| |
|
Justpurrrfect
|
In ieder geval: ik moet niets jonger dan mij hebben,
Dus iemand die de dag voor u geboren is maakt geen enkele kans
|
13/01/12 13:22
|
MetalGirl
|
allé jong wat zegt gij nu. Ge moet toch alles in proberen zo een lekker jong brokske vlees in bed
|
13/01/12 21:10
|
ChocolatXHeartbeat
|
min vriendin is 30 en ik 21. lukt perfect! We zijn ook uit op dezelfde dingen (samen wonen, trouwen, kindjes)
Ik denk dus dat het leeftijdsverschil er niet toe doet wel de levensfase waarin je zit...
|
28/01/12 23:45
|
Fernando
|
Bwoah, ik ken wel wat jongere kerels waarbij ik altijd vergeet dat die een paar jaar jonger zijn als mij, eigenlijk. Maar ok, dat is dan ook wel niet "10 jaar jonger", eerder tussen de 2-3 jaar jonger. Ofwel negeer ik heel onbewust het feit dat ik zelf ouder word :' )
Maar ik vind dat precies niet echt een probleem als het mij niet op valt. En kerels die ouder zijn ken ik al helemaal niet (meer), en ik heb daar ook een beetje een degout van gekregen omdat dat met mijn ex van 9 jaar ouder een beetje mis is gelopen, die wou volledig andere dingen als ik. Dus ik check dat vooral, nu, "wilt die hetzelfde als ik". Slimmer dan vragen "hoe oud zijt gij?".
|
29/01/12 17:29
|
MetalGirl
|
min vriendin is 30 en ik 21. lukt perfect! We zijn ook uit op dezelfde dingen (samen wonen, trouwen, kindjes)
Ik denk dus dat het leeftijdsverschil er niet toe doet wel de levensfase waarin je zit...
zo goe zelfs dat je vrijgezel bent?
En Fernando ik ken dat ze. Maar ik val toch nog meestal op oudere jongens.Alleen niet meer op veel oudere. want het probleem is net met diegene die jonger zijn dat die totaal niet willen wat ik ook wil. Of toch zeker niet op de termijn dat ik dat zie.
|
29/01/12 23:48
|
Fernando
|
Hm, ja, leeftijd, het zou niet mogen meetellen he. Da's het enige. Het is al moeilijk genoeg iemand te vinden die bij u past én dezelfde dingen wilt van u.
|
31/01/12 01:52
|
MetalGirl
|
het zou niet mogen nee. Maar als het verschil te groot is wordt het toch wel ikkie. Allé ik ken mensen die dat precies niet vinden en los over die grens gaan. En de grens is ruim genomen 'een lief dat ouder of even oud is als uw eigen ouders' of iemand dat nog minderjarig is als ge zelf geen tiener meer zijt.
En mag dat niet meetellen? leeftijd zegt niet alles over een persoon maar wel iets he. Dat zou het doorslaggevende feit mogen zijn. Maar allé als ge nu 20 jaar scheelt dan eum ja weet ge al dat de kans groot is dat ge als oud omatjes nog jaren alleen gaat leven. Ge kunt dan natuurlijk nog een nieuw lief aan de haak gaan slaan. Maar het is maar een voorbeeld he.
|
31/01/12 17:59
|
Fernando
|
Ik ben daar (nog?) niet zo mee bezig als ik verliefd wordt, eigenlijk. Maar, welja, ik denk ook niet zo ver vooruit als "wat als we oudjes zijn".
|
31/01/12 21:57
|
ChocolatXHeartbeat
|
zo goe zelfs dat je vrijgezel bent?
Is gewoon niet aangepast aan de huidige situatie. Zou nu 'verloofd' moeten staan!
|
05/02/12 13:59
|
Jinx
|
geen idee of ik hier al op heb gereageerd, kga nie alles doorzoeken ook nie..
mijn vriend is 13 jaar ouder dan ik.. en dat gaat allemaal prima..
die generatiekloof gaan we altijd hebben, maar die is veel kleiner dan ge zou denken.. als ge bij de juiste persoon bent, maakt die leeftijd echt nie veel uit.
|
27/02/12 18:41
|
E97
|
mijn vriend is 13 jaar ouder dan ik.. en dat gaat allemaal prima..
Als die bij u blijft gaat die ongeveer 5 jaar langer leven als da hij me een vriendin van zijn eigen leeftijd zou zijn
|
01/03/12 10:24
|
paljaske
|
uwe leeftijd : 2 +7= min leeftijd voor u. lame regel!
|
29/03/12 18:16
|
Reageer
Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen
| |
|