Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 17:11
Online: 102
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 5 / 5 )    »
Favoriete Disneyfilm?

analekanale

Ahw my gawd, ik kan het niet goed zeggen, ik kan nie kiezen! Aladdin al zeker... en De kleine zeemeermin en heel de nest!
19/08/11 13:04
Shiva

Het is echt moeilijk om te kiezen, maar dan kies ik toch voor Jungle Book ^^
19/08/11 14:21
MemDjay

de leeuwenkoning natuurlijk ..

edit; ahhh echt, levenslessen!!!!!
19/08/11 15:32
Zroecknel

Die topicvraag is nogal onmogelijk. Er kan toch nooit maar één favoriet zijn?

Nuja, ze hebben allemaal wel iets vind ik. Al heeft Aladdin een puntje voor op de rest qua klassiekers. En Toy Story voor de Pixar reeks.
19/08/11 18:08
Claaraa

Quote door pandarne
ahhh, Louis

Die is wel cool nog! :D En ik vind die film ook niet slecht ofzo. Maar ik had er op voorhand meer van verwacht.
19/08/11 21:41
pandarne

Quote door Claaraa

Die is wel cool nog! :D En ik vind die film ook niet slecht ofzo. Maar ik had er op voorhand meer van verwacht.

ik ben gestopt met trailers te kijken van films die ik sowieso wil zien ^^
nieuwe animatiefilms, sequels, films met bepaalde acteurs
hoe minder verwachtingen, hoe beter
op de titel alleen had ik mij aan iets veel ergers verwacht, en ik vond de humor en de muziek echt wel nog leuk, dus de tactiek werkt !
20/08/11 03:00
«    ( 5 / 5 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.044229 seconden.