| |
|
| trage toevoeging van albumfoto's |
LadyJessz
|
Ik heb ook een tijdje moeten wachten op mijn foto's
van t weekend kreeg k twee meldingen vn foto's die ik 21/11 al gepost had
|
08/12/11 10:26
|
Matva
|
Yup Heb toch ook erg lang moeten wachten nu En er staat er nog een in de wachtrij die ik dezelfde dag heb geüpload
|
27/12/11 22:59
|
astrozombie138
|
Hmm mijn foto is gwn niet online gekomen, gwn van de wachtlijst verdwenen en staat niet bij afgekeurde foto's ofzo
what's this I didn't even
|
28/12/11 12:28
|
MNC
|
Hmm mijn foto is gwn niet online gekomen, gwn van de wachtlijst verdwenen en staat niet bij afgekeurde foto's ofzo
what's this I didn't even
Als nog één iemand deze opmerking maakt, ik zweer het.. lees misschien eerst de rest van de reacties ..omg answers!
|
28/12/11 23:27
|
astrozombie138
|
haha, damn, sorry, niet echt goesting voor heel tees topic door te lezen
|
28/12/11 23:37
|
nimmegeers
|
Om nog maar te zwijgen van het aantal keren dat ik die vraag al gehad heb op de helpdesk. Ze staat op nummer 1 denk ik.
|
02/01/12 20:18
|
Lalotj
|
het moet gewoon sneller gemaakt worden
laat 1.5 keer zoveel foto's door in de tijdspanne dat er nu foto's doorkomen
op zn minst
|
04/01/12 11:56
|
Lalotj
|
p.s. de laatste foto die vandaag online kwam was om 13.22
het is nu 8 uur.
|
04/01/12 19:59
|
Ypsilon
|
dat komt vooral door het lage aantal albumfotos dat dan wordt toegevoegd. Er kunnen er maar zoveel online komen als dat er worden toegevoegd. Ze kunnen wel sneller dan zoals het nu is, dat klopt ... maar meer fotos per dag dat gaat niet, er kunnen geen fotos bijgetoverd worden.
|
04/01/12 23:29
|
flepmenneke
|
Ik begrijp het allemaal ivm het aantal foto's dat gelijk staat aan de tijd die tussen het posten en het online komen zit,
maar nog een oplossing zou kunnen zijn, de foto's die er nu in de wachtlijst staan in een week of 2 erdoor jagen en er dan een soort van "semi-live-feed" van maken.
Wat ik dan bedoel is, de foto word gepost, gescreened, online gezet. Dus zoals het nu loopt maar in een versneld tempo wat een resultaat zou moeten geven van 1 à 5 dagen wachten.
De mods/vets zouden dan ook moeten kunnen goedkeuren ipv alleen afkeuren en eenmaal goedgekeurd staan de foto's online. Dus als de wachtlijst leeg is en er word een foto gepost, een mod of vet ziet het, keurd goed, dan staat die foto in principe binnen een kwartier misschien al online.
Maar dit zou alleen werken moest er minstens 1 van de vets of mods online zijn om de foto's te screenen en dan zou ik kijken naar de mensen die in deze duistere tijden nog het meeste online zijn, ikzelf zit nog altijd een hele tijd op noxa en zou er ook aan willen meehelpen, maar ik heb geen veteraanfunctie noch ben ik een mod. But again, dan zouden de screenings in de namiddag/avond moeten gebeuren wanneer het meeste volk online zit zodat niemand gebutthurt word over het feit dat niemand hun foto's gezien heeft.
|
14/03/12 02:41
|
nimmegeers
|
Dat is dus min of meer het oude systeem terug... Heb daar ook al aan gedacht eigenlijk.
Maar ik heb er niet verder over nagedacht omdat ik niet snel verandering zie komen.
|
14/03/12 04:06
|
flepmenneke
|
Ik zou zeggen, moest iemand het oude model nog hebben van dat systeem, test het uit voor een bepaalde tijd.
Werkt het, dan zijn we in ene keer van dat probleem af.
Werkt het niet, dan weten we dat en kunnen we terug gaan naar wat we nu hebben.
|
14/03/12 04:43
|
slagroomaardbeitje
|
Ik zou het ook wel een goed idee vinden moesten de foto's sneller online komen,
op mijn laatste foto heb ik een maand moeten wachten voor die online kwam en
degenen die nu in de wachtlijst staan zijn al niet veel later gepost
|
14/03/12 14:01
|
nimmegeers
|
Heb 't eens in de gaten gehouden en nog een reden waarom ze zo traag online komen is omdat ze pas online komen vanaf dat er minstens 150 mensen online zijn. Vroeger was dat een laag getal... ondertussen is dat zowat de spits.
Al is het niet de enige reden gok ik.
|
25/03/12 21:32
|
texke
|
'k Zal die 150 verlagen als ik er eens aan denk
|
26/03/12 12:06
|
flepmenneke
|