Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 22:01
Online: 172
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Opmerkingen «    ( 1 / 1 )    »
Foto verdwenen

bigpinkbow

Ik had ongeveer een week geleden een foto aan de wachtlijst toegevoegd,
die staat daar nu 3 dagen niet meer in en ook niet bij afgekeurde foto's. Hij is ook niet online...
Is die foto dan verwijdert omdat hij kweetni, schokkend ofzo was want het was alleen ik die een bommetje deed in het zwembad en dus niet zo extreem =D
14/07/11 13:16
Justpurrrfect

Helpdesk.
14/07/11 13:24
Plantaardig

Ik heb net gezien en hij staat nog bij wachtlijst hoor dus nog enkele dagen afwachten :)
als het over het bommetjes foto gaat met jou en je vriend en nog iemand
14/07/11 13:25
bigpinkbow

jep dat issem!

Wel raar dat er dan bij mij opkomt : Geen eigen fotos in wachtlijst gevonden

14/07/11 13:35
Plantaardig

Mmmhh nog tans staat hij wel tussen de foto's van alle noxanen die in de wachtrij staan.. Geen idee waarom het verdwenen is bij u.. Want moest hij afgekeurd zijn kreeg je daar bericht van.
14/07/11 13:52
lean

Mijn foto was ook uit de wachtrij verdwenen en is toch nog online gekomen, komt wel in orde.
14/07/11 13:55
lordomega

Ik had gehoord van nog iemand die met dit probleem zat, en de foto is uiteindlijk ook online gekomen, dus 'no worries'.
14/07/11 14:35
bigpinkbow

hej mensen het is niet zo dat ik thuis in een hoekske zat te wenen omdat mijn foto weg was, ik was gewoon gezond nieuwsgierig en vroeg me af wat er gebeurd was =)
14/07/11 14:42
Arys

Is al vaker gebeurd.. Heb al vriendinnen gehad die (wel in paniek) komen vragen waar hun foto heen is. Ik zag die gewoon in de wachtlijst staan. Heb het zelfs zelf al meegemaakt :D

14/07/11 15:29
BRENDAPRINSESSHIT

Ik had dat ook ma die komt er gewoon op (;
14/07/11 15:32
xLorette

Quote door bigpinkbow
hej mensen het is niet zo dat ik thuis in een hoekske zat te wenen omdat mijn foto weg was, ik was gewoon gezond nieuwsgierig en vroeg me af wat er gebeurd was =)

haha stel u voor :D
14/07/11 15:44
paljaske

Quote door Justpurrrfect
Helpdesk.

o/
14/07/11 15:45
nimmegeers

Ik heb die vraag de laatste dagen al vele keren gehad dus ik zal het hier ook nog eens zeggen.

Momenteel is er een probleem met dat overzicht van je foto's die in de wachtlijst staan. Na een aantal dagen verdwijnen die blijkbaar uit dat overzicht ook al staan ze wel degelijk nog in de wachtlijst.
Met andere woorden: geen reden tot paniek.
Binnenkort wordt dit net zoals alle andere problemen wel nagekeken en opgelost.
14/07/11 16:05
«    ( 1 / 1 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.019224 seconden.