Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:17
Online: 93
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Internet «    ( 1 / 3 )    »
Wat vinden jullie nou van fakes?

Blauwenadidasfrak

Nu, de titel lijkt me vrij duidelijk.
De bedoeling hiervan is dat jullie erop antwoorden - liefst.
Ik vind dat als iemand gefaket wordt op internet dat dit in feite identiteitsdiefstal is en strafbaar zou moeten zijn en harder zou moeten worden aangepakt dan nu.
Ik ben benieuwd wat jullie standpunt is.
24/08/11 23:11
NicolasJazz

Ik vind dat grappig.
24/08/11 23:13
tekkonkinkreet

dat is ook strafbaar... maar opzich, care...
24/08/11 23:16
nimmegeers

Dat is gewoon kinderachtig... en waste of time? Niet dat het niet grappig kan zijn voor andere mensen.
24/08/11 23:21
MetalGirl

ik vond de titel niet duidelijk want ik wist niet meteen wat je bedoelde met fakes.... fake personen dus.

24/08/11 23:30
BlackTongue

heb er hier op noxa ook al een paar gezien (al ff geleden) Alsof het niet opvalt..
24/08/11 23:31
Hanimal

ik snap ni wa ge bedoeld
24/08/11 23:31
Blauwenadidasfrak

Quote door Hanimal
ik snap ni wa ge bedoeld

Ik bedoel mensen die anderen hun fotos gebruiken en waarschijnlijk malafide intenties hebben.
24/08/11 23:33
Hanimal

een fb profiel aanmaken alsof het van een bekend persoon is bedoel je?
24/08/11 23:35
Korsakov

Creepy!
24/08/11 23:35
Blauwenadidasfrak

Quote door Hanimal

Nou, het kan evengoed jouw foto zijn die de persoon in kwestie gebruikt om een profiel ergens aan te maken.
24/08/11 23:37
nimmegeers

Quote door Hanimal
Niet per se op fb. Dat kan op noxa en andere websites ook hé.

Het gaat dus over zich voordoen als een andere bestaande persoon op het internet
24/08/11 23:38
Hanimal

was ma ff voorbeeld aanhalen.
das best voos natuurlijk da mensen da doen.
24/08/11 23:41
agarwaen

Niet lief hé, van diegene die dat doet. Tss, stout!
25/08/11 00:01
zwanstnanihe

Quote door BlackTongue
heb er hier op noxa ook al een paar gezien (al ff geleden) Alsof het niet opvalt..

Idd, heb er hier al quite a few gezien.
25/08/11 00:13
RomahRandomness

Das echt ongelofelijk débiel. En raar eigenlijk, ik snap niet waarom mensen dat doen? Overlaatst was er iemand die mij fakete op fb, maar dat was snel weg aangezien iedereen die aan het 'aangeven' was. En mijn broer heeft zelf een faker op youtube, haha the fuck. echt belachelijk, en ik snap het gewoon echt ni!
25/08/11 00:14
Blanche

NOUUUU, op zich kan me dat geen ruk schelen, hoewel ik het wel raar zou vinden moest ik plots op facebook mijn kop als profielfoto ergens zien met daarnaast ' An Reumans' ofzoiets. Dan zou ik die wel even toevoegen :p of zeggen ' Dat ben ik, you cunt!'
25/08/11 00:25
MetalGirl

ik zou mij stiekem ook wel vereerd voelen dat iemand mij knap en interessant genoeg vind om zich als mij voor te doen of om mijn foto te gebruiken.daarna zou ik die wel iets stiekem terug lappen.
25/08/11 00:42
monax

Ik heb daar eens ene keer van geweten op facebook dat was't. Maar ik snap dat toch ni, dus stel ge pakt iemand anders zijn foto als profiel ja wa dan... . Wie voegt ge dan nog toe als vrienden? Ik snap da echt ni he.. Ale welk voordeel haalde daar nu uit?

@Blacktongue & zwanstnanihe: Hoe merkt ge dat op noxa? En meerdere keren dan nog?
25/08/11 00:49
HaroldSaxon

Nou
25/08/11 00:59
«    ( 1 / 3 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.071443 seconden.