn is soms zo moeilijk. Vooral als je een onrealistisch ideaalbeeld hebt. Huuray for discrepantie!
29/08/11 22:16
Hopeless

Als ge gewoon zijt wie ge zijt en niemand anders wilt zijn, lijkt ge mij een heel saai leven te hebben.
29/08/11 23:56
Jaikalymaa

haha wacht guyz kheb ne goeie

Het leven is een onophoudelijke zoektocht, naar jezelf
30/08/11 01:27
pandarne

ik vind t idee achter de vraag dwaas aangezien het bij te veel mensen gewoon op een lesser of 2 evils uitkomt
om het even drastisch te stellen

maar ik denk dat je minstens een beetje moet streven naar hetgene dat je niet bent?
je moet t daarom zelfs niet willen zijn
maar dat geldt sowieso niet voor alles,dus het hangt er volledig van af waarover het gaat
30/08/11 05:30
sample

er is altijd wel iets waar je jezelf in wilt verbeteren.. en op die manier ben je diegene die je bent. iedereen wilt wel iemand op een manier zijn toch?
30/08/11 07:18
nathaliehh

Altijd doen wa ge wilt doen :)
30/08/11 10:09
FreeHug

Ik ben liever steve buscemi.
31/08/11 00:00
xMasserx

Wat een vraag, damn.
Ik zou zeggen zo veel mogelijk proberen zijn wie je wil zijn,
maar rekening houden met wie je bent en jezelf niet te drastisch veranderen.
31/08/11 18:32
xCharlieee

Ik ben te oud voor vragen als deze. :|
04/09/11 02:38
Ayel

Net iemand leren kennen die zichzelf aanpaste aan hoe hij wou zijn. Zelfs zijn manier van wandelen had hij aangepast. Ik vond hem maar snobby overkomen.
04/09/11 13:22
winrar

Wa een fucked up vraag :D
07/09/11 22:02
SingleSweety

je moet zijn wie je bent maar altijd ruimte laten voor persoonlijke verbetering ^^
10/09/11 04:18
Arya

Ik zou zeggen "zijn wie je wil zijn". Ik zie een persoon echt niet als iets vast, allé ik zou niet weten hoe ik echt ben ze. Ik geloof dat een mens altijd wel dingen aan zich kan aanpassen als die dat wil dus. Ik was vroeger vb heel verlegen, maar heb mezelf dit afgeleerd op universiteit en nu zien mensen mij als een open persoon, terwijl ik eigenlijk verlegen ben. Het is maar hoe ge het zelf wilt, zeker? :) Wel een verwarrende vraag eigenlijk :p
11/09/11 13:31
Balance

Ik ga niet te ver uitweiden, maar een mens kan zichzelf veranderen.
11/09/11 21:56
MevrouwZonderLeven

ge zijt wie ge bent
als ge zijt wie ge wilt zijn, dan is da wie ge bent, want ge zijt het al

als ge uw voordoet als de persoon die ge wilt zijn, ma eigelijk nie bent
dan zijde nen poser

voila, mijn bijdrage is geleverd
12/09/11 11:07
Morthagg

Ge moet just niks.
13/09/11 12:40
NoeBaeten

zijn wie je wilt zijn natuurlijk (alhoewel je moet natuurlijk wel realistisch blijven natuurlijk :p )

and what the girl above me said eigelijk ook :D denk daar allemaal ni zo over na, en leef gewoon
13/03/12 17:09
«    ( 2 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.048695 seconden.