| |
|
| Wat vinden jullie nou van fakes? |
xxNatje
|
Vaak word da gedaan bij mensen met een speciaal uiterlijk, of die daar zeker bekend om staan. Ik denk dat dit is uit jaloezie, omdat ze zelf zo willen zijn, maar niet durven. Ik vind dat kinderachtig, maar ik denk dat ik razend zou zijn moest ik mijn gezicht (of mijn tekeningen of mijn zelfgemaakte juwelen) zien! Ik zou vooral bang zijn dat mensen denken dat ik dacht echt ben..
|
26/08/11 13:49
|
GINGERRRxC
|
Er was hier eens op noxa een meisje dat zich voordeed als een jongen en ze had daar dus foto's van links naart die zijn blog.
Een vriendin heeft daar toen eens met afgesproken om samen naar een festivalletje te gaan, omdat dat kei goed klikte. Toen er op dat festival kei veel mensen die riepen (met een meisjesnaam), had ze dit pas door.
Dat meisje had dus haar borsten afgespannen en leek blijkbaar suuuper hard op die noxa-foto's.
Dat vind ik dus zoooo vies!
|
27/08/11 21:47
|
Mrliz
|
Er was hier eens op noxa een meisje dat zich voordeed als een jongen en ze had daar dus foto's van links naart die zijn blog.
Een vriendin heeft daar toen eens met afgesproken om samen naar een festivalletje te gaan, omdat dat kei goed klikte. Toen er op dat festival kei veel mensen die riepen (met een meisjesnaam), had ze dit pas door.
Dat meisje had dus haar borsten afgespannen en leek blijkbaar suuuper hard op die noxa-foto's.
What the fuck? Hoe insane is dees?
|
28/08/11 11:31
|
Jakina
|
Hallo jongens, ik ben Brad Pitt!!!!!!
Haha
|
28/08/11 13:06
|
onbegonnen
|
The FU...
|
28/08/11 16:22
|
Balance
|
Wat erg als je geen eigen persoonlijkheid hebt. Dat gebeurt dus steeds opnieuw bij de nieuwste rage. Een paar jaar geleden was het Tokio Hotel, nu zitten we aan Cyrus en Bieber. Ik krijg er onmiddelijk een dégoût van als ik daarmee moet spreken.
|
13/09/11 12:45
|
Blauwenadidasfrak
|
Wat erg als je geen eigen persoonlijkheid hebt. Dat gebeurt dus steeds opnieuw bij de nieuwste rage. Een paar jaar geleden was het Tokio Hotel, nu zitten we aan Cyrus en Bieber. Ik krijg er onmiddelijk een dégoût van als ik daarmee moet spreken.
Euh ik denk dat ge het niet echt begrijpt.
|
16/09/11 14:39
|
Mrrreow
|
Das kei gestoord. Spreek die persoon aan?
|
13/10/11 22:36
|
Suissons
|
Strengere straffen ? Hallo komt gij soms ook nog eens buiten ? Zijt ge al eens in Brussel geweest ? Ik denk dat de politie echt wel andere dingen aan hun hoofd hebben dan gij die zit te wenen over een gestolen foto. Komaan doe toch eens normaal en kick af van noxa en tumblr ofzo want dit gaat er echt wel over Die persoon kan u enkel op internet nadoen toch ? Int echt zijt gij wie ge zijt en is hij/zij iemand anders. Op internet kan die u nadoen tegenover mensen die u niet kennen , maar die kennen u dan ook niet dus wat boeit dat ? De mensen die u wel kennen zullen wel doorhebben dat gij het niet zijt als ge er zo van gedaan zijt en ik gok dat die mensen u goed genoeg kennen om uw manier van typen/spreken te herkennen. Doe toch kalm. Kijkt is naar nen docu over Noord-Korea , Israel of Iran ofzo , ge zult snel bedaren.
|
13/01/12 02:20
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|