| |
|
einherjar
|
Ik wist niet dat er nog mensen waren die de Coen brothers net kenden.
Zelf nadat ik ze heb gegoogled is er nog geen belletje gaan rinkelen
|
05/09/11 10:25
|
Ayel
|
Ale, The Big Lebowski vind ik echt geweldig! Die broertjes hebben voor mij nog niet veel slechts gedaan, hoewel ik True Grit een mindere vond.
Terry Gilliam daarentegen heeft voor mij meer fails dan wins. Fear and Loathing in Las Vegas was niks voor mij.
|
05/09/11 13:14
|
einherjar
|
Zelf nadat ik ze heb gegoogled is er nog geen belletje gaan rinkelen
Ik moet mezelf corrigeren; blijkbaar ken ik er nog een film van en die vond ik ook op niet veel trekken. Ik vermoed dat hun andere films mij dan ook niet 'kunnen bekoren', desondanks de grote namen die in hun films meespelen.
|
05/09/11 13:48
|
Brainfart
|
Aaaah oké, dan ligt het gewoon aan u.
|
06/09/11 15:06
|
einherjar
|
Aaaah oké, dan ligt het gewoon aan u.
Dat kan ook natuurlijk
|
06/09/11 15:34
|
PoundingSense
|
Dat is een van mijn lievelingsfilms
Van mij ook
Mijn teleurstelling, nuja teleurstelling voor zover die goed kon zijn: Thor
|
08/09/11 19:33
|
Bulgur
|
hoe kunt ge the boondock saints slecht vinden?
|
08/09/11 20:16
|
starsxscreams
|
- Easy A
- The Notebook
- How To Lose A Guy In 10 Days (kan dieje Matthew Macounaghy of what the fuck ni zien of ni horen)
- Elisabethtown
- Moulin Rouge
- Suckerpunch (had gewoon meer verwacht)
- Sex In The City
- Scream 4
|
08/09/11 22:39
|
SingleSweety
|
burried
na da'k dieje had gezien had ik echt zoiet vn 'wow, ok, 95min vn mijn leven verspild'.
|
10/09/11 04:14
|
Balance
|
Suckerpunch, Gargoyles' Revenge, Constantine en The Grudge
|
13/09/11 12:41
|
Sprout
|
het laatste deel van harry potter.
Man, die suckt zooo hard! Dat eerste deel van de laatste film had een goeie opbouw en was nog best spannend,
en dan 't laatste deel, dat einde! wat een dikke FAIL. ik moest zelfs lachen... Ik dacht "komaan, dat meen je nu toch niet!"
|
14/09/11 09:27
|
Jonitjeuh
|
Burn After Reading:
Worst... Movie... EVER!
|
19/09/11 13:38
|
starsxscreams
|
Burn After Reading:
Worst... Movie... EVER!
Merci voor de tip
|
20/09/11 15:35
|
einherjar
|
Burn After Reading:
Worst... Movie... EVER!
Hah! Dat is die andere film die ik op niet veel vond trekken die ik bedoelde!
|
21/09/11 18:18
|
Brainfart
|
Ook eentje van Coen Brothers. Ik begin eraan te denken dat ge gewoon die gelaagdheid in hun humor niet vat! Niet slecht bedoelt he, maar het zijn toch wel intelligente en soms heel verrassende films vind ik. Meer rond simpele situaties gebouwd die door allerlei andere simpele situaties absurd worden (in The Big Lebowski en Burn After Reading tch). Op hun films is ook niet 1 stijl te plakken, dat vind ik juist zo fijn omdat ze daar ook echt wel goed in zijn.
|
22/09/11 23:26
|
einherjar
|
Ook eentje van Coen Brothers. Ik begin eraan te denken dat ge gewoon die gelaagdheid in hun humor niet vat! Niet slecht bedoelt he, maar het zijn toch wel intelligente en soms heel verrassende films vind ik. Meer rond simpele situaties gebouwd die door allerlei andere simpele situaties absurd worden (in The Big Lebowski en Burn After Reading tch). Op hun films is ook niet 1 stijl te plakken, dat vind ik juist zo fijn omdat ze daar ook echt wel goed in zijn.
Ik weet niet wat het is in hun films dat mij niet aanspreekt maar ze komen zo... Ja, hoe zegt ge dat... 'onnozel'? 'dom'? 'simpel'? over... Ik weet het juiste woord niet. Maar mij zeggen ze absoluut niets.
Ik denk dat Burn After Reading wat tegenviel omdat ik daar véél meer van verwacht had omdat Malkovich daarin meespeelt. Ik vind dat een geweldige acteur (ik meen mij te herinneren dat ik zijn rol wel 'goed' vond) en dan vind ik het 'jammer' dat hij in zo'n, ja, 'saaie' film mee speelde. Denk ik... Ik zal mss te hoge verwachtingen gehad hebben, dat kan ook
|
23/09/11 00:27
|
MenPreferBlondes
|
Coen Brothers zijn geniaal, echt. Maarja nog eens, opvattingen...
|
30/09/11 13:42
|
| |
|