Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:58
Online: 168
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Computer en Elektronica «    ( 1 / 2 )    »
youtube -> mp3

catpower

ik zoek een applicatie, programma, dat het mogelijk maakt om youtube-filmpjes om te zetten naar enkel alleen het audiobestand (mp3). met andere woorden: het filmpje omzetten in alleen het geluid.

ik ben helemààl geen pc-held; de vraag die ik stel heeft betrekking tot mac want dat gebruik ik alleen maar sinds jaren.

ter verduidelijking:

ik heb zelf nooit gedownload en ik zie het omzetten naar audio bestanden dan ook niet als downloaden; aangezien de rechten van dergelijke youtube-inhoud in de meeste gevallen toch niet van de eigenaars zelf zijn.

dank jullie wel bij voorbaat, het zou me een heel eindje verder helpen.

03/07/11 15:22
unicornsex

dit programma heb ik en is wel goed!
03/07/11 15:27
CivilChaos

err? wa zegt gij nu? dus omdat een filmpje niet vanuit het officiele youtubekanaal van een artiest of wat dan ook komt, is dat zomaar opeens ok om het te gaan downloaden?

maar soit speciaal voor u, google "Free youtube downloader"

03/07/11 15:29
LyNNekeeuuh

Dit & dit gebruik ik om YouTube filmpjes om te zetten naar mp3.

Gewoon de link ingeven & that will do the trick.
03/07/11 15:31
Stphnix

check.

Link ingeven 'GO' & downloaden maar!
03/07/11 15:31
catpower

ja, kijk, ik ga écht geen discussie houden over downloaden; ergo mezelf verantwoorden.

dank jullie wel dusver!
03/07/11 15:39
zwanstnanihe

Gij start de discussie door zo'n dingen te zeggen hé.

mijn punt is dus: iedereen hier download wel eens, niemand gaat daar over neuten. Maar wel als gij zo'n dingen zegt :p

03/07/11 16:09
klsk4ever

Youtube downloader
03/07/11 16:13
flens

Véél pop ups en beetje wachten maar is wel ok: video2mp3
03/07/11 16:16
JuicyLove

zamzar (y)
03/07/11 16:32
dandylullaby

zamzar
03/07/11 16:49
CivilChaos

Quote door zwanstnanihe
Gij start de discussie door zo'n dingen te zeggen hé.

mijn punt is dus: iedereen hier download wel eens, niemand gaat daar over neuten. Maar wel als gij zo'n dingen zegt :p

Dit, ge zegt dat ge niet download maar ge zoekt wel een youtube downloader. ok. ge zegt dat ge nooit hebt gedownload want omzetten naar geluidsbestanden is geen downloaden(mkay :' ).
en de rechten blijven altijd bij de artiesten, geen idee waar gij 't vandaan haalt dat da plots verdwijnt, omdat iemand anders da uploadt :' )
uw argumenten houden echt geen steek.

ma soit, ge werd geholpen. ^^
03/07/11 17:04
Roma

Voor Mac is Evom wel chill :)
03/07/11 18:27
Jodyyy

Gewoon youtube converter mp3 intikken op google.
03/07/11 18:55
Hanimal

heb overlaatst 2u gespendeerd aan het zoeken naar zo'n programma. 75% werkt ni
03/07/11 20:35
MevrouwZonderLeven

dit.
ik gebruik hiervan de "Free Youtube to MP3 Converter"
03/07/11 20:41
HiddenxDesire

Dit!
03/07/11 21:40
lamacore

Ik kan de free youtube to mp3 converter van Dvdvideosoft aanraden, die is gratis, geen popups en vrij snel. EN ge kunt meerdere liedjes tegelijk downen.
03/07/11 22:04
«    ( 1 / 2 )    »

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.023125 seconden.