Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:15
Online: 160
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 1 / 2 )    »

Claaraa

Ik heb eergisteren ofzo mijn avatar veranderd van zo'n beestje met grote ogen naar een hello kitty. De eerste dag dat ik dat veranderd had, kwam overal waar ik een bericht postte de juiste avatar. Sinds vandaag staat plots bij al mijn forumberichten terug mijn oude avatar. Op mijn profiel zelf staat dan weer wel de juiste :p Enig idee hoe dat op te lossen valt? :p
17/08/11 12:19
Eliseeeeee

ik heb ook ineens overal mijne oude avatar terug wotwot
17/08/11 12:27
Claaraa

Ahja, ik had dat gisteren ook even, maar dan had ik mijn avatar terug ingesteld en was het de rest van de dag in orde.. maar ik ben niet van plan van elke dag terug mijn avatar te veranderen :p
17/08/11 12:32
CountryBitch

Op jouw profiel zie ik net dezelfde als hier op het forum...
17/08/11 12:47
Claaraa

Quote door CountryBitch
Op jouw profiel zie ik net dezelfde als hier op het forum...

En welke zie je dan op mijn profiel? Bij mij verschilt dat dus echt...
17/08/11 12:51
Fernando

ik zie op jouw profiel ook dat beestje met de grote ogen, en hier ook
17/08/11 12:54
Claaraa

Oké, dankje! :D Nu vraag ik mij nog af hoe ik ervoor zorg dat dat niet steeds terug veranderd...
17/08/11 12:55
zwanstnanihe

Jep kheb dit ook voor, echt ambetant.

Welke heb ik nu? (lees: welke zien jullie?)
17/08/11 12:56
CountryBitch

Quote door zwanstnanihe
Jep kheb dit ook voor, echt ambetant.

Welke heb ik nu? (lees: welke zien jullie?)

Iemand die zit op een steen op een roze grond?
17/08/11 12:59
zwanstnanihe

Ja mijn vorige dus. Merci.
17/08/11 13:16
eenboswandelingetje

Ik zie de nieuwe avatar van zowel zwanstnanihe als die van Claaraa, vreemd :p
17/08/11 14:32
Claaraa

Ik heb mijn avatar nog eens terug ingesteld, in de hoop dat hij nu blijft :p Maar daardoor zie je dus de nieuwe... Misschien dat zwanstnanihe dit ook gedaan heeft.
17/08/11 14:35
Jepense

Leeftijd 20
mijn avatar veranderd naar een hello kitty.

whut :D
ik zie je hello kitty, en bij zwanstanihe zie ik rood met blauw.
17/08/11 14:39
Claaraa

Quote door Jepense
Leeftijd 20
mijn avatar veranderd naar een hello kitty.

whut :D

Wat maakt het uit? :p Ik zie heel graag katten en ik vind hello kitty een schattig katje, waar ook nog eens veel avatars van te vinden zijn... Ik kijk ook nog graag naar Disneyfilms, luister soms Samson en Gert-liedjes en ik doe waarschijnlijk nog wel dingen die niet bij iemand van 20 passen, so?
17/08/11 14:50
raph

So: wij gaan nooit vrienden worden.
Anyways, noxa doet de laatste tijd wat raar: ik had laatst een achtergrond van 1,5mb kunnen uploaden en nu zit het errors te geven dat de volgende niet boven de 250kb mag zijn..
17/08/11 15:33
Claaraa

Quote door raph
So: wij gaan nooit vrienden worden.
Anyways, noxa doet de laatste tijd wat raar: ik had laatst een achtergrond van 1,5mb kunnen uploaden en nu zit het errors te geven dat de volgende niet boven de 250kb mag zijn..

Gewoon omdat ik een hello kitty avatar mooi vind? Dat lijkt me veel onvolwassener dan af en toe iets voor kinderen leuk te vinden.

En nja, niet veel aan te doen dus?
17/08/11 15:37
Ypsilon

Quote door raph

Er zijn (vroeger toch) verschillende limieten voor die skins. De grote achtergrond over heel je pagina kan idd wel redelijk groot zijn, het zijn de verschillende kleine achtergrond vakken die maximaal 250kb mogen zijn. Als het echt meermaals gebeurt dat verschillende bestanden kleiner zijn dan de opgegeven limiet en toch niet geüpload geraken, kan je dat best apart op de helpdesk melden.

Verder zie ik bij niemand van de mensen hier een avatar die volgens hun uitleg nog de oude zou zijn. Dus misschien is het vanzelf opgelost. De avatarbestanden op forum/albums/gb worden via een onrechtstreekse manier getoond, enkel op de balk in je profiel komt het rechtstreeks uit de database. Het kan dus inderdaad zijn dat het uploaden wel lukte, en het ook goed werd opgeslagen, maar dat die cache laag voor forumalbums/gb even niet meewerkte en tijdelijk niet de laatste bestanden toonde. Maar dat is ook iets dat na een tijdje vanzelf terug goed kan lopen , dus misschien zal het zo iets zijn nu.
17/08/11 15:54
Claaraa

Quote door Ypsilon

Verder zie ik bij niemand van de mensen hier een avatar die volgens hun uitleg nog de oude zou zijn. Dus misschien is het vanzelf opgelost. De avatarbestanden op forum/albums/gb worden via een onrechtstreekse manier getoond, enkel op de balk in je profiel komt het rechtstreeks uit de database. Het kan dus inderdaad zijn dat het uploaden wel lukte, en het ook goed werd opgeslagen, maar dat die cache laag voor forumalbums/gb even niet meewerkte en tijdelijk niet de laatste bestanden toonde. Maar dat is ook iets dat na een tijdje vanzelf terug goed kan lopen , dus misschien zal het zo iets zijn nu.

Dankje voor de uitleg! :D Ik heb wel mijn avatar opnieuw geupload vandaag, dus ik weet niet of het vanzelf is opgelost. De eerste dag bleef ook de hele dag mijn nieuwe avatar staan, pas een dag later veranderde dat weer naar de oude. Dus we kunnen pas zien of het morgen dan toch terug verandert of dat mijn nieuwe blijft.
17/08/11 15:57
nimmegeers

Er zijn wel meerdere dingen die soms vreemd doen, allemaal door cache die niet goed werkt.
17/08/11 16:09
TheeMetRum

Oe, ik wil mijn oude avatar anders wel terug ...
17/08/11 23:52
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.074523 seconden.