| |
|
| trage toevoeging van albumfoto's |
mawy
|
de laatste tijd merk ik dat het enorm lang duurt eer albumfoto's online komen.
vroeger was dit een 4/7dagen maximum, nu zit ik makkelijk 10/12dagen te wachten.
zijn er nog mensen die dit ondervinden? en hoe komt dat eigenlijk?
door het trage werken van de moderators?
|
20/07/11 01:40
|
shanashizzle
|
mijne laatste albumfoto duurde 2 weken
|
20/07/11 01:44
|
Faith
|
Tenzij er iets veranderd is (ben hier niet zo vaak meer..), komt dat niet door de moderators. Die foto's komen in een wachtlijst, en schuiven meteen al aan. En de "slechte" worden er dan vantussen gehaald.
Verder heb ik geen antwoord op je vraag
|
20/07/11 01:47
|
DinosaurKiller
|
Het zal al zeker niet zijn omdat het drukker is.
|
20/07/11 01:48
|
mawy
|
maar zijn het niet die moderators die selecteren welke foto's online komen en welke niet? en hangt het dan niet af van hun werk hoe lang het duurt eer de foto online komt?
|
20/07/11 01:49
|
ellesdee
|
yep i've noticed.
Het zal al zeker niet zijn omdat het drukker is.
indeed...
|
20/07/11 01:50
|
Benjamei
|
Ik zou het hier niet bij laten
|
|
Followmehome
|
ik dacht dat niet nee ... ik dacht dat dat gewoon automatisch ging want de 'veteranen' op noxa kunnen mee foto's afkeuren en dat doet niets aan de duur.
|
|
pijlbord
|
Ik snap het probleem niet zo, 4 dagen, of 10 dagen, tijd genoeg in de wereld.
Als ik toch iets nuttig moet zeggen, het valt mij wel op dat sommige foto''s heel lang blijven staan (allez, ik bedoel dus dat er totaal geen nieuwe foto's bijkomen voor een dag of twee) en dat er dan opeens heel snel heel veel nieuwe foto's bijkomen. Of dat is toch een indruk, ik weet niet of dat een correcte indruk is.
Maar /care eigenlijk, zolang ze er uiteindelijk maar opkomen
|
20/07/11 02:42
|
Faith
|
Oh, ik meen mij ineens te herinneren dat de snelheid van de online-te-komen-foto's bepaald is op basis van het aantal mensen online. Hoe meer mensen, hoe sneller die komen, zodat uiteindelijk evenveel mensen die foto's zien. Dus, minder activiteit op Noxa, minder snel foto's!
En de moderators keuren niet goed, die keuren alleen af xD Dus je staat sowieso al in de lijst aan te schuiven, en mocht je foto slecht zijn, wordt die er vantussen gehaald. Maar vanaf het moment dat jij post, schuif je al aan!
|
20/07/11 03:39
|
monax
|
Wanneer wordt een foto afgekeurd?
|
20/07/11 04:01
|
Faith
|
Als een foto in geen enkele categorie thuishoort, of te schokkend/bloederig/seksistisch is, te klein, te wazig.. En vast nog wel meer waar ik nu ni op kom, staat allemaal ergens vermeld bij de regeltjes denk ik.
|
20/07/11 04:15
|
draw
|
idd pijlbord
|
20/07/11 08:14
|
Followmehome
|
Ik vind niet dat er weinig foto's zijn?
|
20/07/11 08:35
|
RosiesLullaby
|
Sommige foto's blijven dan ook echt lang op de 'voorpagina' staan.
|
20/07/11 08:53
|
draw
|
de voorpagina is van een krant
hier op noxa heet dat de indexpagina
|
20/07/11 09:14
|
zwanstnanihe
|
zijn er nog mensen die foto's online plaatsen ofwa?
|
20/07/11 09:59
|
| |
|