| |
|
| Valve announces counter-strike: Global Offensive (Cs:go) |
LLunaticc
|
Wat ik mij eigenlijk afvraag waarom steken die daar gene aim in ? Ik bedoel, gekunt zoomen me ne sniper, maar me ne ak moete gewoon maar zo schieten ?
|
27/08/11 19:52
|
nimmegeers
|
Waarom wel? Ge hebt ne crosshair... aim daarmee?
Ik zou dat zelfs raar vinden eigenlijk moest dat kunnen in cs.
|
27/08/11 20:02
|
LLunaticc
|
Ja, omdat ge int echt ook ni zomaar int rond ga schiete ? Das gewoon standaard in mijn ogen
|
27/08/11 21:31
|
nimmegeers
|
Maar dat zou het spel helemaal veranderen denk ik, dan is 't geen cs meer.
|
27/08/11 22:12
|
paljaske
|
hmm? ge kunt toch aimen met nen ak? en met alle andere wapens...
LLunaticc, zet auto aim aan he, lekker easy.
|
28/08/11 16:37
|
nimmegeers
|
Hij bedoelt volgens mij een soort van 'zoom' met AK. In plaats van: als ge naar de ventjes kijkt dan aimen die niet wanneer ze schieten met een AK maar hebben ze die gewoon vast.
|
28/08/11 16:53
|
LLunaticc
|
Wat nimmegeers zegt bedoel ik dus.
auto aim, ik speel ni op ne console ze ik heb da ni nodig als ik is een fps spel speel :' )
|
29/08/11 00:06
|
nimmegeers
|
Heb nog nooit auto aim gezien, maar het klinkt lame en stom.
|
29/08/11 01:29
|
paljaske
|
ne zoom bij nen ak? dat zou wel heel realistisch zijn :' )
kzou zeggen, als je niet kan schieten speel dan tetris!
|
29/08/11 15:14
|
fishmeester
|
Ik denk dat LLunaticc een ironsight bedoelt.
Mij lijkt het CSS met nieuwere graphics.
De Molotov cocktail lijkt mij wel cool, maar ik vraag me af hoe lang dat blijft liggen? Te kort en het is nutteloos, te lang en het spel gaat veel trager zijn. Kan je gewoon elke ronde op dezelfde doorgang of deuropening een molotov gooien en lekker wachten, in plaats van je flashbang mooi te moeten timen.
Either way, het lijkt me zeker niet slecht. Maar het moet me nog overtuigen dat het opmerkelijk beter is dan CSS of CS1.6
|
29/08/11 23:06
|
nimmegeers
|
Grafische update is toch tof? Allez, dat maakt het toch aangenamer om te spelen vind ik.
|
29/08/11 23:16
|
USEME
|
Oké, heb net al die filmpjes gezien. Toch redelijk stoked, enkel dat mikpunt, dat stoort me énorm. Ik hoop gewoon dat ik dat (samen met dat menu) terug naar Classic ofzoiets kan zetten. Gewoon een klein groen non transparant kruisje, nice. Nu gewoon hopen dat de zombie en surf mod ook hier gemakkelijk op draaien, en dan ben ik mee.
|
29/08/11 23:59
|
nimmegeers
|
Waarschijnlijk kunt ge uw crosshair wel terug aanpassen, desnoods in console. Weer heel klein zetten of course, want die standaard ben ik al lang niet meer gewoon. :' )
En die mods boeien me niet zo eigenlijk, al zeker niet dat stom surfen.
|
30/08/11 00:16
|
USEME
|
allé nu, surfen is kei fijn.
|
30/08/11 10:48
|
nimmegeers
|
Beta ging in oktober zijn en is blijkbaar verzet naar 30 november. Closed beta dus.
The CS:GO beta will feature two maps at the beginning – classic favorites de_dust and de_dust2. The beta will be PC only, and for those of you without keys, never fear – Valve has made it clear that they will be giving out more keys as time goes on, and that eventually “everyone will get a chance” to play the beta.
|
21/11/11 12:26
|
FlexYourHead
|
de mensen die CS spelen hoeven geen zoom/ ironsight ed. Ik speel Counter Strike omdat ik het liever speel dan pak CoD, dus als ik een game wil die die dingen allemaal heeft speel ik wel CoD of BF.
Ik hoop dat de essentie van Counter Strike behouden blijft en dat het geen tweede CoD wordt.
En fingers crossed misschien krijg ik nog en beta key vast
|
22/11/11 14:11
|
nimmegeers
|
Niemand hier die de beta speelt?
|
02/12/11 19:07
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|