Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:17
Online: 93
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 1 / 10 )    »
Filmteleurstellingen

PopFatale

De meeste mensen hebben bepaalde verwachtingen wanneer ze een film gaan zien, maar bij welke film hadden jullie iets van: amai, waste of time & money.
Kortom, welke film vonden jullie teleurstellend?

23/08/11 22:06
NightByNight

bad teacher, p.s I love you, pirates of the carribean 4, de laatste saw films die alsmaar slechter & slechter worden.
23/08/11 22:11
FrontBlunt

De eerste Harry Potter, dus rest nooit gezien. Elke Star Wars, Lord Of the Rings, Pirates of the Carribean, alles van de wayans brothers, Alice in wonderland (échte film), etc etc.
23/08/11 22:13
enileve

Nu onlangs nog, Rundskop...
Maar dat was de schuld van de maatschappij :p
veel te opgeblazen, veel te veel positief over gehoord, inclusief een "geweldig onverwacht einde"!
Waar ik overigens nog stééds op aan het wachten ben...

er zullen er nog wel zijn, maar dit is de eerste waar ik nu aan denk

Edit: jaa FrontBlunt! LOTHR... Ik had de boeken gelezen, wat een saaie bedoening die films!
23/08/11 22:14
Carolily

The Notebook
Buried
Black Swan
The Tourist
Alice in Wonderland (Tim Burton)
...

Eigenlijk echt veel, kan er op dit moment nog niet volledig opkomen.
23/08/11 22:15
candyman

Cloverfield.
HaroldSaxon

tgoh
zowat elke film die'k afgelopen anderhalf jaar of zo in de cinema heb gezien, waaronder

Harry Potter & the Deathly Hallows II
Tron Legacy
A Serious Man
Avatar (was nog slechter dan ik had verwacht)

niet bijster veel films dus, maar door al die teleurstellingen ziet het er naar uit dat ik nog minder naar de cinema zal gaan :' ).
Justpurrrfect

De laatste Pirates of the Caribbean toch wel, ja. Jack Sparrow was vroeger de Jason Bourne van de piraten, hij was degene die de anderen altijd een stapje voor was. In de laatste film was iedereen hem net voor (hij werd bestolen, kon in 10 jaar geen schip en bemanning vinden, vond op zijn eentje de Fountain of Youth niet, Blackbeard kon hem wat martelen...dat soort zaken). De laatste Harry Potter was achteraf gezien, gezien de imo toch wel goede andere films ervan, ook teleurstellend. Clash of the Titans en Prince of Persia vond ik ook maar quatsch.

Edit, en Rundskop en LOTR ook. Rundskop is veel poeha voor wat verloren ballen (face it, da's het enige dat de film maakt, alles draait rond die ballen) en LOTR vind ik stiekem nogal saai.

Dubbele edit: het parfum ook. Een boekverfilming moet niet klakkeloos gebeuren, maar please, behoud toch de belangrijke details. Enkel vrouwen vermoorden die jong en maagdelijk zijn én onthouden dat de moordenaar géén lust of liefde voelt voor vrouwen.
23/08/11 22:18
Hanimal

watchmen
en nog heel veel, ma gn zin om na te denken

en laatste pirates was kei goe, de ontsnappingkunsten van jack sparrow waren in die film nog eens 40 keer zo leuk, en lang
23/08/11 22:19
Takemeintoyourskin

Watchmen was idd vrij flauw.
23/08/11 22:26
Dysthymia

Quote door enileve
Nu onlangs nog, Rundskop...
Maar dat was de schuld van de maatschappij :p
veel te opgeblazen, veel te veel positief over gehoord, inclusief een "geweldig onverwacht einde"!
Waar ik overigens nog stééds op aan het wachten ben...

yess! (y)
23/08/11 22:27
AlwaysLate

Angels & demons, nog nooit zo teleurgesteld geweest na het kijken van een film. Natuurlijk omdat ik de boek al gelezen had en gehoopt had op een verhaal dat tenminste in grote lijnen hetzelfde bleef. Maar nee, zelfs één van de hoofdpersonages uit het boek werd gewoon weggelaten, puh.
23/08/11 22:27
Yousetmeonfire

Mr & mrs smith :' )
23/08/11 22:29
texke

Paranormal Activity 2.
What. The fuck.
(nooit de eerste gezien)
23/08/11 22:31
Ki

Watchmen was idd vrij flauw.

Ik vind Watchmen wel goed.
23/08/11 22:31
Avantgarde

wall street 2: money never blabla met michael douglas. zonder twijfel slechtste film ooit gezien in de cinema.
23/08/11 22:36
TheMightyShip

Team America vond ik écht niet goed, hoewel ik van iedereen anders gehoord had. Ik ben dan ook een filmbarbaar, zoals velen mij terecht doorsteken.
23/08/11 22:39
enfant

mhihihi. Ik ben uw grootste fan, sowieso.
23/08/11 22:40
Dipsauce

Waar ik momenteel op kan komen:

Paranormal Activity 2: verwacht dat hij ging sucken maar niet ZO hard.
The Mist: wat een ongelofelijke kutfilm.
Four Lions: veel van verwacht maar vond hem echt niet grappig, afgezet na een halfuur.
Harry Potter & Deadly Hallows pt 2: tegenvallend tegenover het 2e deel.
Epic Movie: erder Epic fail.
No Strings Attached: mogelijkheid was er, helaas.
The Box: goede film maar het einde is gewoon belachelijk.
The Happening: slecht geacteerd, verhaal was goed maar enorm lame uitgewerkt.
The Matrix 3: serieus?
23/08/11 22:46
«    ( 1 / 10 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.333264 seconden.