Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:13
Online: 159
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Reizen «    ( 3 / 3 )    »
Spoorloos in IJsland?

MetalGirl

Quote door LastKiss
Moet echt een enorm vies gevoel zijn. De broer van een vriend van mij zit ook in het buitenland, en heeft ook al een week niks meer laten weten (gsm staat ook af), die broer is nu als vermist opgegeven en ze zijn via facebook alle vrienden en zoveel mogelijk mensen van het festival waar hij was aan het contacteren. Kzou mij na een week toch ook wel zorgen maken, en in ieder geval nie wachten tot de 28ste...

Een week is toch niet lang? tenzij die natuurlijk al een week thuis had moeten zijn. Anders snap ik de paniek toch niet echt ze. Nogmaals, als er echt iets erg is dan hoort ge dat wel hoor. Allé meestal toch.
16/08/11 00:15
Bulgur

*insert kinderachtige reactie*
16/08/11 00:41
Juno

Toen ik in Ijsland was had ik zelfs geen bereik in sommige stadjes, en het heeft een volle week geduurd voor ik zelfs maar ergens een computer tegenkwam. En dan moet ge weten dat ik daar zelfs nooit gekampeerd heb. Als uw broer ergens op een camping meer in het binnenland zit, is het geen bereik hebben volkomen normaal.

Nu, ik ga ook niet zeggen dat Ijsland een land is waar absoluut geen gevaren zijn, ik ben toch ook een paar keer bijna van een berg gewaaid, lol. However, dat alledrie die gasten ergens tegelijk iets tegenkomen, die kans lijkt mij vrij klein. Probeer uw ma nog even kalm te houden met het feit dat het vrij normaal is om een week of langer onbereikbaar te zijn in Ijsland, en wacht nog even af.
16/08/11 08:22
zwanstnanihe

Quote door analekanale
Euhm... Voor alle duidelijkheid... IK maak me geen zorgen... Het is mijn moeder... Ze wilde hem net wéer bellen. En weet ge wat ik naar mijn hoofd geslingerd kreeg omdat ik haar dat afraadde? :) "Ja, 't is goed. Dan kan ik jullie allemaal de schuld geven als er wel iets gebeurd is."
Leuk hé?

Dus ge zegt aan uw mama: "mama, kzie da ge zo ongerust zijt, kga anders es een topic maken op noxa". - "hoh ja kinneke, doet da, da zou mij wel gerust stellen."
16/08/11 13:07
LastKiss

Quote door MetalGirl

Een week is toch niet lang? tenzij die natuurlijk al een week thuis had moeten zijn. Anders snap ik de paniek toch niet echt ze. Nogmaals, als er echt iets erg is dan hoort ge dat wel hoor. Allé meestal toch.

Die persoon ging naar een aantal verschillende landen, dus zelfs al heeft hij geen ontvangst op een of andere plaats, hij moet ondertussen al een aantal stations gepasseerd zijn en toch al ff ontvangst gehad hebben. En als ge dan ziet da ge verschillende berichten en gemiste oproepen hebt, van zowel uw familie als uw vrienden, laat ge toch ff iets weten...
En als da iemand is meestal reageert op smskes, maakt ge u toch zorgen na een week?
16/08/11 13:13
analekanale

Quote door zwanstnanihe

Dus ge zegt aan uw mama: "mama, kzie da ge zo ongerust zijt, kga anders es een topic maken op noxa". - "hoh ja kinneke, doet da, da zou mij wel gerust stellen."

Ik vraag mij af waar gij hebt zien staan dat deze topic voor mijn mama is?
16/08/11 13:24
zwanstnanihe

Quote door analekanale

Ik vraag mij af waar gij hebt zien staan dat deze topic voor mijn mama is?

Ja wrm dan een topic aanmaken als gij u geen zorgen maakt
16/08/11 13:26
KissTheGun

Cool kids are back in town. Dit is echt ni de enige moeder die ongerust is wanneer ze niks van haar kinderen hoort, en als ge dat kunt voorkomen door een simpel smske te sturen, dan doet ge da toch gewoon? Mijn ma zou ook al aan't flippen zijn.
16/08/11 13:57
analekanale

@ zwanstnanihe: Wa is da nu weer voor een onnozele suggestie. Natuurlijk maak ik me zorgen, da blijft mijnen broer. Ik ga er gewoon nie zo ver in op als mijn moeder. En excuse me dat ik gewoon wil weten hoe de mensen hier over dergelijke situatie denken.

@ KissTheGun: Tja, mijn broer is nogal een ezel op da vlak. Lacht mijn moeder uit als ze weer zegt van "stuur iets als ge aangekomen bent".
16/08/11 15:05
Pejer

Quote door KissTheGun
Cool kids are back in town. Dit is echt ni de enige moeder die ongerust is wanneer ze niks van haar kinderen hoort, en als ge dat kunt voorkomen door een simpel smske te sturen, dan doet ge da toch gewoon? Mijn ma zou ook al aan't flippen zijn.

DIT.

Zo zijn moeders nu eenmaal.
17/08/11 10:14
ikbenlara

ons mama ni.

ons mama is stoer. :(
19/08/11 14:21
Scienceandfaith

Hoe is dat nu afgelopen? Is er ondertussen al nieuws?
22/08/11 13:51
Carolily

Ja...?
27/08/11 01:45
marikskaNL

nu ben ik eigenlijk wel benieuwd of de verloren zoon al terug is.
09/09/11 15:57
ikbenlara

ja joehoe ik ook
11/09/11 19:07
«    ( 3 / 3 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.020268 seconden.