| |
|
flens
|
Ondertussen dateert de film al van 2006, maar hem onlangs nog eens gezien en vroeg me af wat noxa er van vond.
De beste film die ik al heb gezien met Will Ferrell, want de laatste jaren doet hij mee in belachelijk(e véél) films.
Maar deze film is anders, hier speelt hij toch iet wel een serieuzere rol, toch minder spastisch dan zijn rolletje in oldskool ofzo (ook wel zalige film).
Persoonlijk vind ik het wel een leuke film naar te kijken, een origineel idee, goede acteer prestaties, en vooral het gebruik met grafische elementen in de film (vooral in het begin) vind ik fantastisch en origineel gedaan. Gezellige film om alleen of met een liefje te bekijken!
uitleg van moviemeter.nl:
Verenigde Staten
Komedie / Romantiek
113 minuten
geregisseerd door Marc Forster
met Will Ferrell, Maggie Gyllenhaal en Dustin Hoffman
Harold Crick is een belastinginspecteur, wiens leven overhoop wordt gehaald wanneer hij zijn levensverhaal hoort, door een stem die alleen hij kan horen. Deze vertelster, Karen Eiffel, is een schrijfster die haar laatste roman probeert af te maken, maar zij weet niet dat haar hoofdpersoon daadwerkelijk leeft en zijn leven via haar woorden plaatsvindt. Geheel wanhopig zoekt Harold hulp bij een excentrieke professor.
TRAILER
|
20/08/11 22:38
|
Nakkeskud
|
Ik vond dat ook een heel erg goeie film (wat ik me er nog van herinner), origineel en leuk geacteerd. Alleen meen ik me te herinneren dat ik het einde wat teleurstellend vond.
|
20/08/11 23:19
|
Kreuzberg
|
Zeer fijne film, zeker. Will ferrel is zeker een goed acteur, feit dat ge oldskool aanhaalt is wel spijtig.
Maar om daar nu 'n apart topic voor de openen, sais pas.
|
20/08/11 23:30
|
pandarne
|
ik vond t best n leuke film, alleen n tikkkkkeltje gay einde natuurlijk
alleen niet volledig voor Ferell naar mijn smaak
ik krijg t idee dat hij de rol aangenomen heeft om te tonen dat hij iets anders kan dan de grapjes uithangen
ik heb m liever in step brothers en co
maar al bij al is het wel eentje die ik eens opnieuw ga willen zien
|
20/08/11 23:49
|
vultures
|
blijft echt ne supercoole film, ondertussen al een stuk of 5 keer gezien!
|
21/08/11 15:10
|
ikbenlara
|
vet idee, tot dat de 'clou' daar was. toen werd het spontaan een lulfilm.
mee ik mij te herinneren.
|
21/08/11 21:06
|
ikbenlara
|
ik hou van dit genre, en het is ook een heel verdienstelijke poging, maar er mist iets.
Ik denk dat het geheel wat meer diepgang zou hebben mocht de literaire prof er niet zo in meegaan, en mocht die confrontatietussen het personage en de SPOILSTER er niet zijn.
dat zei ik in 2007
|
21/08/11 21:10
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|