Index   Profiel   Chat       Foto   Film   Post       Forum   Tag   Zever       Muziek   Agenda   Playlist
24/05/12 21:56
Online: 177
Naam : 
Paswoord : 
Email : 
Geboorte : 

Login : 
 Help

Welkom bezoeker

Wat is Noxa ?

Noxa is een alternatieve profielcommunity met duizenden jongeren uit je omgeving. Het is ideaal om nieuwe mensen te leren kennen, om je sociale contacten uit te breiden, om te discussieëren op een forum, om fotos te posten, om de eeuwige verveling tegen te gaan of om fuiven en optredens te vinden.

Als je je nu registreert via het formulier hierboven , dan kan je ook zelf je profiel beheren en deelnemen op het forum of de fotoalbums, of berichten posten bij anderen.

Internet «    ( 2 / 2 )    »
Telenet trekt ten strijde tegen torrents

Matva

Gisteren nog een torrent gedownload aan 1.4Mb/s, nog geen last van dus :p
30/06/11 16:25
Paradiseofrave

Quote door HaroldSaxon
Ik vind het grappig dat er beweerd wordt "dat dat allemaal zever is" gewoon omdat de persoon zelf er geen last van heeft. Dus als gij er geen last van hebt dan is het compleet onmogelijk en liegt iedereen die daar wel last van heeft? 'aight.

Als telenet selectief aan traffic shaping doet zou het helemaal eigenaardig zijn. Al kan het natuurlijk.
30/06/11 16:31
HaroldSaxon

Als er zoveel mensen last van hebben en ze het zelf bevestigen dat ze ermee "experimenteren" (waarbij het dus perfect mogelijk is dat een groep mensen daar wel en een andere groep er geen last van heeft), waarom zou het dan niet waar zijn...?
30/06/11 16:43
Paradiseofrave

Damn fuckers, en ik wou net overschakelen naar telenet omdat belgacom hier maar consistent 2megabit/sec kan leveren. Fuckers. Daar betalen mijn ouders niet voor.

Tenzij de adsl van nu niet meer de adsl van een paar jaar geleden is of dat die al die repeaters hebben vervangen zodat niet enkel het telefoniespectrum geamplified wordt maar de volledige bandbreedte zodat die snelheid terug hoger kan gezet worden. Morgen eens bellen.
30/06/11 16:48
shotgunfuneral

pfff, mediafire
30/06/11 17:15
LLunaticc

Dat mogen die toch ni doen ? Wij betalen voor een packet me zoveel GB data / maand tegen die snelheid die ge al nooit ni haalt... ? Zelf nog geen last van gehad, ik vind het maar lame anders.
30/06/11 22:28
arbitterr

Kpeins dat dat bij ons toch nog aan 3Mb/s gaat.

Overigens zijn torrents toch niet per definitie ilegaal dus moeten ze dat toch gewoon toelaten. Mensen betalen voor snelheid + bandbreedte, dat moeten ze dan ook krijgen. Wat ze met dat internet doen is toch hun beslissing...

En oh private trackers worden niet 'vertraagd'? Das al goed!
01/07/11 14:15
littlesniper

Op Tweakers.net stond ook een artikel hierover.
Dit
Ik kan er eerlijk gezegd niet mee lachen!
01/07/11 20:04
anymouse

pppppffffff... torrents! :s

FSC! :)
02/07/11 07:53
aaroneke

Ik denk dat het selectief toepassen ondertussen veralgemeend is. Je haalt nauwelijks nog snelheden (voor 22uur) die deftig zijn. Zelfs de 200 kb/s niet die ze beloven. Dit wordt bevestigd door meerdere vriendene die ik heb en hetzelfde merken.

Is er een manier om voor Telenet te verbergen dat je een torrent aan het downloaden bent?
09/10/11 20:05
«    ( 2 / 2 )    »

Reageer

Om in dit forum te reageren moet je wel lid zijn en je moet ingelogd zijn, je kan je hier registreren en dan heb je ook ineens een eigen profiel. Indien je al lid bent kan je jezelf rechts bovenaan inloggen

2
© 2001-2012 Noxa      emailadres       Privacy verklaring
Geladen in 0.020363 seconden.