Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:58
Online: 168
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Films «    ( 6 / 6 )    »
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

monax

Ze hadden die oma van Marcel moeten laten zien, daar keek ik zo naar uit he :p .
19/07/11 21:13
anjanna

Mijn nonkel en ik waren de enigen in Gryffindor outfits! :o
Laaaaaame.
20/07/11 01:44
monax

Hahaha ik dacht al zoiets, vanwaar halen ze den diene nu weer.
20/07/11 13:17
NoMoreHeroes

da's zabini, nie crabbe
soit, de film was wel ok (misschien is ie nog beter in goeie kwaliteit), de boeken sowieso beter
20/07/11 13:33
BattleJayRoyale

Ja de acteur die Crabbe speelt kon niet meedoen in de film aangezien hij gearresteerd was wegens het bezitten van cannabis. Daarom, de neger.
20/07/11 15:13
anjanna

:D
20/07/11 22:40
FlyingMonkeyMaster

Ooh :(
21/07/11 11:35
DeManMetDeHoed

Quote door AdrianHealey
Wat een slechte verfilming.

Heb van eerdere films al gezegd dat het goede verfilmingen waren, ook al weken ze hier en daar van het oorspronkelijke verhaal af.

Het einde bijvoorbeeld, dat ze zwaar veranderd hebben: van een episch gevecht tussen voldemort met (o.a.) professor Anderling in een volle, vechtende zaal, naar een tete a teteke met Harry Potter. Van Longbottem die Nagini onthoofd vlak onder Voldemort zijn (niet bestaande) neus tot ergens in een hoekje ver weg van Voldemort.

Van een tragisch einde van George/Fred in een gevecht waarbij het onduidelijk is of hij overleeft naar een 'ohja, btw; hij is nu dood terwijl jij weg was'. Van een hels gevecht tussen mevrouw Wemel en Bellatrix naar een sceneke van 30 seconden tussen alles door 'ohja, dat moet ook nog gebeuren'.

En wat is dat met al die mensen die ineens 'ontploffen/vergruizen' als ze gedood worden? Double u tf.

En wat is dat met al die gillende kinderen die doorhen Zweinstein lopen? De kinderen werden ofwel geëvacueerd, ofwel (wie oud genoeg was) mocht mee vechten. Een hoop hysterische kinderen was er niet bij, hoor. En Zwadderich wordt helemaal niet 'opgesloten' in de kelder; die worden als eerste weggeleid. (In de sfeer van professor Dumbledore zou er nooit zoiets gebeurd zijn: een hele afdeling opsluiten simpelweg omdat 1 iemand daarvan laf was.)

Ze hebben gewoon het einde veel minder spectaculair en tragisch gemaakt dan het oorspronkelijk was.

So fuck you.

Dit. Van begin tot einde wat AH zegt. Het einde viel mij echt tegen.
22/07/11 10:54
xAWARRIORSMINDx

Memmers.
29/07/11 18:49
Mercellus

Quote door DeManMetDeHoed

Dit. Van begin tot einde wat AH zegt. Het einde viel mij echt tegen.

Waar was dat episch gesprek tussen Harry en Tom?
Waar was het grote moment van Neville?
Waarom gooit Harry de elderwand weg, zonder zijn wand te fixen?
02/08/11 12:54
Geelvis

Jammer van alle onnodige melige momenten, en het wegvallen van vele erg belangrijke tragische momenten. Over het algemeen ben ik wel te spreken over die actiescènes tijdens de aanval op Hogwarts (die harnassen!)

Een kort beeld, waarvan ik niet meer weet of het ook in het boek voorkomt, vond ik geweldig: de weerwolf die van een studente aan het eten is. Op dat ogenblik kreeg ik heel even het gevoel dat ik had bij het lezen van het boek tijdens die aanval op Hogwarts.

Jammer van veel te weinig Snape. Viel het trouwens nog iemand op dat Harry amper tekst had? Ik denk dat de regisseur besefte dat hij echt geen goede acteur is.
04/08/11 18:37
AdrianHealey

Nee, dat was niet in het boek... omdat in het boek alle studenten geevacueerd waren.
07/08/11 11:07
Geelvis

Het kon een van de meerderjarige studenten zijn, die mochten blijven. (:

+ ik heb het nagekeken en ook in het boek zit er een weerwolf over een studente gebukt.
07/08/11 16:57
Mercellus

Quote door AdrianHealey
Nee, dat was niet in het boek... omdat in het boek alle studenten geevacueerd waren.

Echt wel hoor.

Iedereen die meerderjarig was, mocht blijven om te vechten.
07/08/11 21:15
SingleSweety

tis ne goeie film, alleen het einde slaagt tegen ..
20/08/11 03:17
SingleSweety

Quote door Geelvis
Het kon een van de meerderjarige studenten zijn, die mochten blijven. (:

+ ik heb het nagekeken en ook in het boek zit er een weerwolf over een studente gebukt.

in de film was da ne 'gewone' man met wa veel haar..
20/08/11 03:17
Geelvis

Je weet toch niet hoe de film die weerwolf zou willen uitbeelden? Nu ja, dat maakt ook totaal niet uit. Het gaat erom dat ik dat een geweldig beeld vond, dat ze dus toch uit het boek hebben gehaald.
26/08/11 12:56
«    ( 6 / 6 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.019133 seconden.